Stoję z kubkiem parującej herbaty spoglądając na wschód słońca. Naprawdę musiałam się postarać aby wstać o tej porze. Przymykam powieki wspominając kolejne, najlepsze czternaście dni w moim życiu. Teraz takich dni będzie jeszcze więcej. Otwieram okno najszerzej jak się tylko da słysząc szum oceanu. Zero samochodów, ludzi, tylko ja i cisza. To wszystko tak szybko leci, moje życie na reszcie postanawia płatać figle. Taką mam przynajmniej nadzieję. Z zamyślenia wyrywa mnie dźwięk skrzypiących drzwi zza, których wyłania się głowa Mi.
- Gotowa mysza?
- Zawsze, ale nie jestem gotowa na jedno- mówię czując jak łzy wzbierają się w kącikach moich oczu.
- Na co? Nie chcesz wyjeżdżać?- pyta lekko skołowana przyciągając mnie do uścisku.
- Chcę, ale nie chcę cię zostawiać Mi. Jesteś dla mnie jak siostra- chowam głowę w jej włosach.
- Ej, ej! Za trzy miesiące się zobaczymy. Ty lepiej pozwiedzaj trochę świata, no i ucz się pilnie- zachichotała całując mnie w czubek głowy. Usłyszałyśmy klakson samochodu, który zaparkował przed domem. Otarłam łzy chwytając czarną walizkę. Bardzo powoli zeszłam zapamiętując ten kochany domek. Sydney zawsze zmienia mnie na lepsze, zawsze ratuje mnie od problemów. W sumie robią to wszyscy przyjaciele, rodzina, chłopak.
- Jak Hannah? Gotowa na poznanie wielkiego świata?- zapytał Luke odpychając się od maski swojego samochodu.
- Gotowy na spędzenie mnóstwa czasu z największym leniem na ziemi?- zachichotałam.
- Zawsze- przewrócił oczami przyciągając mnie do pocałunku. Tak, te 14 dni były dla ciebie Luke. Trzeba zapamiętać najważniejszą rzecz. Zawsze rób coś na co równocześnie masz i nie masz ochoty. Bo później możesz tego żałować.
No i mamy koniec! Jak oceniacie 14DFY? Teraz podam aktualny stan tego ff :) Btw połącze wyniki razem z częścią 1 :P
3,3 K
488 gwiazdek
63 komentarze <3
Mam nadzieję, że będzie was jeszcze więcej bo na razie przybywacie :) Dziękuję każdemu kto to przeczytał, kto zostawił ślad w postaci komentarza oraz gwiazdki ! Jeżeli to ff wam się spodobało zapraszam na inne swoje pracę ;) Pozdrawiam xx
CZYTASZ
14 days for you ||L.H|| [Zakończone]
Fiksi Penggemar(Sequel 30 Days From You) Hannah po pięciu miesiącach rozłąki wreszcie powraca do Sydney. Jednak coś się w niej zmieniło. Na widok Luke'a poczuła szczęście, którego tak długo jej brakowało. Tym samym również odczuwa ból ponieważ wie jak trudno będzi...