3. Důvod

12K 1.1K 315
                                    

  Vážně jsem měla výčitky svědomí ohledně Dracova pádu, ovšem po těch vidličkách lituju, že neumím kletbu cruciatus.

Ovšem to jsem netušila, co se stane v den prvního úkolu. Draco stále obskakoval Fleur Donesstůl, a tak žádná katastrofa nehrozila. S dalekohledem v ruce jsem si sedla do tribuny a čekala. Fred stále něco pokřikoval, když k nám důležitě přišel Draco Malfoy a s hrdým obličejem si mnul své blonďaté vlasy.

„Grangerová," křikl Malfoy a stoupl si vedle mě. Jeho otec si hrdě sedl a Draco se pyšně napjal. Krum i Fleur své vejce našla a na řadě byl Harry. Začala jsem tleskat a Draco něco říkal Crebovi a Goylovi.

„Potter bude své vejce hledat asi dlouho," prohlasil Draco a všichni se začali smát až na Creba, ktetý vytáhl svou vidličku ze zmrzliny a podal ji Dracovi.

Instinktivně jsem si schovala zadek. Spojení Draca a vidličky mi bylo krajně nepříjemné.

„Té vidličce chybí bodliny," zamumlal Creb a naštvaně Dracovi předvedl jak z vidličky padá zmrzlina, mimochodem důvod proč nepoužil lžíci dosud není jasný.

„To není vidlička, ty hňupe, to je trojzubec," křikl Goyl a Draco si dal dlaně na tvář. Slyšela jsem něco ve smyslu, proč se bavím s takovýma hňupama, když všichni začali tleskat a Harry začal hledat svole vejce- vážně to zní divně.

„Řekni Hermioně, ona ti je jistě vrátí," křikl mezi smíchem Draco a já se přestala sledovat Harryho.

„A kde je má?" zeptal se Creb a Malfoy se začal smát hlasitěji.

„V zadní části těla," křikla jsem na něj a Ron se na nás podíval.

„A to doslova," Malfoy si otřel slzy smíchu a přidržoval se zábradlí, „sedla si na ně"

„Víš co? Tady je máš!" křikla jsem a plná nenávisti vytáhla hůlku.

Nutno opět poznamenat, že by se nic nestalo, kdyby se na mě Malfoy nevrhl v domnění, že na něj chci seslat jednu z kleteb, které se nepromíjejí a já místo kelímku se zmrzlinou netrefila Harryho, který právě prolétal na koštěti.

A pak se to semlelo rychle. Harryho koště se proměnilo v obří letájící vidličku, Brumbál poprvé v životě doslova čuměl s otevřenou pusou, Rita Holoubková zahodila foťák a vytáhla své brýle. Všichni se otočili na naší tribunu a Harry se snažil přistát se svou vidličkou. 

Já se sklonila a pustila mou hůlku. Ovšem Malfoy zůstál stát v domnění, že ho chci zabít s jednou nohou vepředu a druhou v zadu, čepici měl na boku a v ruce mou hůlku. Oči měl zavřené a křičel a máchal kolem sebe rukama v domnění, že bojuje o holý život. Aby toho nebylo málo, křičel něco ve smyslu: „Mě nezabiješ ty chladnokrevná ničičko vidliček," a až potom otevřel oči. Zahlédl Harryho na obří vidličce, který se snažil zaparkovat vedle Draka, což z Malfoyova pohledu muselo vypadat, jako že chce Harry Draka napíchnou, a začal řvát ještě víc a točit se dokolečka.

Jakmile se dotočil a všiml si, že se na něj všichni dívají chtěl zdrhnout, ovšem zapomněl, že se právě nachází 50 metrů nad zemí a zřejmě po tolika otočkách ztratil smysl pro orientaci.

A tak se stalo, že se Draco rozběhl proti zábradlí a profesionálně skočil z tribuny dolů. Prostě a jednoduše Malfoy.


Slova autora:

Lidi a teď zcela upřímně, děláte si ze srandu? U létající želvy dvě části a 1K přečtení? Oukej, řekněme, že to čtou roboti, ale ty vaše komentáře?:0 Myslela jsem si, že tolik komentářů nelde mít, ale vy jste vše překonali. Sakriš snad půjdu koupít Voldymu nůžky na vlasy, protože tady není nic nemožné!

vás prostě zbožnuju:3

Věnování:

Dneska bylo těžké vybrat, ale Natálko tvoje komentáře jsou úžasné:3 Takové menší slohovky :D




Dramione's Problems- First YearKde žijí příběhy. Začni objevovat