Коли я зайшла у дім то звісно побачила євро ремонт ,багато кімнат , які були великими і дуже велику кухню.
Я почула ,що у ваній ллється вода і вирішила прикальнутися. Я тихо відкрила двері і поспіхом забрала сухі речі та полотенця. Я сіла у вітальні і включила телевізор. Усі ті лахи я кинула за діван. І тут я почула ,як вода перестала капати і посміхнулася , розуміючи , що зараз лопну від сміху. Я звісно знаю ,що це дитячий прикол ,але коли я хочу прикальнутися то використовую усі методи.
Я чую ,як з ванної кімнати виходить Костя і наближається до вітальні, де я вже давлюся сміхом. Він входить в кімнату і навіть не прикривається. Я зразу відвожу погляд. Фу ,як не культурно. Він сідає голим до мене на діван і дивиться телевізор ,як ніби він одягнутий.
-Може ти підеш і одягнеся; я просто вже не витримую.
-Це моя дача ,як хочу так і ходжу; різко відкинув Костя.
-Ах так да? Ну добре; я знімаю своє плаття і залишаюся лише у ліфчику і трусах.
Я відчуваю ,як Костя на мене дивиться. Я дивлюся на годиник і вже 10 година. Я піднімаюся на верх. Заходжу у якусь спальню. Лягаю на ліжко і засинаю.
У сні я відчуваю , як хтось мене починає цілувати. Я зразу його відпихаю. Звичайно я думала ,що це був Костя.
-Аля ,що за Костя?
-Яка блін Аля ,я Люба.
Тут вмикається світло і я бачу СТІВА.
-Стів що ти тут робиш?
-Це ти що робиш у моїй кімнаті?
-Сплю взагаліто , а що не можна. І взагалі яким боком тут мала лежати Аля?
-Ми з нею зустрічаємося.
Мене охопив сміх і я хвилину сміялася. Я знаю ,що Алі дуже подобається Стів , але вона не для Стіва то точно.
-Ти серйозно?
-Да. АЛЯ!!! крикнув Стів і прибігла Аля.
Аля на мене так подивилася. Ну блін , звичайно я була в одній білизні. Я вирішила поговорити з Альою і відвела її на кухню.
-Ти реально зустрічаєшся зі Стівом?
-Да, а шо тут такого.
-Ну розказуй ,як це все відбувалося.
-Я тоді сіла до Стіва в машину і ми поїхали. Потім він мене запитав: ,, Ти ж не протів якщо ми поїдемо не до тебе". Ну я подумала , чому я маю відмовляти тому і погодилася. Потім по-дорозі він мене запитав: ,,Ти згідна зі мною зустрічатися". Чесно я подумала ,що це мені показалося або Стів пошутив ,але я тихо сказала так. Він усміхнувся і сказав ,що мене чекає сюрприз. І ось я тут.
-Ого класно. Я рада за тебе, вітаю.
-Дякую. А до речі чому ти в одній білизні?
-Потім розкажу.
- Не , як хоч.
-Ходім давай.
Потім ми вийшли з кухні і направилися до вітальні там сидів Костя ,але він був вже в трусах. Він мене помітив і сказав:
- В мене є для тебе сюрприз .
-Класно; люблю сюрпризи.
Він накинув на мене одіяло і закрив очі ,а потім кудись повів. Я відчула , що він взяв мене на руки і ми опинилися на вулиці. Я відкрила очі і побачила ,що у басейні плавають пелюстки червоних роз. Мене це завело і я поцілувала Костю у щічку. А він крикнув:
- СЮРПРИЗ!!!!!! з цими словами він пхнув мене у басеїн. Зимою ну це норм. Але вода була тепла. Я подивилася на налаштування і там вода була на підігріві. Він мене любить не то шо я його у холодну воду зимою кинула. Я вилізла з води і бігом побігла і хату. Я вирішила сходити у душ щоб освіжитися. Під теплим потоком води я відчувала ,що я розслабляюся і отримую насолодження. Коли я нарешті насолодилася я вийшла з душа я помітила ,що моєї білизни не має. Сволота така , фантазії ця сімейка взагалі не має. Добре ,що хоч полотенце залишив. Я закрутила рушник і вийшла. Там стояв Костя з телефоном і фоткав мене.
-Ти дібіл?
Я забрала телефон і почала удаляти фотки. Він хотів його забрати , але я потім почала переглядати Костіні фотки. А там він з якимись шлюхами і там таких фоток дуже багато. Я швирнула той телефон об землю і пішла в якусь кімнату. Костя поперся за мною ,але я встигла закрити двері на ключ. Я сіла на ліжко і почала плакати. Як я могла повірити цьому козлу , хай йде він в жопу. Костя виламав двері і підбіг до мене....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Люба.Любов
RomanceЦя книга буде про життя (сміх , радість ,печаль, кохання ,зрада.... ) Думаю вам сподобається....