Моє перше кохання.

560 14 1
                                    

Моє перше кохання звати Алекс . Він дуже красивий : чорне волосся , зелені очі . З ним ніколи не буває сумно , він дуже гумористичний та веселий . Має багато друзів над якими тоже прикалується і не розуміє, що може їх втратити , але вони все йому пробачають .Він то норм до мене ставиться ,то підкалує мене і я неможу визначитися чи дійсно він мені симпатизує. Всі ці 11 класів я любила його , незважаючи на його прибабахи ,але не знала чи моя любов взаємна.
Деколи його ,,хороші,, приколи дуже ципляли мене я ненавиділа його ,але він усе одно мені подобався .
Я розуміла що моє кохання мене до могили доведе ( бо всі його проблеми я переживала також) тому я шукала Алексу заміну. Мої пошуки закінчилися новою закоханістю.
Мені почав подобатися мій друг Стів. Він блондин з голубими очима. Ми завжди з ним ,,б'ємося ,, і ,,сваримося,, любя . Мені здається що це найкращі моменти у моєму житті. Але це найпопулярніший хлопець в класі. За ним сохнуть майже всі дівчата. І пристають до нього в мене на очах . Знаєте ,я в перший раз відчула ,що таке ревнувати . Але незважаючи на Стіва , мені також подобався Алекс .
Але на початку зимніх канікул я дізналася ,що Алексу подобається.....

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now