Перше побачення

254 13 0
                                    

Уже пів 5. Я одягаю курточку , взуваю угі і вихожу на зупинку. Я йду і бачу дуже красивий зимній пейзаж. Чомусь дуже довго не має маршрутки. Я дзвоню Алі і кажу , що трохи припізнюсь. Нарешті. Боже , яка вона повна. Я заплатила , стою ,тримаюсь. Підходить якись пацик і стає впритик до мене. Він сліпе чи шо , шо він не бачить , що є місце. Наконєцто моя зупинка. Я вихожу і бачу , що той сліпий тоже. В мене дзвонить телефон.

-Алло;

-Алло ти де?

-Я вже в порті.

-Ладно підходь ми в піцерії ,,Да Вінчі".

-Ок. Ждіть мене. Стоп , а хто це ми.

-Тут Стів зі своїм братом. Ладно давай ми тебе чекаєм.

-Ну ок ждіть.

Блін ну це норм може в нас побачення через годину.
Я вже підходила до піцерії і махала Алі рукою , як якись імбіцил поставив мені ножку і я з грохотом повалилася на землю.

-Ти дебіл? я вже не стримувала своїх емоцій.

Представляєте це був той самий пацик з маршрутки. До мене бігли Аля , Стів і Костя. А ше блін той придурок :

-Тобі не больно?

Він шо іздівається , він же спеціально це зробив.

-Да нє , шо ти. сказала я з сарказмом.

Знайомі теплі руки підняли мене.

-Ти ціла? схвильовано запитав Костя

-Вродє да.

-Непереживай я тому , зараз морду начищу.

- Нетреба!!! крикнула я Кості , хоча він вже наближався до того незнайомця. Аля подивилася на мене так ,як я ніби не то сказала. Я побачила ,як в того пацика потекла кров з носа. Я підбігла до нього і приставила серветку до носа.

-Костя шо ти зробив , він же неспеціально; я навіть не зрозуміла чому я цього придурка захищаю. Можливо мені стало його жалко. Костя розвернувся і пішов за столик.

-Ти в порядку? тепер питала я того придурка.

-Чому ти мене захистила???

Я просто не знала , що йому сказати. А дійсно нафіга? Тільки через нього я з Костьою посварилася.

-Мене звати Фреді.

- Знаєш мені ,якось всерівно.

Я обернулася і пішла до столика де сиділи Аля і Костя і їли піцу. Аля дивилася на мене таким поглядом , як я ніби за зло постояла. Костя мовчав і мене це напрягало. Прийшов Стів і порушив нашу мовчанку ,але краще б він мовчав.

-Чому ти захищала того придурка??

Костя подивився на мене так ,що я навіть не можу описати його погляду. Всі пялилися на мене. А я просто обнявши Костю дала зрозуміти ,що той Фредді для мене ніхто. Костя обняв мене і поцілував у щоку.
Ми доїли піцу і пішли в кіно. Я з Альою вибрали якись романтичний фільм , а хлопці вибрали якись ужастик. Зрозуміло , що тут голосування недопоможе , отож , я пішла в наступ.

-Костя в нас же побачення , ти ж хочеш на мене прозвести враження.

-А хто сказав ,що в нас побачення , я просто хотів тебе побачити.

-А я тебе бачити нехочу.

Я обернулася і пішла купляти квитки на ужастік. Повернувшись я відала їм квитки. Ми з Альою пішли чекати на наш сеанс у кафе ,,Крила". Костя зі Стівом поперлися за нами і сіли за той столик де сиділи ми.

-Я не хочу тебе бачити!!!! крикнула я Стіву.

-Да я ж пошутив; відмовлявся він.

-Хахаха , чого ти несмієшся смішно.

Я взяла Алю за руки і ми вийшли з порту. Ми пішли у магазин і купили собі червоного вина. Я не знаю чому ,але я всі свої проблеми запиваю алкоголем , тоді мені робиться добре і я з легкістю можу послати проблеми. Уже бухі ми приперлися на сеанс. Костя сів біля мене і взяв за руку. Я забрала руку.

-Шо ти робиш? Ти ж хотів мене побачити. Ну от дивися. Куди руки розпускаєш?

-Я.....

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now