Sonra usulca açtım gözlerimi. Gördüğüm tek şey; beş yıldır gördüğüm o tanıdık manzara iki katlı bir ranzada tek başıma yatıyordum. Ceza evinde günler nasıl geçiyor, ben beş senedir burada nasıl yaşıyorum, burada vakit nasıl geçiyor, bilmiyorum. Tek bildiğim artık ezbere bildiğim kabuslarımdı.
Kolumda bir el hissettim, önce ürktüm ama sonra hacer ablanın elinin olduğunu görünce farkına varmadan tuttuğum nefesimi serbest bıraktım."Yine dalmışsın güzel kızım, kardeşin mi düştü yine aklına?" diye sordu hacer abla.
"Burnumda tütüyor abla çok özledim." dedim gözümden akmak için çabalayan göz yaşımı serbest bırakarak.
Sahi ne yapıyordur benim küçük meleğim, özlüyormudur beni? En son iki sene önce görmüştüm elifimi. Beni bırakmamak için öyle ağlıyordu ki, her seferinde daha zor oluyordu ondan ayrılmak. Dışarda bize sahip çıkan tek kadındı kısmet teyze, şimdi Elifime sahip çıkıyordu...
İki yıl önce bir daha getirme demiştim beni daha fazla görüp ağlamasın diye.
O gün bugündür getirmiyor artık, fotoğraflarını getiriyor ama yetmiyor ki bensiz büyümesiydi en çok canımı yakan buradan çıkarsam birgün, sadece onun için çabalayacağım,ben böyle düşüncelere dalmışken gardiyan geldi ve seslendi Hazal Alaca ziyaretçin var...Görüşme salonuna doğru ilerlerken yine o pas tutmuş küf kokan koridorlar,dan ilerliyorduk, birgün buradan özgür bir şekilde çıkabilecekmiydim? yine düşünceler beynimi işkal ederken kafamı iki yana sallayıp düşünceleri beynimden uzaklaştırdım.
Görüşme salonuna geldiğimizde gelen kişinin devlet tarafından bana verilen avukatım volkan bey olduğunu gördüm zaten kim gelebilirdiki ya kıymet teyze yada bir senedir gelmeyen kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım buse olurdu herneyse yine çok düşündum düşündüm.
Merhaba Hazal hanım dedi elini uzatarak.
Hoşgeldiniz Volkan Bey dedim uzattığı elini sıkıp yerime oturarak.
Hazal Hanım konuya girmem gerekirse yeni gelişmeler var biliyorsunuz ki haftaya mahkemeniz var.
evet dedim düşünceli bir şekilde yeni gelişmeler nedir?
Hazal Hanım biliyorsunuzki benden önceki avukatınız davadan çekilmişti açıkçası ben tehdit edildiğini düşünmüş ve bu düşüncemi sizinle paylaşmıştım
evet hatırlıyorum bu düşüncenizi islatlayacak birseyler mi buldunuz? diye sordum. evet Hazal Hanım benden önceki avukatınız serdar bey'ile zorda olsa bir görüşme ayarlayabildim ilk başta tahmin edersiniz ki söylemek istemedi ama biraz ısrar edince ailesi ile tehtid edildiğini öğrendim açıkçası ben biraz tedirgin oldum sizin aklınıza gelen biri yada birileri varmı?
nasıl olur bilmiyorum. benimle kim uğraşmak ister? buradan çıkmamı kim istemez? çok gerilmiştim dışarda bir kardeşim var onu öğrenirler ve ona zarar verirlerse ne yapardım ona zarar gelme ihtimali beni öyle korkutttu ki. ya gerçekten ona zarar verirlerse yo yo birşey yapamazlardi degilmi?Volkan bey kim olabilir bilmiyorum benim tek bir düşmanım vardı ve onun yüzünden buradayım biliyorsunuz ki.
bir anda yüzü değişmişti, korkuyormuydu benden tamam ben bir katil olabilirdim ama bu önüme gelen herkezi öldürebileceğim anlamına gelmiyordu degilmi?bir sorun mu var volkan bey?
Hayır Hazal Hanım kötü birşey olmadığını bilmenizi isterim, bakın Hazal Hanım elimde sizin suçsuzluğunuzu kanıtlayabileceğim delillerim var tam olarak elimdeki delilleri sizinle paylaşamiyacağım ama bir kaç görüntü ve ses kayıtları var. belkide katil siz olmayabilirsiniz birisi yada birileri sizi çok büyük bir komplonun içine düşürmüş olabilirler ben bunu ne yapıp ne edip ortaya çıkaracağım Hazal Hanım.çıldırmış olmalıydı bu adam. siz ne diyorsunuz volkan bey! ben o pislik adamı öldürdüm anlamıyormusunuz? Ellerimle öldürdüm ve arkama bakmadan kaçtım siz ne suçsuzluğundan bahsediyorsunuz volkan bey! ben bir katilim ben öldürdüm yerde kanlar içinde yatıyordu siz ne anlatıyorsunuz? başka bir müvekkilinizle mi karıştırdınız beni volkan bey!!
olabilirmiydi suçsuz olabilirmiydim? içimde derinlerden bir ses bu dediğime kulak çınlatacak bir kahkaha patlatırken ben kendi kendime konuşmaya devam ediyordum. ah Hazal saçmalama sen o pislik herif yerde kanlar içinde yatarken oradan koşarak uzaklaştın tabiki katil sensin. delirmişmiydim neden kendi kendime konuşuyordum? bir katil suçsuz olabilirmiydi? iç sesim adeta sen katilsin diye çığlık atarken kulaklarımı kapama isteğiyle dolup taştım bağırmak isteyip bağıramadıgım anlardan birindeydim.
iyi değildim biliyorum ama iyi olmak zorundaydım.." Bir katilin suçsuzluğunu kanıtlayamazsınız Avukat bey! " diyerek bir hışımla ayağı kalktım
Avukata ifadesizce bakarak sözlerime devam ettim. " görüşme bitmiştir gardiyan gidelim "arkamı dönüp uzaklaştım ve kapıdan çıkarken avukatımın itirazı tüm salonu inletti.
" Hazal Hanım, sözlerimin arkasındayım! suçsuzsunuz ve bunu ispatlayacağım"..