Він підсунувся до мене і шепнув на вухо
-Хочеш я ним стану.
- Хлопчику ти взагалі з кимось зустрічався ? На мою думку в тебе в житті були тільки шлюшки ,а я обпектися не хочу зрозуміло.
Я взяла бутилку вина і вийшла з кімнати . Подивившись на часи вже було 06:15. Я сиділа на дивані і пила вино з горла , ну прям ,як алкоголік. Побачивши , що бутилка пуста я спробувала встати та не тут то було . Я ішла шитаючись і змогла дійти до якоїсь кімнати.
******************
Я просинаюся і бачу ,що біля мене лежить Костя . Мені жахливо боліла голова ( ну звичайно блін бутилку вина випити зараз і не закушуючи). Мені шось зайшло і я ногами скинула Костю зі словами : ,, доброго ранку , сонечко "
-О я вже сонечко. Костя заліз руками під одіяло і почав мене щикотати.
Тут відкриваються двері і заходить Стів.
- Я думав ти собі якусь кращу шлюху найдеш; звернувся він до Кості .
Що???? Як він міг???? Я ніколи не подумала б що Стів здатен ось так принизити друга. Я підійшла до нього і валила йому підщочину ,а потім в пах. Він скрутився і впав. Я пішла у душ .
Зробивши водні процедури і переодягнувшись я вийшла. Стіва не було . Я відала Кості його футболку .- Дякую за футболку.
- Може зустрінемося сьогодні?
- Знаєш ні , я не хочу нічого мати з вашою сімейкою .
-Люба перестань , я ж не винуватий.
- Пішов в дупу!
- Ах так значить.
Він взяв ключа закрив двері і викинув його через вікно.
- Мо-ло-дець!!! крикнула яКостя підійшов і обняв мене . На душі стало легше і я теж обняла його. Його губи приближалися до моїх і я зупинила його . Даючи поглядом зрозуміти , що ще рано і я не готова до цього.
***********************************************
*Згадка*
Я ледь дійшла до якоїсь кімнати. Відкрила двері і побачила Алеска і Джейсі , як вони насолоджувалися один одним. Сльози котилися самі , всередині щось переверталося. Я закрила двері і почала помалу падати на землю . В останню мить я відчула знайомі руки ,які взяли мене і віднесли на ліжко.***********************************************
- Ти сильний?
-А шо не видно.
- Да шось не очень. Та ладно я пошутила.
-Я тобі подобаюся?
Я мовчала 2 хвилини.
-Розумієш я знаю тебе не повні сутки і ...
Я не знаю шо на мене найшло , я сіла на ліжко і почала плакати. У моїй памяті прокручувалися Алекс , Стів. Я боялася знову закохатися і знову розчаруватися....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Люба.Любов
RomanceЦя книга буде про життя (сміх , радість ,печаль, кохання ,зрада.... ) Думаю вам сподобається....