23. Důvod

5.7K 725 200
                                    

Potom co mě Draco nechal v pracovně Brumbála samotnou a ještě řekl Brumbálovi, že mám něco proti D1 se naše konverzace poněkud změnila na typ Draco ty **** **** ****** to jsi **** víš co si o tobě myslím? **** ****.

Posléze Draco začal chodit na hodiny karate, jelikož viděl film Kunfu Panda a nabyl dojmu,že právě tenhle film ho přede mnou ochrání. To se ale šeredně mýlí.

„Někdo mu musel říct, že D1 není skupina," řekl odvážně Draco, když si kolem sebe postavil Velkou Čínskou zeď.

„A proto jsi mu řekl, že si to myslím já? Vážně odvážný," sykla jsem na něj a Draco se pousmál.

„Představ si jaké by si musel kupovat lístky na koncert D1. Myslíš, že by mu prodali dalniční známku?" zeptal se Draco a jeho úsměv dovršil nových rozměrů.

„Něco bych ti řekla, ale nechce se mi," zavrčela jsem na něj a otočila se. Raději se půjdu dívat na stěnu než na toho blonďatého pablba. Zamířila jsem ke schodišti a přemýšlela, kde může být Harry a Ron, když jsem zahlédla dav studentů, kteří něčemu nadšeně přihlíželi.

„Co se děje?" zeptala jsem se Levandule a ta vzrušeně ukázala před sebe. Stál tam nějaký fotograf a samozřejmě Viktor Krum, který dělal všemožné pózy.

„Jak se tam předvádí," pronesl Draco a Zmijozelští mu hned začali přikyvovat.

„Závidíš, Draco?" protáhla jsem a Dracovi zaskočila slina

„Spíš ty bys měla závidět. Nad tebou slintá pouze buldog a to protože mu připomínáš velký kus hovězího masa," prskl Draco a já se tak trochu urazila. Vytáhla jsem hůlku a chtěla jsem Draca trošku odhodit, ovšem neodhadla jsem sílu a...Draco vyletěl jako ptáče, které rodiče vykopnou z hnízda. Proletěl místností a hádejte na koho tak asi mohl dopadnout. S nohama rozkročenýma se řítil na Kruma, který zrovna zkoušel nahodit sexy pohled, když v tom mu na hlavu spadl Draco, který své nohy omotal kolem něj jako okolo liány.

A v té chvíli pod Krumem rupnula židle, na které seděl a on i s Dracem místo klobouku spadli na podlahu. Profesorka vyjekla, když je viděla na sobě v tak intimní poloze a fotograf zapomněl sundat ruku ze samospouště, a tak fotil naprosto vše.

„Nic nevidím," řval Draco a stále sebou plácal na Viktorově hlavě.

„Já vidím tvé trenky. To sis nemohl zapnout ty kalhoty?" řval Krum a Draco ztuhl.

„Já žádné trenky nemám," řekl polohlasně a Krum vyjekl.

„Neměli bychom něco udělat?" šeptla Levandule a já začala přemýšlet. Opět jsem to tak trošku nedomyslela a z ničeho nic vyjekla.

„Tady je, ale teplo," křikla jsem a všichni se na mě otočili. Povedlo se mi odlákat pozornost,ovšem Draco moc potěšeně nevypadal.

„Hermiona má pravdu. Copak asi působí to teplo?" řekl Dean a podíval se na Viktora a Malfoye bez trenek, „vůbec netuším."

„Možná má Malfoy speciální úchylku. Touží se obnažit před každým šampionem. Dávej si bacha Harry. Hlavní cena letošního turnaje bude Draco," prohlásil Ron a já se schovala za záclonu.

„Ale z tohohle úhlu to vypadá jako by Draco rodil Kruma, " prskl Harry a fotograf se přemístil. Stačil jeden záblesk fotoaparátu a předemnou se odehrál kus mého života. Viděla jsem, jak na tabuli věší mé parte. Jsem oficiálně mrtvá.

°°°

Klesá nám počet komentářů *sad Cathy* :( ne dělám si srandu, jsem vděčná, že to vůbec někdo čte, což je docela úspěch :D

Omlouvám se, že je to dneska kratší, ale líbí se mi to takhle ^^ měla jsem strach něco dalšího přidávat:D

Dramione's Problems- First YearKde žijí příběhy. Začni objevovat