Ma reggel kicsit álmosan de mégis jó kedvel keltem föl ugyan is Ashton küldött egy smset.
Ashton8:00:jóreggelt Pearl J
Imádom a sulim mert csak fél kilencre kell beérni. Szóval ma ezzel az üzenettel kezdődött a napom. Gyorsan elkészültem megreggeliztem és már mentem is suliba. Mikor beértem láttam hogy Laura az egyik barátom már bent is van a terembe de előtte még gyorsan elmentem a szekrényemhez a cuccaimért amiket bent tartok és kellenek ma. Miközben pakolásztam a szekrényemben láttam hogy Emily aki egyel alattunk jár de amúgy tök jó barátnőm éppen Lukeal beszélgetett. Gondoltam oda köszönök de mire oda értem Luke felszívódott.
- Szia Emily- köszöntem a lánynak- Nem is tudtam hogy jóban vagytok Lukeal.
- Szia pedig de- azzal elment. Ezt kicsit furcsáltam de inkább hagytam. Belépve a terembe tipikus káosz fogadott. Ma reggel Calum és Luke az asztal tetején táncoltak a többiek meg szurkoltak hogy essenek le. Letettem a padra Laura mellé a cucaimat és felöltem a padra és a többiekkel együtt néztem a két fiú hülyülését. Sajna megszólalt a csengő így mindenki megpróbált valamenyire lenyugodni. Első óránk töri volt ami bevallom nagyon uncsi volt és örültem amikor meghallottam a csöngetést. A szünetben lementünk Laurával a büfébe kajáért meg inniért és kimentünk az udvarra a többiekhez a szokásos helyünkre. Emily is jött aki már szinte tiszteletbeli 12.-es. Calum Luke és a többiek igyekeztek fenntartani a jókedvet ami sikerült is.
Az utolsó óra után egyszerre léptem ki Emilyvel és Laurával a suliból és gondoltam elmehetnénk mekibe de sajna Laurának dolga volt Emily pedig ment matek korrepre. Calum meg Michaelel mentek edzeni és elmondásuk szerint csajozni. Aha persze.. Lukeot pedig sehol nem láttam szóval elindultam egyedül a meki felé. Mikor oda értem bementem rendeltem majd leültem. Egy ideig magamban eszegettem a menüm amikor valaki ismerőst láttam meg. Ashton volt az de nem volt egyedül. Mellette egy magas szőke hajú lány állt és rendeltek épp valamit. Mivel nem akartam hogy észre vegyenek gyorsan megettem a kaját és kisprinteltem a mekiből és egyből küldtem egy üzenetet Michaelnek.
Pearl 15:24: Szia Michael bocs hogy zavarlak de nem tudnánk összefutni valahol?
Michael 15:25: Dehogynem megyek felétek..
Sietősen elindultam haza és Michaelel szinte egyszerre értünk oda hozzánk.
- Mi a baj szívem- kérdezte Mike.
- Semmi csak láttam Ashtont egy szőke lánnyal a mekiben és nem tudom h....- nem tudtam befejezni mert Mike közbe szólt.
- Mi az csak nem féltékeny itt valaki?
- Hát...De..- mondtam halkan.
- Amúgy nem kell aggódnod Pearl, Ash csak az unoka húgával futott össze
- Ö csak az unoka húga volt- kérdeztem elvörösödve- Olyan hülyén érzem most magam.
- Nem kell Pearl-és átölelt. Anyira őrülök hogy Michael a barátom maradt - Most már akkor minden oké?
- Igen minden oké- mosolyodtam el.- Akkor szia- és haza mentem
Már lassan két hete hogy összeismerkedtem Ashtonnal és azóta nem beszéltünk ami hiányzik. Na de sajnos az élet attól még megy tovább még ha szomorúan is de megy szóval akár menyire nem volt kedvem suliba akkor is kellett mennem. A két hét alatt anyit feleltem amenyit egy egész évben nem lehet szóval még az is csak rontotta a kedvem és természetesen anyu sem hagyott békén mivel néhány felelés nem lett a legjobb. Szóval ez a két hét nagyszerű volt.
Ma egy viszonylag átlagos nap után mentem haza felé amikor rezgett a telefonom a zsebembe.
Ashton 14:38: Szia Pearl! Bocsi hogy nem hívtalak de nem volt időm de ha át jönnél akkor bepótolhatnánk J Na?
ESTÁS LEYENDO
Friends Love Fun
FanficPearl egy átlagos lány aki leírja minden napjait legjobb barátaival és egy különleges emberrel az életében....