Hej miśki,
proszę przeczytajcie, ponieważ chciałam tu parę rzeczy wyjaśnić ;)1. Tak jak już mówiłam, planuje napisać kilka bonusów do tej historii, ale na razie nie mogę Wam powiedzieć, kiedy się pojawią, bo naprawdę nie wiem, kiedy będę miała czas na napisanie tego. Na pewno to zrobię, nie martwcie się i mam nadzieję, że jak najszybciej ;))
2. Co do mojego drugiego z kolei opowiadania 'kids in the dark'; jak wiecie został jeszcze tylko jeden rozdział i epilog, za które wezmę się w najbliższym czasie i niedługo mam nadzieję się pojawią :D
3. Co do 'my trapped thoughts'.. ktoś jeszcze to w ogóle pamięta? xd Jest mi strasznie głupio, że tak zaniedbałam to opowiadanie, ale tak jak obiecałam, skończę je na pewno. Zaraz po tym jak pojawi się ostatni rozdział i epilog do 'kitd' oraz bonusy do 'zamieci', zacznę z powrotem je pisać. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie i będę miała parę rozdziałów do przodu, zacznę je publikować w ferie (tj. u mnie od 14 lutego) lub po, jeszcze zobaczę. Mam tylko nadzieję, że dalej będziecie je czytać :))
4. Tak więc, z tekstu wynikającego powyżej oraz z okropnie długich przerw między niektórymi rozdziałami, wynika, że nie mogę pisać dwóch opowiadań na raz xdd
Alee.. (crii) mam już pomysł na następne, oczywiście muke, jednak zacznę je dopiero, kiedy wszystkie moje obecne historie będą skończone. Nie mniej jednak mam nadzieję, że to również przypadnie Wam do gustu :*To chyba tyle z takich ważniejszych informacji jakie chciałam podać.
Chcę jeszcze raz bardzo, bardzo podziękować, że czytaliście, gwiazdkowaliście i komentowaliście tę historię ❄
Naprawdę, wszystkie opinie na temat tego opowiadania są dla mnie bardzo ważne, tak samo jak przy innych moich pracach i nawet nie wiecie jak wdzięczna Wam jestem za to, że po prostu jesteście i to czytacie.
Ostatnio uświadomiłam sobie, że pisanie jest czymś bardzo dla mnie ważnym. W moich opowiadaniach jest naprawdę dużo mnie ukrytej pod postaciami i to, że podoba Wam się to co piszę to najlepsza nagroda na świecie, przysięgam.
Kocham Was bardzo i w najbliższym czasie widzimy się pod 'kitd' ❤
xx
CZYTASZ
❄zamieć//muke❄
Fanfiction❄❄❄ Bibury - małe miasteczko w południowo-wschodniej Anglii. Uchodzi za jedno z najpiękniejszych miast Wielkiej Brytanii. Popularne wśród turystów i fotografów. Miasteczko sąsiadujące: Cirencester Populacja: 627 osób A co jeżeli na tydzień przed...