16

36 2 1
                                    

Éjszaka nem nagyon tudtam aludni mert megint nagyon fájt a hasam így viszont szegény Ash sem tudott nagyon. Reggel amikor gondoltam hogy már anyu fönn van mondtam neki hogy ma nem megyek suliba mert nagyon fáj a hasam így viszont Ashtonnal tölthettem az egész napot még ha betegen is de legalább vele. Anyu mondta hogy oké maradjak Ashtonnál de majd azért hívjam fel este is hogy, hogy vagyok megnyugtattam hogy majd hívom és letettem a telefont.

-Na mi a helyzet betegem- kérdezte Ash mikor vissza jött a fürdőből.

- Semmi egésze nap a nyakadon leszek- mondtam neki mosolyogva.

- Az jó – mondta lelkesen- és mit csináljunk?- kérdezte

- Nem tudom – néztem rá gondolkodva – Aludjunk tovább – dőltem vissza az ágyra Ash pedig már feküdt is mellém. Én az oldalamon feküdtem ő pedig hátulról átkarolva a hasam mögöttem és tényleg vissza aludtunk de nem tudtunk sokáig.

- Hé Pearl nem jössz suliba?- kérdezte Calum amikor benyitott. Én felkeltem.

- Ja nem fáj a hasam szóval most nem- mondtam Calumra nézve aki meghúzta a vállat és már ment is suliba. Na most már tényleg vissza aludtam és délig fel se keltem ellentétben Ashtonnal aki akkora már csinált magának ebédet meg nekem is.

- Azt hittem tovább fogsz aludni – mosolygott rám Ashton mikor felültem az ágyon.

- Én is –mondtam kicsit még komásan – Mit csináltál ebédre? – kérdeztem vigyorogva.

- Hát most pizzát – mondta és oda adta az én reggelimet. Mikor elkezdtem enni Michael benyitott a szobába.

- Hogy vagy Pearl? – kérdezte kicsit aggódó hangon.

- Meg vagyok köszi- mondtam mikor lenyeltem a kaját. Azzal Mike ott is hagyott minket. Miután végeztem az ebéddel lementem Astonnal a konyhába hogy levigyem a koszos tányérom. Majd Ash leült a kanapéra én meg végig feküdtem rajta és a fejemet Ashton ölébe tettem .

- Hmm ismerős szitu- mondta mosolyogva én meg vissza emlékeztem arra amikor Mike áthívott és végül is össze hozott Ashel.

- Ne szokj hozzá- és megfogta a póló nyakát magamhoz húztam és megcsókoltam. Majd tvt néztünk egészen addig míg meg nem érkeztek a többiek a suliból.

- Hol a beteg – hallottam Laura hangját.

- Itt- emeltem fel a kezem a kanapé fölé. Laura már jött is és kérdezte mi bajom meg érdeklődött hogy holnap megyek-e már. Mondtam neki hogy fogalmam sincs hogy megyek vagy nem megyek majd csak reggel derül ki. – Emily hol van? –kérdeztem.

- Hát öö átjönne megnézni hogy vagy –kezdte Luke- csak az van hogy összevesztünk.

- Már megint – forgattam a szemem- és min? –érdeklőtem.

- Hát nem tudom de elvileg mondtam valami rosszat.

- Laura mit mondott?- fordultam a lány felé.

- Nem tudom egyik szünetben lementünk az udvarra és beszélgettek aztán Emily bedurcázott és ott hagyott minket. De azt mondta még mikor jó kedve volt hogy átjön megnézni hogy vagy- mondta Laura és amint befejezte a mesélni valót már csöngetek is.

- Megyek nyitom- mondta Mike aki a legközelebb volt az ajtóhoz. Emily már jött is be Luketól minél messzebb akart lenni szóval ő a kanapé másik oldalára állt.

- Szia Pearl hogy vagy? –kérdezte mosolyogva de hallottam a hangján hogy baja van.

- Meg vagyok köszi. –válaszoltam a kérdésére- Te hogy vagy? - kérdeztem

- Nagyszerűen- mondta enyhe szarkazmussal – De ha nem baj nekem most mennem kell haza – és már ment is el. Luke utána futott de Emily becsapta előtte az ajtót.

- Ez kész – mondta Luke és ment a szobájába. Kérdőn néztem Ashtonra aki megvonta a vállát mivel pont annyira nem tudott semmit mint én.

- Ne haragudj Pearl de én is megyek- mondta Laura és adott egy puszit a homlokomra ami kicsit fura volt de mindegy- Beszélek Emilyvel és majd írok ha tudok már valamit- mondta és elment ő is.

Késő este rezgett a telom

Laura 23:14: Szia Pearl :D bocs hogy csak ilyen későn írok de semmit nem tudtam kihúzni Emilyből L

Pearl 23:16: Jó mindegy majd beszélek vele én is J Jóéjt

Laura 23:20: neked is és holnap gyere már suliba!! :D

Majd Ashel szembe fordulva elaludtam.


Friends Love FunWhere stories live. Discover now