14

46 2 0
                                    

Hajnalban arra keltem hogy nagyon fáj a hasam szóval mentem mosdóba. De kizárt dolog volt hogy éppen „nagy lány" voltam mert nem rég volt szóval kicsit félve mentem be. De szerencsére nem az volt szóval mentem vissza az ágyba Ahshez.

- Minden oké?- kérdezte Ash amikor vissza feküdtem.

- Igen- mondtam.

- És az a baj?- kérdezte a lányos dologra értve.

- Nem- mondtam és felhúztam a térdem mert megint bele nyílalt a fájdalom a hasamba.

- Biztos minden oké Pearl?- kérdezte Ash aggódva.

- Aha – mondtam mert akkor már nem fájt a hasam. Ashton a befordított a hátamra és adott egy puszit a hasamra - Na most már sokkal jobb- mondtam neki mosolyogva és amúgy tényleg jobb volt.

- Akkor jó – mosolygott ő is és most megcsókolt. Mivel nem tudtam vissza aludni a két percenkét előjövő hasfájásom miatt beszélgetünk Ash és csináltunk ezt azt...

Mikor már elmúlt hét óra Ashtonnal elmentünk zuhanyozni majd felöltöztünk és mentünk reggelizni. Konyhában már ott ült Luke Calum és Laura.

- Sziasztok –köszönt nekünk Laura vidáman. Calum inkább nem köszönt teli szájjal szóval biccentett Luke pedig hátra intett egyet mivel valakivel nagyon beszélt.

- Sziasztok – köszöntem- Jó étvágyat – néztem Calumra aki megint csak biccentett egyet. Ashton közben leültettet és nézett nekem valami reggelit.

- Rántotta jó lesz?- kérdezte tőlem Ash én meg bólintottam hogy tökéletes. Ash gyorsan megcsinálta nekem a reggelim meg persze magának és már ettük is és valami isteni volt. Reggeli közben megbeszéltük hogy menjünk együtt suliba. Szóval Reggeli után felmentem a cuccomért és már indulás készen voltam. Laura és Calum viszont még zuhanyzót meg felöltöztek Luke meg már rég kész volt de aztán végül is csak elindultunk. A suli felé Ashel kézen fogva mentünk mellettem Laura és Calum kézen fogva mellettük meg Luke jött és valakivel még mindig nagyon beszélgetett. Én Laurával beszéltem mivel mi közre voltunk zárva a fiúk által. Így érkeztünk meg a suli elé. Calum Laura és egyből bementek de én még kint maradtam és elbúcsúztam Ashtől ami kicsit hosszúra sikerült. Végül még becsöngetés előtt beértem a terembe. Az első óra után megint kezdett fájni a hasam de nem annyira mint reggel szóval annyira nem foglalkoztam vele csak kiültem napozni a többiekkel az udvarra.

- Szia Pearl – köszönt nekem Emily akivel ma még nem találkoztam.

- Szia – köszöntem vissza mosolyogva. Emily leült mellém.

- Halottam egész héten Ashnél alszol – kezdtünk el beszélgetni és egészen a szünet végéig beszéltünk.

Az órák végén kimentem a suli elé ahol Ashton már várt.

-Szia- köszöntött mosolyogva- Hogy vagy?- kérdezte a hasamat megsimítva.

- Meg vagyok- mondtam kicsit gondterhelten – Megvárjuk a többieket?-kérdeztem.

- Persze – mondta Ashton. Nem kellet sokat várni rájuk. Calum és Laura Luke és Emily együtt jöttek és már mehetünk is. Az egészen utat elfoglalva sétáltunk az 5sos ház felé. Az úton a fiúk végig hülyéskedtek mi lányok pedig beszélgetünk. Calum felkapta a hátára Lukeot is úgy vitte körbe-körbe Ashton meg videózta őket és már tette is fel a netre a rajongok nagy örömére. Végül Calum letette Lukeot és most Laurát kapta fel aki sikongatva kapaszkodott Cal nyakába aki rohant a ház felé mi meg röhögtünk. Ashton pedig megállított úgy hogy leguggolt megfogta a lábam és a két lábam közé tette a fejét és már emelt is föl.

- Ashton tegyél lee - mondtam félve attól hogy leesek.

- Majd leteszlek ha oda érünk – mondta és így vitt egészen a házig. Luke és Emily pedig a hátunk mögött nevettek rajtunk és beszélgetek mivel most épp jobba voltak. Mikor oda értünk az ajtóhoz Ash letett én meg megfordultam és megütöttem a vállat hogy ilyet soha többé nem csináljon de ő megfogta a csuklom és megcsókolt amitől már nem voltam rá olyan mérges. Bementünk a házba ahol Calum a kanapén ült és kicsit kifulladva vette a levegőt. Laura vitt neki inni nehogy a végén megfulladjon. Mi Ashtonnal bementünk a konyhába mondva csinálunk valami vacsit. Luke és Emily nem sokkal később értek haza és már mentek is Luke szobájába nem tudom mit csinálni. Michael nem volt otthon mert gondolom ment edzeni. Szóval mi Ashell neki álltunk a vacsinak.

- Mit csináljunk – kérdezte tőlem.

- Gyrost – mondtam mosolyogva. Ash beleegyezet és már vette is elő a dolgokat amik kelletek. – Ne csináljak valami sütit is – kérdeztem Ashtől.

- Mért tudsz?- kérdezte kicsit furán.

- Persze –mondtam – Cukrásznak készülök – mondtam büszkén.

- Akkor csinálj valamit – egyezett bele Ash. Én már vettem is elő a hozzá valókat és már csináltam is a csokis sütimet. Mivel én hamarabb készen voltam a sütéssel mint Ash a gyrossal gondoltam viszek a többieknek sütit uzsi gyanánt.

- Ez te voltál Pearl- kérdezte Luke amikor megkóstolta.

- Igen – mondtam kicsit félve a reakciótól.

- Nagyon finom – mondták egyszerre a többiek. Én meg tisztára büszke voltam magamra. Közben Ash szólt hogy kész a vacsi és közben megjött Michael.

- Sziasztok – köszönt halkan és már ment is a szobájába. Nem tudom mi baja volt de azt igen hogyha ennyire rossz kedve van akkor hagyni kell. Szóval Ash hozta a kaját és meg vacsiztunk. Emily a kajálás után ment el. Laura nem sokkal utána. Szóval itt maradtam a négy sráccal. Calum Luke és Michael (aki közben megnyugodott) kimentek egyet fürdeni a medencébe. Mi Ashtonnal viszont felmentünk a szobájába filmezni aminek összebújás lett a vége...


Friends Love FunWhere stories live. Discover now