Capitolul 3-Escortă

59 5 0
                                    

Dimineata vine mai repede decat ma asteptam, cu soneria de la intrare pe fundal

Imi iau un halat, in graba, pe mine si dau sa cobor scările. Se pare ca mama nu s-a cam deranjat sa ajungă acasa, fapt pentru care nu sunt prea deranjata, deja m-am obisnuit cu absenta sa.

Deschid ușa inca somnoroasa, si am instinctul de a ma freca la ochi, deoarece am impresia ca nu vad bine.

-'Neata, raza de soare! In fata mea apare un Luke zâmbind larg. Stau si ma întreb, oare daca Nu ar avea urechile, ar zâmbi de jur împrejurul capului? Chicotesc in sinea mea la gândul acesta si poftesc "musafirul" înăuntru printr-o înclinare a capului.

-' Neata si tie, Luke, ii raspund ironic. Ce-i cu tine atat de matinal?

- Nu ziceai sa vin sa imi schimbi astea? Spune si arată cu mana spre pansamentele ce ii atârnă de fata.

Imi ia decat cateva clipe ca sa imi dau seama ce s-a intamplat ieri. Toate întâmplările din ziua precedenta mi se derulează treptat prin minte si zâmbesc ca o idioata, fara sa imi dau seama

-Ia loc, ii spun lui Luke, arătând cu capul spre canapeaua din living. Ma duc după trusa medicală in baie, continui zâmbindu-i sugestiv.

*

-Ești ca nou! Exclam, lipindu-i si ultimul bandaj, in zona sprâncenei de la ochiul drept.

-Deja? Intreaba si face o grimasă suparacioasa. Uneori stau Si ma intreb, poate fi mai copil de atat?

Aprob din cap zambind.

-Acum, daca nu te superi, trebuie sa ma pregătesc pentru școală, ii spun râzând de atitudinea lui copilăroasă.

-Oh..! Exclama ducându-si mana spre ceafa si scarpinandu-se. Vrei sa te duc eu?

Vorbeste serios? Adica.. Vorbeste cu mine?

-Nu Luke, ma descurc, iti multumesc, ii spun zâmbindu-i cald

Ce as putea sa-i spun? Nu vreau sa te apropii prea mult de mine iar mai apoi sa imi spui sa stau departe și sa te uit? Probabil el este singurul vinovat din toata aceasta ecuatie. Daca el nu ar fi atat de indecis, ne-ar fi amândurora mult mai usor sa ne sincronizam gândurile. Sau daca e sa fie, eu sunt singura vinovată de aici. Daca eu nu as fi atat de naivă, si nu as mai cădea atat de usor in plasa lui, probabil, acum nu mai tanjeam după atingerile lui. Oh, minte zăpăcita!

-Oh, haide! Oricum, o duc si pe Hirra, si nu trebuie sa te rasplatesc cumva pentru.. Stii tu.. Toate astea, spune si își duce mâinile spre fata.

-Serios Luke? Iti dai seama ca daca nu eram eu si copilariile mele nu aveai toate alea acum, nu? Spun putin mai răstit decat voiam si arat spre bandajele care acum ii acoperă fata.

-Vreau sa te protejez, Julie! Iar daca asta inseamna sa fiu bandajat toata viata, de catre tine, atunci o sa te protejez toata viata! Imi spune mai hotărât ca niciodata

Oh doamne, ce tot fac eu aici? Incerc sa ma induc singura in eroare, mintindu-ma singura ca tot ceea ce fac nu e gresit. Dar e total gresit, si interzis. El are o iubita, iar eu la rândul meu, il iubesc.

Răsuflă zgomotos, constientizand ca toata aceasta harababură nu duce decat spre întârziere, plus de asta, mereu a fost ca si Luke, deci, ar fi imposibil sa nu accept.

-Bine Luke, vin cu voi ! Spun intr-un final

Nu stiu de ce, dar am impresia ca tocmai face un dans al invingerii in sinea lui. Ești doar paranoică , imi spune constiinta mea, care se pare ca in aceasta dimineata nu e deloc de acord cu mine.

Iubire dorităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum