1

283 5 1
                                    

Nem rég szakítottam a barátommal Michael Cliffordal. Kicsit megviselt hogy szakítottunk de hát ez van. Ezért is furcsáltam amikor tegnap rám írt, hogy szeretné ha átmennék hozzájuk (5sosékhoz) mivel beszélni akar velem. Azt nem tudom miről mivel nem mondta meg. Na szóval a mai programom az volt hogy, suli után átmentem hozzájuk. Michael ajtót nyitott és beengedett.

-Szia Pearl. Gyere üljünk le. - mutatott a kanapéra

-Oké- mondtam. Gondoltam most jön az a szöveg, hogy „jaj én nem így akartam kezdjük újra hiányzol" stb.

-Mit gondolsz Ash barátunkról?- kérdezte belevágva a közepébe.

Bevallom nagyon meglepődtem mivel nem igazán tudtam mit mondani rá. Először is azért mert amúgy nekem annyira nem közömbös Ashton sőt kifejezetten jól néz ki és.... Na szóval igen.

-Hát öööö végül is jó fej-mondtam halkan.

-Ismerlek annyira, hogy tudjam, hogy zavarban vagy?- mosolygott rám Mike.

Kínomban elnevettem magam. Csak nem mondhattam el Mikenak alig egy hónappal a szakításunk után hogy amúgy nekem tetszik Ashton.

-Na szóval Ash.... Hát Jó fejnek tűnik. - mondtam kicsit magabiztosabban. -De amúgy mért is kérded?

-Csak mert Ash barátunknak te nagyon te....

Nem tudta befejezni mert akkor belépett valaki a szobába. Leült mellém és csak akkor láttam hogy Ashton az aki lehuppant mellém a kanapéra.

-Hallottam a nevem- mosolygott rám- Szia Pearl jó a neved mint a dob szerkóm márkája.

-Szia Ashton - néztem rá ö meg egyszerűen feldobta a lábait az ölembe és közben elképesztően helyes mosollyal nézett rám. Mivel én úgyis Mikeval beszélgettem egész egyszerűen rátámaszkodtam Ashton lábára. De persze nem hagyta magát és elkezdte rángatni a lábát hogy engedjem el. Erre lelöktem az ölemből a lábát és a kanapén feljebb csúszva én tettem a lábam az ő ölébe. Erre ö lökte le a lábam és bármenyire erősen is tartottam magam egész egyszerűen lelökte. Persze amilyen béna vagyok majdnem leestem a kanapéról de megfogta a csuklóm így nem estem el viszont olyat csinált ami ellen nem tudok védekezni: felemelte a karom és... belém bökött. Ahogy szoktam hisztérikusan felnevettem.

-Aha szóval csikis vagy- húzta széles vigyorra a száját.

-Csak egy kicsit.

-Aha épp hogy-azzal ismét elkezdett csikizni és ahogy mindig ha sokáig csikiznek elessek csak hogy most olyan szerencsétlenül estem el hogy a fejem Ashton ölében landolt.

-Ez gáz- céloztam a kifordult csuklomra amit Ash még mindig szorongtatott és a szerencsétlen landolásomra.

-Igen ez az- mondta de nem hagyta hogy felüljek. Plusz még mindig fogta a kezem amit egyébként nagyon élveztem de jó lett volna ha már elengedd.

- Ashton légyszi engedj el- könyörögtem mert már nagyon kellemetlen volt.

- Nem- vágta rá egyszerűen.

- Miért?

- Mert nem akarlak- adta meg az egyszerű választ.

- Na legalább had öljek fel.

- Najo

Végre valahára hagyta hogy felüljek és kinyújtóztassam a kezem amit még mindig szorongatott.

- Beszélgessünk- nézett rám vigyorogva.

- Beszélgetek veled ha te elengedsz. - vágtam rá.

Friends Love FunWhere stories live. Discover now