Невже знову Костя???

315 11 5
                                    

      Я заснула десь біля 10 години. Я ніколи не встаю по ночам , але навіть не знаю чому мені захотілося пити. Я накинула халатик , подивилася на годинник 12 і попрямувала на кухню. Коли я спускалася по сходах то у вікні я побачила КОСТЮ. Який лежав на лавці. Він ,що дурне , він же і вмерти може від переохолодження... Я бігом вибігла на подвірок і почала будити Костю і казати йому : ,, Костя проснися , будь ласка , Костя ". Я почала плакати і винити в цьому себе. Костя помалу почав підводитися і я допомогла йому зайти у дім.
     Я положила його на диван , зняла курточку та накрила багатьма ковдрами. Дала велику кружку теплого випити і почала розтирати його спиртом. Він заснув. Я вирішила , що мені потрібно теж відпочити і тому пішла наверх.

****************

      Я проснулася від мого будильника і ще десь 15 хвилин валялася у ліжку. Потім я вирішила піти і подивитися ,як там Костя ( бо якщо чесно я дуже переживала за нього ).
      Я спустилася у вітальню і побачила ,ще спящого Костю. Я підвелася до його обличчя - воно було синє. Як я перелякалася. Я ж все зробила правильно. Невже Костя помре... Я вирішила ще раз натерти його лице.

      -Костя ти лох , ти дібіл , ти вирішив якщо я буду відчувати себе винною ,то я буду твоєю; я тримала у руках ватку ,яка стерла Костіний грим.

     -Вибач ну а ,що мені було робити ,я люблю тебе і буду всіма способами добиватися тебе.

     -А ти подумав ,що я тебе нелюблю.

     Костя узяв куртку , взувся і вийшов надвір. Напевно мої слова дуже вразили Костю. Я сиділа на сходах і дивилася Кості удаль. Потім згала ,що мені потрібно в школу і почала збиратися.

****************

        - Ну ,як тобі мої квіти? питався Фреді , зайшовши у роздягалку.

        - Вийди дай я преодягнуся! я якраз переодягала футболку і тому була в ліфчику у штанах.

        -А в тебе класна фігура.

        - Тобі яка різниця ,яка в мене фігура.

       - Тож не буду я жирну цілувати.

        -Да ти і мене не поцілуєш.

        -Хто тобі сказав? він підійшов до мене і хотів положити руки на талію ,але я не дала.

        -Чого вам хлопцям лише одне треба?

        -Не знаю ,напевно так створила нас природа.

     Я почала ржати , бо він це так серйозно сказав.

        -Та не смійся , я ж не філософ

        -Ти просто не пробував ним стати; я знову почала сміятися

        -О слухай приходь сьогодні на вечірку до мене.

        -Ок напишеш мені свій адрес.

        -Ладно ,давай.

   Фреді вийшов з роздягалки.....

*****************

     Нарешті закінчилися уроки і я злегкістю поспішала додому. Але скільки можна я знову знайшла у курточці записку: ,, Як тобі поцілуй , з хлопцем твоєї мрії". Скільки можна я навіть нічого не хотіла думати про ту записку , тому з легкістю її викинула.
    Я почала збиратися на вечірку...

🎉 You've finished reading Люба.Любов 🎉
Люба.ЛюбовWhere stories live. Discover now