Víte jaké to je líbat smeták? Že ne? Tak to neznáte Grangerovou! Dřív jsem nic nevěděl o mudlech, ale teď vím, že jsou sakra nebezpeční.Našel jsem na jedné internetové stránce odchytovou služby. Zavolal jsem jim a řekl, že ze zoo uteklo zvíře zvané Hermiona. A ta ženska se mě zeptá jestli je to masožravé zvíře!Viděli jste někdy Hermionu jíst kuře? Ta by spořádala celého pštrosa! Naposledy když se pořádal lov, ona naháněla jelena s barbecue omáčkou v ruce! A když měla chuť na předkrm, záhadně vymřeli dinosouři!A prej jestli je masožravá! Jasně, ona je neškodná jako moucha! Jenže ona je jako moucha Voldemort. Postříkate ji repelentem a ona létá dál a dělá bzz bzz.
Ale to už jsme daleko od tématu. Pomalu se přiblížil další a poslední úkol. družstvo Kruvalu začalo trénovat. Všichni se přišli podívat jak Krum běhá po pobřeží. Semtam si vzal nějakou činku a občas přenesl jeskyni jen, aby se předvedl. A zrovna, když Viktor nenápadně přenášel Everest s pár turistama, přišla Hermiona.
„Hermiono, dneska jsi nějaká rozpálená," prohodil jsem k ní a ona mě vraždila pohledem. Byla jako mikrovlnka. Tichá, ale vysílala vražedné vlnění. „Pozor aby tady nic nevystřelilo," dořekl jsem a začal se smát.
„Velmi vtipné Draco. Zrovna jsem viděla film přesně pro tebe. Myslím, že by tě dost vzrušil, počkej popřemýšlím," protáhla Hermiona a dělala, že přemýšlí.
„Počkej popřemýślím? Páni Hermiono jestli ten film byl o tobě tak to muselo být dost sci-fi, spojit tebe s mozkem je jako spojit Voldemorta s opalovacím krémem,"
„To bylo, ale vtipný," odsekla mi a já se s radostí se díval na její výraz.
„To nebyl vtip. Jde Voldemort a odbočí do solárka, to je vtip," pronesl jsem a Hermiona zbrunátněla, když k nám přišel Viktor, který v tu chvíli posiloval s Himalajským pohořím v jedné ruce.
„Ahoj, baby," zahlásil a já se na něj podíval.
„Hele Viktore já vím, že Hermiona vypadá jako, kdyby ji právě vykopaly, ale babička to zatím není. I když o jejím stáří se dá silně polemizovat. Možná už patří do pravěku," uvažoval jsem nahlas a Hermiona mě probodla pohledem.
„On to nemyslel baby jako babička! Myslel to stejně jako Justin Biebr v té písničce!" zařvala Hermiona a já nevzrušeně pozvedl obočí.
„Myslíš toho pornoherce?"
„Bieber je zpěvák!" křikla a tvářila se jako kdyby měla vzteklinu.
„A proč vždycky vzdychá, když mu začíná písnička no?"
„Změníme téma!" prohlásil Krum odvážně, „víte o tom, že Afričané věří, že AIDS vyléčí, když sní albína?"Chvíli jsem se smál, když jsem si vzpomněl na albína. Je celý bílý. Vyděšeně jsem se rozhlédl kolem sebe a všichni byli hnědovlasí! Viděl jsem své bílé vlasy a vyjekl. Krum mě chce sežrat! Je to jisté! Je to Bulhar a to klidně může být země v Africe! A AIDS má určitě taky! Znáte Kruval, musí mít každou cetku!Přemýšlel jsem co mám dělat, když jsem zahlédl Hermionu. Dřív než stihla cokoliv říct, vyskočil jsem ji na záda a osedlal ji. Jako zkušený žokej jsem zarazil své boty do jejich kapes a ona se rozjela.Utíkala tak rychle, že jsem všechno viděl rozmazaně.
„To je ale klisna!" zakřičel hrdě Krum, když jsme zmizeli a Hermiona se hnala dál. Hnedka potom co jsme předběhli Useina Bolta, Hermiona vtrhla do Pardubic a já měl tu čest jet vedle Josefa Váni. Jen tak mimochodem, v téhle části vyjíždky jsem přestal křičet, jelikož jsem přišel o hlasivky.
Po hodinové projížďce jsme dojeli opět do Bradavic. A já se konečně mohl odplížit do své společenské místnosti, dřív než mě Hermiona zadupe do země. Díky bohu jsem unikl před Viktorem, a tak mě nemůže sežrat jako albína. Musím uznat, že to byla by to byla vcelku fajn projížďka, kdyby mě teď neotravovala Americká ambasáda, že chce koupit mou stíháčku.
Ach jo, mám těžký život. A to všechno kvůli tomu, že Hermiona neumí klusat a furt se hnala tryskem!
ČTEŠ
Dramione's Problems- First Year
FanfictionDramione? Vaše představa je zřejmě sladký pár, ovšem tahle kniha vše vyvrací! • 30 zcela trapných situací • 30 pokusů o vraždu a to vše omylem! • scény o kterých se ani Voldemortovi nesní! • kapitolky nasáklé humorem • zaručuji smysluplnost- v rámci...