Правда

290 14 5
                                    

Коли я плакала ,Костя сів біля мене і поцілував у щоку. Я повернула голову і його губи впялися в мої. Цей поцілунок був солодким і довгим .

-То ти кажеш ,що ти сильний? відірвавшись від Кості я йому це сказала.

-Да.

-То вибий двері.

- Ок.

За один удар ногою він вибив двері. Зібравши всі свої речі я підійшла до Кості і поцілувала в щічку. Я вже спускалася по сходах ,як почула :

-Сьогодні в порті на 6.

-Добре ; крикнула я йому вслід.

Я вже була на другому поверсі. Цей дім нагадував великий смітник. Не повезло прибиральниці промайнуло у моїй голову. Я відчула як на мене шось полилося з третього поверху. Я підняла голову і побачила Стіва. Йому шлюха щось не то передавила подумала я собі і знову я мокра піднімалася на верх , щоб прибити цього прибабаханого. Я побачила як той придурок забіг у Костіну кімнату. Я направилася туди , але там нікого не було. Ну , понятно заховався десь.

- Стів виходь я тебе не трону , я тільки тобі голову відкручу!!! крикнула я на всю кімнату і почала його шукати. Я почала свої пошуки з шафи , адже це було найкраще місце для схованки.

-Ну , блін в тебе фантазія. сказала я Стіву , бо він був там.

Він вибіг зі своєї схованки і просто сів на ліжко. Який безстрашний подумала я. Він порушив мовчанку.

-Я думав ти нормальна , а ти в шлюху превратилася. від цих слів я його реально вбити була готова.

-Слухай тобі сьогодні зашло да? я просто після вчорашньої бутилки не мала сил щоб зараз з ним битися.

-А вчора тобі зашло?

-Ти про що?

-Про твій вчорашній секс , спочатку з Алексом ,а потім з Стівом.

-Ти дурне , що ти мелеш. По перше вчора Алекс був з Джейсі ,а зі Стівом у мене ще нічо не було.

Я вийшла з будинку і зловила таксі. Тепер я зрозуміла чому Стів так до мене ставився. Але яка йому разніца з ким я сплю. Ревнує чи шо? Дібравшись до мого будинку до мене подзвонив телефон це була Аля.

-Алло.

-Алло. Ну розказуй про свою ніч з тим сексуальним незнайомцем.

-Алля фу , і ти туди ж.

-Та , ладно я ж пошутила. Давай сьогодні краще зустрінемося ?

-О давай , на скільки і де?

-Ну давай в порті на 5 ?

-Ок ; я подумала ,що я ще встигну на побаченя.

Подивившись на часи уже була 2 година. Я пішла у душ. Нарешті я зняла своє мокре , липке плаття.Я легко перекусила і пішла збиратися. Мій вибір впав на біле плаття і чорні туфлі на шпильках. Я собі зробила легкий макіяж та розпустила волосся. Всього тільки було пів 4 , капєц і що мені робити ще годину. Відкрилися двері і зайшов мій брат. Він на два роки меньший за мене. Його звати Андрій. Напевно він тільки повернувся з футболу.

-Привіт ; кинув він мені.

-Привіт ;

-Ти знаєш новину?

-Яку?

- Мама з татом поїхали в Америку ,щоб
вирішити деякі проблеми і ше заглянути до родичів. Тому на два місяці хата вільна.

-Понятно.

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now