Už jste měli někdy pocit, že se vám všechny trapné scény stanou pouze v přítomnosti vašeho idola? Ne, to není neštěstí a ani vzdáleně bych to nenazýval náhodou. To je prostě Grangerová! Vážně se ujistěte, že žadná z vašich kamarádek není šprt nemá kudrnaté vlasy a nesnaží se vás zabít, protože jinak nezbalíte ani kluka v kómatu.
Musel bych být Potter, abych si myslel, že má cenu jít teď balit Fleur, ovšem chtěl jsem ji vidět. A tak jsem si řekl, že se zajdu na Fleur potají podívat. A to do sprchy.
Záludně jsem odemkl dveře od dívčí sprchy a schoval se.
No dobře můj odhad nebyl správný, po třech hodinách čekání jsem chtěl odejít, když se otevřely dceře a dovnitř vstoupila ta nejhezčí dívka na tomhle světě. Pověsila si svůj růžový ručník a začala se vyslékat. V zádech mě bolelo a zjevně se nebudu moct týden narovnat, ale tohle stojí zato.
Neviděl jsem ji do tváře, jelikož můj úkryt mi umožnil pouze pohled pod břicho, ale i tohle bylo víc než uvidí polovina studentů za celý život.
Přemýšlel jsem jak tohle budu vyprávět, když si Fleur začala sundavat kalhoty a odhalila své... zcela chlupaté nohy. Znechuceně jsem se odtáhl. Ovšem na druhou stranu to má spoustu výhod.
Buď chodí s milovníkem kožešiny, klukem co doma nema topení a ona ho těma nohama zahřívá, či kadeřníkem, který ji z nich může udělat slušný drdol nebo nemá kluka!
Ano čtvrtá možnost je dobře! Dál jsem sledoval jak se vysvléká a připravoval si vyprávění. Fleur si sundala ručník a omotala si ho kolem sebe. Zmizela ve sprše a já chtěl vylézt, abych ji viděl celou, když se dveře otevřely a dovnitř přišla Grangerová!
Začala se sprchovat a já se málem udusil. Raději bych viděl nahého Brumbála než Grangerovou.
Ujistil jsem se, že je Hermiona otočená a vylezl jsem z ukrytu. Šel jsem blíž k Fleur a zkušeně jsem na ní otočil zrcátko.
Díval jsem se na její vypracované nohy a břicho. Cítil jsem jak mi oči vylézají z důlků, když jsem uviděl kolik svalů má! Měla doslova a do písmene buchty! Šahl jsem si na své břicho a polkl. Ona má buchty a já puding! Budeme jako buchtičky ze šodou!
Šokovaný jsem pokračoval dál a všiml si, že má vlasy sepnuté do culíku a je hnědovlasá! Asi se barvý, pomyslel jsem si a šel k ní.
„Můžu se osprchovat s tebou, kočko?" zašeptal jsem romanticky a čekal na její sladkou reakci, „umyju ti záda," řekl jsem a chytil sprchový gel.
„Klidně pojď," odpověděl mužský hlas a mně vypadl gel z ruky. JE TO DIGGORY! Vyděšený bez dechu jsem popadl sprchovací záclonu a schoval se za ní.
A teď to šlo opět rychle. Já odhrnul Cedrikův závěs. Cedric se otočil a viděl nahou sprchující se Grangerovou. Ta jak se otočila začala řvát a Cedricovi oči byly náhle osmkrát větší.
Hermiona začala sbírat své věci mezitím co Cedric prodělal infarkt. Bylo mi jí líto a tak jsem ji hodil ručník.
Jenže ručník, který letěl ve vzduchu dopadl běžící Hermioně na hlavu. Ta náhle zaslepená ručníkem a s větou„ : Kdo zhasl"změnila směr a jako býk se vyřítila za Cedrikem do sprchy.
Jenže zakopla o sprcháč, který mi předtím upadl a jako demoliční koule se vřítila do sprchy. Ze sprcháče vystříkl gel a nebyl by to můj gel, kdyby netrefil Cedrica do očí.
Ten oslepený zakopl o ležící Hermionu a spolu se sprchovým závěsem spadl na zem a tak mi sebral úkryt.
Hermiona mě viděla a zřejmě by mě zabila, kdyby ji sprchová tyč bez závěsu nespadla na hlavu a já tak získal čas k útěku.
Prostě Grangerová, furt musí někoho očumovat. Vůbec jí nechápu.
slova autora:
A jdeme dál, jelikož Hermiona a Draco se nezastaví před ničím!:D Od ted si dávejte pozor na útočné vidličky a vždy zkontrolujte zda nemáte v koupelně Cedrika a Draca v úkrytu:3 Doufám, že Dramione po tomhle páru nezačne ubývám, jelikož ti dva jsou horší než výbuch jaderné elektrárny.
1.8 K přečtení? Lidičky máme lepší bilanci než burza!:D:3
Věnování:
(Kdybych ji to nevěnovala tak mě přizabije, pošle na mě Voldemorta, přejede mě tankem a shodí mě z Everestu, aneb když vaší přátele čtou vaše příběhy-,- Mám těžký život)
Terezko, tuhle část jsem ti věnovala z čisté lásky (jo, stejně čisté jako je vzduch v Ostravě), protože si mě vůbec nevydírala (takhle dobře kecat neumí nikdo) a máš mě velice ráda (A, konečně pravda!):D
ČTEŠ
Dramione's Problems- First Year
FanfictionDramione? Vaše představa je zřejmě sladký pár, ovšem tahle kniha vše vyvrací! • 30 zcela trapných situací • 30 pokusů o vraždu a to vše omylem! • scény o kterých se ani Voldemortovi nesní! • kapitolky nasáklé humorem • zaručuji smysluplnost- v rámci...