Життя без Кості

252 15 0
                                    

Нарешті ми приїхали додому. Я взяла свою сумочку і вийшла з автомобіля. Я вже була біля дверей , але Костя продовжував спиратися на авто.

- Пака ,надіюсь я тебе більше не побачу; кинула я Кості і закрила двері.

Я зняла курточку і угі. Я бігом побігла у душ ,щоб не запізнитися у школу. Коли я вже переодягнулася , я вирішила розбудити Андрія. І тут мене чекав сюрприз : ,, Його не було ". Це просто супер. Я набрала до нього. Ідуть тільки гудки. Це просто супер , аби тільки батьки його не запалили , а тож він розповість що я ще вдома не ночувала. Він такий стукач ,що капєц. Ладно в школу думаю прийде той хлопець , от тоді поговоримо.

Я поспіхом перекусила і побігла у школу. Вийшовши на двір я побачила Костю , який на мою думку з місця не здвинувся. Я пройшла повз нього , а він взяв мене за руку.

-Пусти може боляче.

-Давай я тебе довезу до школи.

-Непереживай мені недалеко.; сказала я це Кості і забрала руку.

Я вже була у школі. Там мене чекала тільки Оля ( зрозуміло чому вона одна ). І тут раптово до мене підходить Алекс. Він бере мене за руку і відводить від Олі.

-Чому тебе не було учора?

Цікаво чому він мене це питає.

- В мене були справи; оправдовувалася я. А ,яка тобі різниця?

Алекс нагнувся і поцілував у щічку. Я стояла на тому місці хвилин п'ять. Невже я йому подобаюся? До мене підійшла Оля.

-Що цей придурок від тебе хотів?

- Да так нічого ; збрехала я.

Тут продзвенів дзвінок і ми з Олею пішли у клас. До нас прийшов директор і оголосив ,що у нашому класі новенький. У клас заходить той самий пацик( Фредді ): брюнет з голубими очима. Красавчик одним словом. Його посадили до мене...

- Привіт , до речі ,як тебе звати ,моя заступнице?

- Привіт , Люба і мені тоді стало тебе просто жалко.

- Може зусрінемося сьогодні?

- Ага щас.

- То да?

- То нє!

- Дєтка ти шо нагла?

- Дурне ти шо тупе? Це ти бачу нагле!

- Слухай ти я бачу не знаєш хто я такий?

- Мені побарабану хто ти такий. Поняв!!!

- Спорим ,що ти підеш зі мною на побачення.

- Добре ,а якщо ні то ти прийдеш у школу в платті. В тебе є тиждень.

- Е чого так мало?

- А , що з тебе фуфлове мачо?

- Нормальне з мене мачо ,але якщо ти підеш зі мною на побачення то ти переспиш зі мною!

- А ти необнаглів мальчик? Тільки поцілую , поняв?

- Ладно , ладно.

*********************

Нарешті уроки закінчилися і я вже була вдома. У школі я заходила до Андрієвого класу ,але мого брата там не було.
Я крикнула на всю хату : ,, Андрій ". І тут вибігає мій брат.

- Чого тебе не було? суворо запитала я.

- Я був на вечірці , я знав що ти будеш не проти. А і ше я знаю де ти ночувала.

Отакий в мене брат шантажист...

***************

Я похапцем поїла і почала збиратися. Я вам ще не казала я ходжу на танці. Це моє хоббі.
Я одягнула легінси і футболку і пішла одягати курточку. Коли я вийшла з будинку я побачила ,що на порозі лежать квіти. Оскільки я вже трохи припізнювалася я навіть не трогала їх.

Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now