13

51 2 0
                                    

Ma reggel végre kialudtan ébredtem amit már lassan két hete nem mondhattam el magamról. Mivel időben keltem nem siettem sehova szóval fürödtem majd lementem reggelizni. Anyu megjegyezte hogy ma reggel nagyon hó kedvem van én meg mondtam neki hogy igen nagyon is jókedvem van. Végül is mért is ne lenne. Szóval ma az se zavart anyira hogy hétfő és suliba kell menni. Mikor beértem bementem a terembe és leültem a helyemre és néztem ahogy az érett osztály társaim dobálják egymást a reggeliükkel. Laurával fedezékbe mentünk de a tanárnak aki becsöngetéskor bejött nem volt olyan szerencséje mint nekünk.

-Ez ki volt- üvöltötte vörös fejjel egy részt a düh miatt mást részt a ketchup miatt. – Még egyszer megkérdezem ki volt az –nézett végig az osztályon szúrós tekintettel.

- Mi voltunk- vállalták fel a fiúk- Bocsánat tanárnő.

- Hood és Hemmings- sóhajtott- Az igazgatóhoz most. –mutatott kifelé a tanár. Mi eközben vissza fojtott nevetéssel néztük ahogy a tanár arcáról csöpög le a piros szósz.

Luke és Calum már mentek is az igazgatóiba. A második óra végén jöttek vissza röhögve.

-Na mit kaptatok?- kérdeztem mivel nem tűntek megviseltnek.

- Egy jó kis leszidást meg egy igazgatóit- mondták egyszerre. Persze a szünet végére már mindenki tudta mi történt nálunk és az udvarra lefelé menet mindenki gratulált meg összepacsizott velük. Emily már jött is le hozzánk az udvarra.

- Ti nem vagytok normálisak- jelentette be a már amúgy is köz tudott tényt. Ezen röhögtünk miközben Laura és Calum csókolóztak Luke és Emily pedig éppen jobba voltak szóval beszélgetek. Suli után Ashton várt rám a suli előtt.

- Szia Ash nem tudtam hogy jössz- mondtam neki.

- Szia – mondta kicsit lehangoltan.

- Mi a baj? – kérdeztem kicsit félve a válaszától.

- Gyere elmesélem- megfogta a kezem és elindultunk hozzájuk Calumal Lukeal Emilyvel és Laurával együtt. A három fiú egyenlőre nem mondott nekünk semmit addig míg oda nem értünk hozzájuk és lenem ültünk a kanapéra ahol Michael már várt minket.

- Na mi van mondjátok már- nézett rájuk Emily.

- Na lányok az van hogy- kezdett bele Luke- hogy nekünk most lesz egy turnénk ami azt jelenti hogy hétvégén utazunk és két hétig elleszünk- mondta el Luke a jó de közben a rossz hírt. Ekkor rá néztem Ashtonra és láttam rajta hogy örül hogy mehetnek de szomorú is volt és megszorította a kezem.

- Hát ez tök jó – szólalt meg legelőször Emily- De akkor ez azt jelenti hogy két hétig nem is látjuk egymást? – kérdezte kicsit szomorkásan

- Hát nem - mondta Luke és átkarolta Emilyt- Viszont még a hétvégéig itt vagyunk- mondta és mi lányok kicsit felvidultunk. – Szóval használjuk ki ezt a pár napot.

- Oké – mondtuk egyszerre. Erre Calum és Laura csókolóztak Luke és Emily pedig együtt hülyültek Michael pedig kezébe vett egy gitárt.

- Nem éneklünk valamit- kérdezte a srácokat.

- Dehogynem – válaszolták és már mentek is a hangszerekért. Ash vissza jött a dobjával ami szerintem egy sima fadoboz Calum és Luke pedig egy-egy gitárral. Mi lányok pedig egymás mellé ülve vártuk hogy elkezdjenek énekelni.

- 1..2..3...4- kezdte Ash a számolást és belekezdtek a She Looks so Perfect-be ami egyik kedvencünk a csajokkal. Laura teljesen kész volt amikor Calum énekelt és Emily is oda volt Luke hangjáért. Én Ashtont figyeltem aki ütötte a dobot és közben mosolyogva nézett amitől elolvadtam.

- Még – mondtuk a csajokkal mikor vége lett a számnak. A srácok röhögtek rajtunk egy jót és már bele is kezdtek a Tommorow Never Dies-ba amit én nagyon imádok. Ahogy elkezdték Ashton már énekelte is az első sort. Mondtam már elképesztően szeretem a hangját meg őt is. A refréneknél amikor énekelt mindig rám nézett és olyan volt mintha csak nekem énekelné. Akkor úgy döntöttem hogy az egész hetet itt akarom vele dönteni de tudtam hogy anyu úgyse menne bele hacsak nem vettem be Asht akit mint kiderült nagyon szeretnek a tesóim is és még apu is.

- Szeretlek- mondtam Ashnek aki csak mosolygott. Végül nagyon sokáig énekeltek nekünk míg végül Emilynek mennie kellet. Akkor Laura mondta hogy neki is kell mennie szóval ők elköszöntek a srácoktól egyenlőre még csak holnapig.

- Te nem mész?- kérdezte Ash aki közben leült mellém és adott egy puszit.

- Hát miközben énekeltettek- kezdtem bele- azon gondolkodtam hogy mi lenne ha esetleg ezen a héten itt aludnék nálad- mondtam és láttam hogy Ashtonnak felcsillant a szeme.

- Nekem tetszik az ötlet – mondta mosolyogva és megcsókolt.

- De neked kell meggyőzni anyut – mondtam.

- Szerintem sikerülni fog – nevette el magát én meg hitetlenkedve néztem rá- Bevettem az ellenállhatatlanságomat- mondta én meg fel nevettem.

- Akkor menjük vessük be a fegyvered – mondtam neki mosolyogva. És már mentünk is.

- Majd jövők vagy jövőnk – mondta hátra fordulva a srácoknak.

- Mi az Pearl hozzánk költözik vagy mi van?- kérdezte Calum és össze röhögtek Mikeal meg Lukeal.

- Csak irigykedsz – mondta Ash becsukva az ajtót. Ahogy sétáltunk felénk hallgattam ahogy Ash arról mesél milyen jó lesz a turné.

- De persze veled még jobb lenne. – mondta Ash amikor oda értünk hozzánk én meg zavarba voltam.

- Sziasztok – köszönt anyu a konyhából. Bementünk hozzá ő meg kérdőn nézett ránk. Megrángattam Ash karját hogy bevetheti a fegyverét.

- Azt szeretném kérdezni- kezdte kicsit félénken anyu pedig elolvadt tőle- hogy ellophatom e a lányát egy hétre és utána két hétig csak a magáé – fejezte be a elvarázslást Ash.

- Persze – mondta anyu rá egyből – De kérdezzétek meg apát is- mondta anyu. Ashel összenéztünk és gratulációm jeléül biccentettem neki.

- Köszönöm anyu – pusziltam meg az arcát mivel ha anyu beleegyezett akkor már apu is beleegyezik. Ott hagytam őket Ashtonnal és hagytam hogy elmesélje neki mért is nem leszek otthon egy hétig. Én meg mentem apuhoz.

- Szia Apu – köszöntem neki ő meg felnézett a gépéből.

- Szia mit szeretnél – kérdezte mert amikor így köszönök neki már tudta hogy van valami. És akkor mondtam neki hogy Ash a hétvégén elutazik két hétre és hogy emiatt szeretnék nála lenni egészen héten ami már csak négy napol állt a szombat együtt amikor ugyan is este elindulnak. – Jól van nem bánom- és már vissza is fordult a gépéhez én meg adtam egy puszit neki. Boldogan mentem vissza a konyhába ahol Ashton és anyu tök jól elbeszélgetek.

- Megyek pakolni- mondtam Ashnek és adtam neki egy puszit. Láttam rajta hogy örül a hírnek. Elő vettem a táskám és pakoltam is bele a négy napi holmimat beleértve a tancuccot és a ruháim plusz még pár dolog. Amint bepakoltam mentem is le ahol Ashton már a bátyáimmal beszélt akik ma jöttek látogatóba.

- Mehetünk – kérdezte Ash amikor oda álltam. Bólintottam hogy igen mehetünk kifelé menet elköszöntem még a cicámtól és már sétáltunk is feléjük. Mivel leszakadt a kezem olyan nehéz volt a táskám és már a lábam is fájt Ash megfogta a táskám és vitte. Mikor vissza értünk 5sosékhoz láttam hogy Laura is náluk alszik.

- Szia Pearl –köszönt és átölelt Ash pedig felvitte a cuccom a szobámba- Te is itt alszol ma?- kérdezte.

- Hát nem csak ma – mondtam Laura pedig furán nézett rám- Egész héten itt alszom – és elmeséltem a történetet ahogy Ash meggyőzte anyumat hogy itt aludjak. Ash közben csinált nekem vacsit és vitte fel a szobájába én meg elköszöntem Laurától és mentem utána. Majd szinte az egész éjszakát végig beszélgettük.


Friends Love FunWhere stories live. Discover now