Ma reggel kicsit nagyon komásan ébredtem arra hogy rezeg a mobilom.
Ashton 7:47: Nehogy elaludj :D Ma suliba kéne menned
Mondtam már menyire szeretem Ashtont? Szóval neki köszönhetően sikerült felébrednem és így nem késtem el a suliból sem. Laura és Emily pont ugyan olyan komás fejjel járkáltak a suliban ahogy én szóval átéreztem a helyzetüket. Viszont ami ennél is nagyobb port kavart azaz hogy ma kiderült hogy Laura és Calum járnak ugyanis ma Calum az udvar közepén megcsókolta Laurát és persze a szünet végén már mindenki erről beszélt. Persze ez Laurát zavarta ellentétben Calummal aki imádta ha róla beszélnek a többiek. Szerintem ezért is alkotnak ilyen jó párost mert teljesen különböznek míg Laura kicsit vissza fogott és szégyenlős Calum pont az ellenkezője. Becsöngőkor mentünk fel a terembe és már aki órára bejött tanár már az is tudta hogy ők ketten együtt vannak
-Hood és Laura nem ülhetnek egymás mellett- szólt rájuk a tanár ahogy belépett. Amúgy nem is ültek együtt hiszen Laura mellettem Calum meg Luke mellett ült. Jut eszembe Luke... Reggel ahogy beértem ki hívott a teremből.
- Pearl te jobba vagy Emilyvel ugye?- kérdezte bizalmasan.
- Hát igen mert?
- És szokott rólam beszélni?- erre elmosolyodtam mivel rájöttem hogy Lukenak tetszik Emily.
- Hát néha de csak nagyon néha megemlít mikor beszélünk- mondtam neki ö meg vigyorgott
- Akkor ha elhívom randira eljönne velem?- kérdezte.
- Kérdezd meg és megtudod – adtam meg a választ de Luke kicsit csúnyán nézett rám- De szerintem igen- biztosítottam róla.
- Köszi Pearl- mondta vigyorogva és be ment a terembe én meg mentem utána.
Szóval a mai nap valahogy így nézett ki a suliban. Haza fele indultam amikor láttam hogy Luke és Emily mentek valahova. Nagyon drukkoltam nekik. Otthon megnéztem a Facebookom mivel már rég nem voltam fenn. Egy fontos értesítésem volt.
Ashton oldalán ez volt kiírva: Ashton Irwin és Pearl Higgins kapcsolatban <3
Ahogy elolvastam hívtam Ashtont.
- Szia Pearl – köszönt – Láttad mit írtam ki?- érdeklődött vidáman.
- Szia Ash. Igen láttam de nem mondtam hogy kiteheted- mondtam kicsit felháborodva.
- A koncert után örülj ha nem leszel benne a holnapi újságokba – nevetett. Jogos
- Igazad lehet – nevettem el magam én is.
- Akkor nem haragszol?
- Nem – mondtam Ashtonnak és vacsiig beszéltünk. Majd én vacsi után mentem is aludni..
Ma péntek ami azt jelenti hogy ma táncpórba (két hetente van). De gyorsan összefoglalva a hetet: a tanárok szívattak , Ashtonnal találkoztam tegnap,Emily randija nem sikerült (mindjárt írom) és nagyjából ennyi.
Na szóval amint azt már írtam Emily randija nem úgy sikerült ahogy azt szerintem Luke tervezte. Más nap Emily nem is jött suliba szóval miután vége volt az óráimnak át is mentem hozzá.
-Szia Pearl jó hogy jössz – engedett be Emily anyukája
- Szia – köszöntem vissza mivel már régóta ismerem- Hol van Emily?- kérdeztem kicsit aggódva.
- Fent a szobájába- mondta anyukája. Már mentem is fel Emilyhez. Mikor benyitottam a lány éppen az ágyán ült a falat támasztva és zenét hallgatott.
- Szia Emily- köszöntem neki- Mi történt?- ültem le mellé pont úgy ahogy ő.
- Hát tegnap nem sikerült valami jól a randim Lukeal - mondat sírva.
- Mesélj- kértem meg rá és megfogtam a kezét.
- Hát az volt –kezdett bele- hogy suli után elmentünk kajálni a mekibe addig nem volt semmi gond de amint kiléptünk az ajtón Lukeot letámadta egy egész lány csapat és el löktek Luketól aki utána nem is foglalkozott velem. Szóval haza jöttem és azóta itt ülök mert se aludni nem tudtam mert csak ő járt a fejembe meg az hogy mit csinálhatott azzal a sok lánnyal. Ja és még azóta se keresett- mondta el Emily az elég lehangoló sztorit és megint elkezdett sírni.
- Figyelj ma láttam Lukeot és egyáltalán nem volt boldog szóval szerintem nem csinált semmit azokkal a lányokkal. Meg szerintem azért nem keresett mert gondolom tudja hogy megbántott és szerintem inkább személyesen akarja veled megbeszélni a dolgot- mondtam biztatásul Emilynek aki ahogy befejeztem a gondolat menetemet megölelt és már nem sírt.
- Köszi hogy átjöttél- mondta és végül nagyon sokáig ott is maradtam. Ja és persze más nap a suliban meg is beszélték a dolgot.
Na és most vissza térve a péntekre. Szóval ma utolsó óra után megint jött Ashton a táncpróbára. Mivel tudta hogy hol van a tesi terem most megkímélt egy kis sétától szerencsére mivel tegnap ahogy csikizett a szobájában bevertem a lábam az szekrénye oldalába szóval alig tudtam menni.
-Sziasztok – köszönt amikor belépett a terembe és oda jött hozzánk
- Szia Ash – köszönt vissza a társaság egyszerre.
- Szia Ashton- próbáltam felállni de annyira fájt a lábam hogy amint ráléptem bele estem Ashton kezébe.
- Szia Pearl- húzott fel egy kicsit mert a mellkasával voltam szembe nem a szemével- Hogy fogsz te így táncolni velem? – kérdezte kicsit aggódva de azért mosolyogva.
- Nehezen – adtam meg rá a választ.
- Hát az biztos – mondta a kezemet fogva nehogy megint elesek.
- Sziasztok- köszönt a tánc tanárunk- gyerünk álljatok be tánctartásba- mondta.
Mi Ashtonnal kicsit nehézkesen jöttünk le a lépcsőn.
-Mi a baj Pearl? – kérdezte a tánctanár amikor látta hogy elég keményen sántikálok.
- Ja semmi csak tegnap bevertem a lábam- néztem Ashtonra hibásra.
- Értem és tudsz táncolni?- kérdezte.
- Hát megpróbálok – mondtam és már be is álltunk Ashtonnal a helyünkre. A tánc tanár közölte hogy ma elkezdjük begyakorolni a koreográfiának azt a részét amiben párban vagyunk.
- De jó akkor legalább nem kell elengedned – mondtam Ashtonnak ami neki is és nekem is jó hír volt mert én legalább nem estem el a fájó lábam miatt neki meg csak úgy jó volt.
A táncpróba után haza mentünk Ashtonnal és megbeszéltem anyuval hogy aludhatok-e Ashnél
-Mi az hétvégén már haza se jössz? – mondta anyu de végül bele egyezett szóval felküldtem Asht a szobámba hogy pakoljon nekem össze valami cuccot holnapra. Elég gyorsan készen lett szóval lehet hogy csak törcsit rakott be nekem na de mindegy.
- Mehetünk? – kérdezte.
- Persze- mondtam és már otthon se voltunk. Ashton hozta a táskám szóval nekem csak a fájos lábammal volt bajom. Ash végül az utolsó 5 méteren már a hátán vitt hozzájuk. Mikor oda értünk láttuk hogy Luke is akkor ért haza.
- Te merre jártál? – kérdezte tőle Ash kicsit úgy mintha Luke a tesója lenne
- Találkoztam valakivel- és már nyitotta is az ajtót és bement és tartotta nekünk.
- Köszi –mondta Ash majd fel vitt a szobájába ahol lerúgtam magamról a cipőm ő meg berakott az ágyba. Végül filmeztünk és egy csókkal zártuk le a napot.
YOU ARE READING
Friends Love Fun
FanfictionPearl egy átlagos lány aki leírja minden napjait legjobb barátaival és egy különleges emberrel az életében....