Még szerencse hogy a hétvége két napos mert így ki tudtam magam valamennyire piheni a szombati nap után. Szóval a Vasárnapom így nézett ki: Tv, alvás, teló, alvás, macska nyúzás, alvás ,alvás.. Gondolom Ashtonak is valahogy így nézett ki a vasárnapja és azért nem írt. Viszont ma már hétfő van szóval mehetem suliba. Aminek annyira nem örültem de hát muszáj sajna. Amúgy ahogy beléptem a suliba mindenki furán viselkedett először nem értetettem mért utána rájöttem. Kiderült hogy Emily Luke anyjához jár matek korrepre és mindenki ezen volt fenn akadva. Becsöngetéskor már mindenki megérkezett órára. Matekkal kezdtünk amit én szeretek mert bírom a tanárt meg ő is bír engem bár igazából Luke a kis kedvenc mivel anyukája matek tanár...
Az utolsó óra után a lányokkal elmentünk keringő ruhákat nézegetni mivel 12.es létünkre majd szalagavatón nekünk kell keringőzni. Ja és Emily is keringőzik ugyan is Luke vele hajlandó csak. De így kiesik egy lány aki természetesen én vagyok de majd ráveszem Ashtont hogy keringőzőn velem. Na szóval bementünk néhány ruha szalonba de egyik se volt az igazi szóval inkább beültünk mekizni. Beszélgetünk egy darabig és közben jött egy smsem.
Ashton 15:58: Szia Pearl! Ti ültök a mekiben?
Először nem értetetem aztán kinéztem az ablakon és láttam ahogy Ash éppen felénk néz
Pearl 16:00: Igen :D
Ahogy elküldtem neki az smst már jött is be a mekibe.
- Sziasztok lányok. - köszönt a kapucni alól ami azért volt rajta nehogy valaki észre vegye és lerohanja.
-Szia gyere ülj le ide mi úgyis menni készültünk igaz Laura? - nézett Emily a lányra aki még épp evett.
- Ja igen el kell intéznünk valami izét. - vágta rá Laura.
- Oké akkor sziasztok- köszöntem el tőlük. Mikor a lányok elmentek Ash felé fordultam aki boldognak tűnt.
- Megyünk sétálni?- kérdezte tőlem.
- Persze- és már álltunk is föl. Kisétáltunk az áruházból és elindultunk valamerre csak nem tudom merre. Ashton közben megfogta a kezem. Így kézen fogva mentünk egy darabig amikor találtunk egy üres padot. Ash leültetett de még nem szólalt meg ami nekem kezdett fura lenni.
- Van valami baj Ashton?- néztem rá félve a választól
- Hát van- na pont ettől féltem..- Az van hogy azóta a szombati Mikeos csókolózásod óta féltékeny vagyok..- mondta kicsit feszülten
- Mért vagy féltékeny ,mondtam hogy már nem szeretem?- néztem Ash szemébe.
-Te lehet hogy már nem érzel semmit iránta de ő még igen- nézett rám és láttam a szemébe a félelmet.
- De hát ő szakított velem mért érezne bármit is? Nem értem
- Hát tudod inkább hagyjuk ezt most rendben?
- Nem Ashton ezt most meg kéne beszélnünk szerintem- mondtam elveszve. De akkor Ashton felállt elköszönt és azt mondta hogy gondolkodnia kell. Én meg ott maradtam egyedül a padon szét esve teljesen magam alatt. Nem is értem mit akart most ezzel az egésszel de én mondtam neki hogy már nem szeretem Michaelt. Ilyen gondolatokkal és könnyekkel küszködve indultam el haza. Otthon nem ettem semmit mert nem voltam éhes csak feküdtem az ágyon. Egyszer csak rezgett a mobilom és láttam hogy Ashton írt.
Ashton 21:42: Pearl ne haragudj hogy csak úgy ott hagytalak és hogy nem beszéltem meg veled ezt a dogot csak anyira rosszul éreztem magam.. Meg értem ha nem irsz vissza de azért ne haragudj kérlek.
Elolvastam párszor de nem írtam vissza neki inkább elaludtam.
Pár nap múlva suli után Ashton várt rám a suli előtt. Direkt ránéztem de nem mentem oda. Elindultam haza de ő utánam futott megfogta a kezem és szembe fordított magával
- Pearl ne haragudj azért hogy úgy ott hagytalak akkor igazad van meg kéne beszélnünk ezt a dolgot- mondta és mélyen a szemembe nézett.
- Ashton- kezdtem bele- megértem hogy féltékeny vagy de az azért rosszul esett hogy csak úgy ott hagytál, érted?- néztem a szemébe kétségbe esve.
- Értem- hajtotta le a fejét szomorúan- De akkor ennek vége még mielőtt elkezdődött volna?
- Nem tudom én szeretlek de ha ezt nem hiszed el nem tudok mit kezdeni ezzel- mondtam neki azzal ott hagytam és haza mentem. Át jött hozzám Emily egy kis lelki támasznak de igazából nem tudtam nagyon boldog lenni. Hiányzott Ashton nagyon, és ezt az űrt még a legjobb barátnőm társasága sem enyhítette. Végül Emilynek haza kellet mennie szóval egyedül maradtam teljesen szét esve és csak Ashtonra tudtam gondolni...
Pár elég szomorkás nap után egy kicsit jobban éreztem magam de Ashton még mindig nagyon hiányzott. Egyedül mentem haza felé amikor rezgett a mobilom.
Michael 15:13: Pearl át kéne jönnöd beszélni Ashel
Pearl 15:13: Megyek
És már mentem is. Mivel gondoltam valami baj van siettem hogy minél hamarabb oda érjek. Mikor oda értem az ajtóhoz kicsit kifulladva megnyomtam a csengőt. Michael ajtót nyitott.
-Fent van a szobájában- mondta és már be is engedett. Én gyorsan felmentem és benyitottam. Ashton az ágyán feküdt és zenét hallgatott. Ahogy meglátott levette a fejhallgatóját.
- Szia - köszöntem mosolyogva és reméltem hogy megtud nekem bocsátani azért amit mondtam neki.
- Szia Pearl- köszönt vissza halkan. Beljebb mentem és leültem az ágyra közvetlen mellé.
- Ashton én...- Nem tudtam befejezni ugyanis közbe szólt.
- Nem kell magyarázkodnod igazad volt - mondta- és remélem megbocsátasz nekem.
- Ashton persze hogy nem haragszom rád - mosolyogtam rá. Erre már ő is elmosolyodott aminek nagyon örültem. Felkelt letette a fejhallgatóját magához ölelt jó erősen és megcsókolt. Anyira szerettem volna hogy ez soha ne érjen véget de végül csak abba hagyta. Belenézett a szemembe és tudtam mire gondol szóval most én voltam a kezdeményező és hagytam hogy a hátamra fektessen ő meg fölém feküdjön. Hát és meg kell mondjam megtörtént aminek megkellet....
A kibékülés után még maradtam délután beszélgetni Ashel.
-Mivel most már jobba vagyunk - mosolyogtam - arra gondoltam hogy mivel nekem úgy sincs párom keringőre táncolhatnál velem- adagoltam be Ashnek a tervem.
- Oké- egyezett bele- De csak akkor ha csakis kizárólag veled táncolok. - mondta nevetve.
- Csak velem fogsz - ígértem meg neki. Ezután még elég sokáig maradtam de végül muszáj voltam haza menni. Otthon boldogan feküdtem az ágyamba és felidéztem a mai napom. Nagyon boldog vagyok hogy kibékültem Ashel és hogy már Michaelel sincs semmi baj. A gondolatok közepette rezgett a telom.
Ashton 22:32: Jó éjt Pearl :D Szeretlek
Pearl 22:34: Neked is :D Én is Téged.
Majd boldogan aludtam el.
YOU ARE READING
Friends Love Fun
FanfictionPearl egy átlagos lány aki leírja minden napjait legjobb barátaival és egy különleges emberrel az életében....