Костя

270 14 0
                                    

     Одягнувши білизну я почула чиїсь руки на талії . Я обернулася і мої губи почав цілувати Костя. Я відпихнула його.

     - Ти шо дурний , ти ж обійцяв мене не лапати!!!

     - Я думав ти мені намьок дала коли двері не зачинила .

     - Вийди звідси придурок.

     - Чьо ти зразу обзиваєшся.

     - Пішов геть.

     Він вийшов і я закрила двері . Я б вийшла перша ,як , би не згадала , що я була в одному ліфчику і трусах. Я одягнула його футболку і вийшла. Він лежав на ліжку в одних трусах і з розою в зубах. У нього був такий класний прес , мені так і хотілося підійти і помацати. Люба фу не вже ти знову встигла закохатися. Та ше й в кого : в бабніка , мажора та хама.

       - Може хватить п'ялитися на мої кубики.

     Ну це норм да , він ,як ніби мої думки читає.

       - Е взагаліто я до тебе звертаюся.

       - Я не п'ялюсь.

       - Не нада оправдовуватися.

       - Пф больно надо.

       - Ну взагаліто це мрія кожної дівчини.

       - Та невже .

       - Да, да . Я ж тобі подобаюсь , я не можу поняти чого ти ламаєшся і строїш з себе недотрогу.

        Чесно кажучи це мене трохи образило. Я взяла телефон і набрала Алю .

        - Алло Аля , ти де?

        - Це ти де?

        - Я на вечірці.

        - Не обманюй тебе тут не має.

        -Піднімися на третій поверх.

        -Ок.

     ****************

        -Люба де твоє плаття ?запитала Аля і з кімнати вийшов Костя в одних трусах. А ну всьо панятно. Я затовкала Костю в комнату і закрила двері. Я з Алею пішли на балкон . Я розказала все що було Алі і попросила її привести мій одяг. Вона звісно мені не повірила .

         - Люба я завтра тобі все превезу ,а зараз розважайся.

       Невстигла вона це все доказати , вона побігла на другий поверх.

          -Аля , блін!!!! я крикнула на весь третій поверх і до мене прибіг Костя

         - Щось сталося?

         - Та ні нічого мені немає в чому йти додому ,а так все прекрасно.

         На Костіному обличчі засяяла посмішка і я пошкодувала , що я йому це сказала. Він несподівано взяв мене на руки та поніс до себе у кімнату. Костя кинув мене на ліжко , а потім пригнув на мене . Він почав мене щикотати і звідки він знав ,що я боюся щикотки .
         Я сміялася на весь поверх. Потім покинувши мене він пішов до міні-бару. Взяв вино і два бокали.

          - А я поняла твою фішку ти мене споїти хочеш да?

          - Давай вип'ємо за нас.

          -Е ні я буду пити за любов.

          - Доречі , я ще не знаю як тебе звати

        -Люба.

        -В мене ще ніколи не було дівчини з таким ім'ям .

         -Я не твоя дівчина поняв!

         - Ну добре , як тоді звати твого хлопця?

         -Не як , у мене його не має.

       Костя підсунувся до мене і шепнув мені на вухо.....

          

          
        

        

   

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now