Nu stiu exact cand am adormit si cum, însa, cert e ca nu am dormit atat de bine precum speram si nici nu am avut cea mai frumoasa zi de 10 iulie.
De jos, vine un miros de pizza amestecat cu tutun si cafea. Specific David, cel care se trezeste si comanda pizza la ore atat de matinale.
Imi iau un halat din satin peste pijamalele din aceeasi culoare, papucii de casa și o zbughesc spre parter, de unde vine acel miros.
-'Neata plăcinţică! Exclama prietenul meu voios.
In bucătărie, e un dezastru total. Nu mai stiu exact daca la fel a fost si aseara, dar stiu sigur ca trebuie sa facem curatenie cat mai repede cu putinta.
-' Neata! Spun si eu după ce ma asez la masa si "încalec" paharul cu cafea ce presupun ca imi apartine. Pe cine avem la micul dejun? Întreb surprinsă.
-Prietena ta, sper ca nu te deranjaza.
Sa ma deranjeze? Nu am luat micul dejun cu Hirra de o grămadă de timp. Nu poate sa ma deranjeze sa imi incep ziua cu o persoana dragă mie.
- Hei, 'neata! Apare si raza mea de speranta, in bucatarie si imi sărută obrazul drept.
Mereu primesc astfel de tratamente de la ea si nu ma pot plânge deloc ca nu imi place.
Mormăi si eu un "'Neata " mai stins decat al ei si ii zâmbesc, sincer.
După modul in care am adormit aseara, imi vine greu sa cred ca pot sa zâmbesc.
Imi iau o felie de pizza de pe tava si o indes in gura cat ai clipi.
Daca as spune ca nu mi-e foame, as minti. Nu am mâncat ceva consistent de ceva timp, iar stomacul face o grămadă de zgomote, care mai de care mai caraghioase.
-Am o grămadă de planuri pentru azi, rostește prietena mea timp ce moflaie o bucata din pizza.
Ridic din sprancene sceptic si pufnesc in rad atunci cand vad ca Hirra s-a înecat cu ketchup.
După ce își revine din tuse imi arunca o privire amenintătoare si ma face brusc sa ma opresc.
Pisica își scoate ghearele!
-Vom merge la cumpărături, apoi la salon, apoi sa ne întâlnim cu colegii si deseară in club, spune si pot baga mana in foc ca timp ce a spus tot ce avea pe lista, nu a respirat. Iar tu, spune si arată cu degetul pe David- ce se uita cruciș la ea- tu, vei merge la frati-miu. Am uitat sa iti spun ca te-a chemat.
David aprobă usor din cap, ca un copil cuminte ce e si mai baga in gura o bucata din pizza.
Intr-adevar, pizza comandată de cei doi are un gust exceptional.
Terminam de mâncat si David pleaca acasa la Luke, iar eu plec in camera mea pentru a ma pregăti.
Scot un prosop mare din dulap si unul mic după care fac un dus scurt dar relaxant.
Îmbrac la repezeală o pereche de pantaloni din blugi, scurti si un maiou negru, ce dezvaluie jumatate din talie si in picioare îmi iau o pereche de conversi, ca de obicei.
Imi prind parul, inca ud într-un coc dezordonat, imi iau telefonul si impreuna cu prietena mea, iesim din casa.
Nu mai stiu exact cate tinute am probat, insa, in acest moment, daca aș vedea un pat, cu siguranta nu as pleca până m-as întinde putin in el.
Dar asta nu o sa se întâmple prea devreme, caci prietena mea are de gand sa scoată fiecare nervisor din corpul meu.
-Haide sa plecăm, Hir', spun cu o voce plangacioasa. Mi s-au umflat picioarele.
CITEȘTI
Iubire dorită
General FictionJulie Roth este o domnișoară care abia acum este in floarea adolescentei Ea este numită ca fiind răsfățata familiei, ce primește mereu ceea ce isi dorește. Dar ce se intampla atunci cand tânăra fata nu obtine ceea ce vrea? Ce se intampla cand ini...