Кінець??

256 15 0
                                    

-Я забув видалити ті фотогріфії; виправдовувався Костя.

-От мені одне цікаво. Якби ти мене побачив на фотографії з якимось пациком. Якби ти себе вів?

-Звичайно на тебе ображався.

-А я на тебе тисячу раз ображена. Там куча тих фотографійі причому недавні. І знаєш ,що я там побачила.

Костя схилив голову ( точно знав ,що я там побачила)

-Я побачила себе. Тоді на вечірці коли я була буха. Ти сфоткався зі мною ,як з тими всіма шлюхами!!!
Де моя білизна?

Хоч ,як я його питала, він не казав , а тільки пошло усміхався( звичайно я була в одному полотеньці). Я пішла до Алі ,щоб вона мені допомогла. Я хотіла зайти в кімнату ,але почула стони.
"Аля ,що ти робиш невже ти не розумієш ,що ти для Стіва на одну ніч" лунало в мене вголові. Хоча і Аля старша за мене на рік , я не хочу ,щоб вона потім ходила ,як хтось помер. І я просто маю за нею наглядати(вона ж моя подруга).
Повз мене пробіг Костя і тримав у руках мою білизну. Я побігла за ним ,але закутаною в полотенце зовсім не зручно бігти. І тут у мене розвязується полотенце і падає додолу. Костя стояв і дивився на мене. Я бігом відвернулася.

-Відвернися; сказала я Кості бо відчувала ,що він на мене ще дивиться.

- Та добре , добре.

Костя підійшов до мене і прикрив полотенцем , а потім дав білизну. Я пішла у ванну кімнату і переодяглася. Потім я зайшла у вітальню і забрала платя. Костя стояв над розбитим телефоном і щось там робив. Я одягнула плаття і почала взуватися.

-Ти куди? запитав здивовано Костя ,який тільки ,що зайшов у коридор.

-Додому , мені сьогодні в школу треба. І ше не дзвони мені бльше і не з'являйся у мому житті; я легенько посміхнулася.

-5 година ранку , транспорт не ходить. Я тебе нікуди не пущу; сказав прям ,як мій тато.

-А шо ти пропонуєш таточку; сатирично сказала я.

-Давай я тебе відвезу.

-Ладно давай , всеодно в мене іншого виходу не має. І ти назавжди зникнеш з мого життя!!!

Костя зняв футболку і підійшов до мене. В нього такі класні кубики. Він почав на голе тіло вдягати курточку.

-Ти що захворіти хочеш. Одягнися!!!!

-Не переживай мамочко не захворію.

-Костя одягнися або , або я покличу Стіва і він мене довезе.

-Ну ладно , ладно.

-Не потрібно мені робити послуги. Збирайся бігом я буду тебе чекати на вулиці.

Я вийшла на двір і була заметіль. Я відкрила машину і сіла всередину ,щоб не замерзнути. Через 5 хвилин Костя вийшов і сів в машину.

-Я удалив всі фотографії ,так ,що можеш на мене не ображатися.

- Ти глухий? Я ж тобі казала ти мене тільки довезеш додому і зникнеш з мого життя назавжди!!!.

- Шкода а з нас ,би вийшла чудова пара.

-О да мажор і шлюха тиж мене туди приписав.

-Люба знай я тебе ніколи не відпущу , я буду за тебе боротися незважаючи ні на ,що.

-О Боже ,як романтично. Ти думаєш я зараз скажу давай зустрічатися і вези мене назад, нафіга мені та школа. Да?

-....

-Мовчиш значить. І ше, навіть якби ми почали зустрічатися я б не витримала твоєї ревності. До мене брат подзвонив БРАТ і ти викинув телефон. Я якщо хтось біля мене стане ти його вб'єш.

-......

Він знов мовчав і мене це напрягало. Через годину ми були дома...

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now