18

41 1 1
                                    

Szombat ami azt jelenti hogy mennek el a fiúk. Aminek valamennyire örülök mert mégis csak turnézni mennek de akkor ez azt jelenti hogy két hétig nem látom Ashtont.

- Szia Pearl- adott egy puszit Ash a homlokomra.

- Jó reggelt- mondtam kicsit álmosan és szomorúan. Ashton gondolom érezte hogy kicsit szomorú vagyok mert szorosan magához ölelt.

- Csak este megy a gépem - mondta arra utalva hogy ez a nap még a miénk.

- Tudom de az már mindjárt itt van- mondtam neki. Erre nem tudott mit mondani szóval csak adott egy puszit és jó erősen magához ölelt. Ekkor éreztem a legjobban azt hogy nem akarom hogy elmenjen. – Nem megyünk zuhanyozni-kérdeztem mert amúgy rajtam még mindig a fürdő ruha volt ami már kicsit zavaró volt.

- De – mondta Ash és már ült is fel az ágyon én viszont reggel elég lassú vagyok szóval hagytam hogy segítsen nekem felkelni és már mehetünk is. Utána lementünk reggelizni.

- Sziasztok – köszönt nekünk Emily aki megint kicsit dühösnek tűnt.

- Sziasztok- köszöntem vissza Emilynek és a többieknek.

- Jó reggelt – jött be Laura és Calum is a konyhába.

- Nektek is – mondtuk egyszerre azokkal akik már kint voltak. Én leültem Emily mellé.

- Mi a baj?- kérdeztem a lánytól aki gondolom megint össze veszet Lukeal.

- Semmi csak... Szóval..- kezdte- Szóval az van.....hogy tegnap...

- Emily elmondhatod nyugodtan- mosolyogtam rá.

- Szóval az van...- vett egy nagylevegőt- Hogy tegnap amikor Luke „huu"-zot utánad féltékeny lettem rád és este összevesztem Lukeal.- mondta kicsit szégyenlősen. Én elmosolyodtam de azért rosszul éreztem magam hogy miattam vesztek össze.

- Először is nem kell féltékenynek lenned mert tudom hogy Luke csak viccelődött- kezdtem bele – Másodszor pedig bocsi hogy miattam vesztetek össze – mondtam neki kicsit zavartan. Emily ekkor elmosolyodott és megölelt.

- Nem a te hibád- mondta én meg elnevettem magam. Ilyet se hallottam még tőle. Luke ekkor lépett be a konyhába és Emilyre nézett.

- Itt a lovagod- suttogtam Emily fülébe aki elengedett oda ment Lukehoz és megölelte. A srác először nem értette de utána gondolom mondott neki valamit Emily és viszonozta az ölelést. Szerintem nagyon aranyosak.

- Mit kértek reggelire?- kérdezte Ash az idilli pillanat után.

- Csokis sütit- mondták egyszerre a többiek én meg rá néztem Ashre ő meg elröhögte magát.

- Milyet olyat amit Pearl csinál?- kérdezte gonoszul mosolyogva.

- Amit Pearl csinál- mondták kórusba. Én Ashre néztem aki pimaszul mosolygott én meg már állt fel hogy megcsináljam a sütit. Mikor kész volt betettem az asztalra középre a friss reggelit és már ették is. Aston közben leült a helyemre szóval muszáj voltam leülni az ölébe. Reggeli közben beszélgettünk meg nevettünk mikor a fiúk egymást szívatták. A reggeli után felmentünk Ashel a szobába. Ashton megfogta a derekam felemelt és betett az ágyba...

Mikor lementünk a többiekhez akik a kanapén ülve beszélgetek össze néztem Emilyvel és Laurával. Közben a srácok röhögtek valami beszóláson.

-Nem megyünk el valahova közösen?- kérdezte hirtelen Laura.

- Hova akarsz menni? – kérdezte tőle Calum miközben belepuszilt a hajába.

- Nem tudom közös mozi, vagy csak lemegyünk sétálni vagy valahova- mondta Laura és nekem tetszet az ötlet. Végül abban egyeztünk meg hogy spontán elmegyünk egyet sétálni. Szóval mindenki felállt átöltözött és már mehetünk is.

A séta elég jó ötlet volt mivel így tudtunk beszélgetni elég sokat és még együtt is voltunk. A nagy beszélgetés akkor ért véget amikor a fiúk megláttak egy játszóteret. Az elvileg érett 18 évnél idősebb srácok már le is rohanták a csúszdát meg a mászókát. Mi lányok csak röhögtünk rajtuk és nem gondoltuk volna hogy a fiúk egész idő alatt itt lesznek.

-Ti nem vagytok normálisak- mondta Emily azt a tényt amit mindenki tudott. A srácok nem zavartaták magukat és videózták amik már mentek is fel a netre a rajongóknak. Végül éhesek lettek szóval beültünk egy mekibe ahol Mike egy gyerek menüt kért játékkal mi meg csak röhögtünk. Érett nagy fiúk. Az ebéd után kimentünk a parkba és mivel meleg volt leültünk a fűbe és beszélgettünk minden féléről.

- Ti mióta is vagytok együtt?- nézett ránk Laura.

- Hát lassan három hónapja- mondtam büszkén Ash meg megpuszilta a fejem.

- Olyan mintha már ezer éve együtt lennétek- mondta Emily tök cukin.

- Hát olyan is- mondta Ash mosolyogva én meg megcsókoltam.

- De mért ti mióta vagytok együtt?- kérdeztem Laurára és Calra nézve.

- Két és fél hónapja – mondták tök egyszerre és amúgy nagyon arik voltak.

- Najo ez nem ér nekem is kell valaki- mondta Emily Luke pedig mosolygott.

- Te csak várj még rá- mondta neki és Emily mérgesen ránézett- Addig jó amíg szingli vagy- mondta neki Luke Emily pedig elvörösödött. Így beszélgettünk elég sokáig míg végül el nem kellett indulni vissza felé a házhoz.

Mikor vissza értünk Emily ment Luke szobájába Laura Caluméba Mike a sajátjába én meg mentem Ash után mivel a srácoknak be kellet pakolniuk a két hétre. Én leültem az ágyra török ülésben és néztem ahogy Ash sajátos technikával ami anyit jelent hogy csak dobálta be a ruháit a táskájába.

-Minden bele fog férni?- kérdeztem amikor Ash még csak a felénél se tartott a pakolásnak de a táskája már tele volt.

- Persze- mondta én meg néztem ahogy szenvedd mert nem tudta behúzni a cipzárt.

- Ne segítsek?- kérdeztem mosolyogva mert láttam hogy Ash feladta.

- De- mondta rám nézve. Én oda mentem kiborítottam mindent ami benne volt bepakoltam normálisan és nekem sikerült bepakolni- Köszi – mondta és elröhögte magát és megcsókolt. Mikor végre készen volt a pakolással levittük a táskáját a nappaliba ahol már a többiek ott voltak és beszélgettek. Nem sokkal később már itt is volt az autó ami kivitte őket a reptérre.

- Hiányozni fogsz nagyon- mondtam Ashnek aki még magához ölelt és hosszasan megcsókolt.

- Te is nekem Pearl- mondta suttogva- De két hét és már itt is vagyok- mondta én meg elmosolyodtam és megcsókoltam. Mikor már szóltak neki hogy menjen elengedett és beszállt az autóba. Mielőtt becsukta az ajtót még integetett egyet én meg síró görccsel vissza integettem. És akkor elment. A lányok pont ugyan ilyen állapotba voltak mint én Laura Calum miatt Emily pedig Luke miatt. A lányokkal össze ölelkeztünk majd elindultunk együtt haza felé. Nem beszélgettünk túl sokat mert nem volt kedvünk.

- Sziasztok- mondta Emily mikor oda értünk hozzájuk.

- Szia-köszöntünk vissza Laurával és mentünk tovább. Utána én köszöntem el Laurától aki még tovább ment mivel ő lakik a legmesszebb az 5sos háztól.

Én pedig haza mentem. Anyu épp takarított.

-Szia kicsim- jött oda hozzám és átölelt- Ne legyél szomorú csak két hét- mondta én meg erősen megszorítottam anyut. Majd felmentem a szobámba és lefeküdtem az ágyba.

Ashton 19:45: Most szállunk fel :D Majd hívlak ha oda értünk Hiányzol <3

Én pedig az üzenetet olvasva elaludtam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Friends Love FunWhere stories live. Discover now