5

100 3 0
                                    

Másnap a suliban kiderült hogy holnaptól kezdjük el begyakorolni a táncot ami annyit jelentett hogy holnap lesz az első táncpróbánk. Ofő óra után már mentünk is Emilyhez hogy elújságoljuk a hírt. Emily tökre örült neki hogy táncolhat velünk. Én meg örültem mert már láttam magam előtt Ashton arcát mikor majd mondom neki hogy holnap suli után jöjjön értem mert táncpróba lesz.

- Haho Pearl- szólt rám Emily aki valószínű kérdezett valamit csak elkalandoztam.

- Ja bocs mit mondtál?

- Csak arra voltam kíváncsi te kivel táncolsz

- Ja én Ashtonnal –mondtam neki. Ő viszont kérdőn nézett rám.

- Azt hittem össze vagytok veszve. – mondta

- Ja elfelejtettem mondani..- és akkor elmeséltem nekik mi is történt pontosan tegnap de azt a részt kihagytam ami csak rám és Ashre tartózik. Miután elmeséltem nekik mi történt ott hagytam őket miközben még mindig kitárgyalták én és Ash történetemet. Elindultam hogy elmondjam Ashnek hogy holnap jelenése van a suliban a táncpróba miatt. Küldtem neki egy smst hogy azért mégse váratlanul érkezek. Mikor oda értem becsöngettem és Ash ajtót is nyitott.

- Szia Pearl mit kell elmondani nekem?- kérdezte a sms miatt.

- Szia ha beengedsz elmondom- mosolyogtam rá. Na és akkor bementünk és mivel a többiek otthon voltak mondta hogy menjünk szobára. Persze a három fiú abban a pillanatban félre értette.

- Ashton máris- röhögött Luke aki épp a mobilján beszélgetett valakivel

- Ne magadból indulj ki – adta rá a választ. Erre a fiúk felröhögtek és én is mosolyogtam. Fel felé a lépcsőn Ashton ment elől én meg a kezét fogva mentem utána. Ahogy becsuktam magam után az ajtót hallottam ahogy valamelyik a három fiú közül már sprintelt is fel a lépcsőn. Ashton közben már az ágyon ült és kíváncsian nézett rám.

- Na szóval – indultam el felé- az van hogy holnap jelenésed lesz a suliban ugyanis holnap lesz az első keringő próba. – mondtam miközben oda értem és megálltam előtte ö meg ülve magához húzott

- Szuper- mondta nagyon „lelkesen"

- Mi az már nem akarsz velem táncolni?- kérdeztem tettet szomorúsággal

- Ja de- mondta már kicsit tényleg lelkesen – És hányra kéne ott lennem?

- Hát majd küldök smst utolsó óra végén úgyse laktok messze a sulitól.

- Oké – és megfogta a lábam az ölébe ültetet és megcsókolt majd megcsikizett.

- Héj ez nem ér nem tudok menekül- mondtam mivel Ash most a kezem helyett az egyik lábamat fogta.

- Hát van ez így – mosolygott pimaszul és megint megbökött és én persze hisztérikusan röhögtem míg végül ki nem tudtam fordulni az egyik irányba és lenem dőltem az ágyra.

- Ez mindig bejön- célzott arra hogy a csikizéstől mindig kiterülök az ágyán.

- Hülye- mondtam kifulladva. Ö pedig elröhögte magát és megcsókolt miközben a combomat fogta. A szabad kezével pedig kisöpörte a szemembe logó hajamat.

- Szeretlek – mondta a szemembe nézve.

- Én is – mondtam mosolyogva- De nem szállnál le rólam?- kérdeztem mire el nevette magát és felállt és hagyta hogy felüljek. Felnéztem rá és arra gondoltam mi lenne ha itt aludnék. – Ashton van egy ötletem.

- Mi az?

- Mi lenne ha itt aludnék?- kérdeztem. Látszott rajta hogy jó ötletnek tartja.

- Hát tudod ma estére már foglalt vagyok – kezdet el szívatni én meg beleütöttem a hasába- De amúgy nekem tetszik az ötlet – vigyorgott.

Friends Love FunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin