Глава 18-.. момиче като теб го заслужава...

316 25 0
                                    

******Мислите на Ема*****

Лежах на леглото си в тъпата къща на Джъстин и си мислех , с какво съм го заслужила ,какво съм му направила,че ме нарани така ...Трябва да ми обясни ,защото ще се побъркам .....ама какво ти обяснение то всичко си беше ясно .

Отварянето на вратата прекъсна мисите ми ...

-Хей ,как си ? - попита ме Амбър и седна на леглото ми ....
-Как може да съм Амб.?Направо ще се побъркам ,знам ,че не сме от много време заедно ,но така ли трябва да постъпи с мен ???-Казах това ,като забих лицето си в коленете ми ...
-Виж...Джъстин може да е доста неотговорен и луд ,но все пак не мисля ,че той е целунал онази ...-каза Амбър и ме прегърна ...
Аз само мълчах и размишлявах ...
-А й трябва да се увериш в това,преди да се измъчваш ...Според мен , тряжва да говориш с него ...
- Не,не мога трябва ми време - казах аз и станах от леглото ...
-На къде ???- Попита ме тя ..
-Гладна съм, ще хапна нещо и излизам да серазходя...
-Да дойда ли с теб ?- попита и се изпави до мен ....
- Не, искам да остана сама - казах и излязох от стаята ...

Когато слязох в кухнята Джъстин беше там ...щом го видях , веднага си обърнах посоката и излязох от кухнята,а Джъстин ме последва ...
-Ема ,моляте ислу...-Прекъснах го аз ..
-Не ,няма нужда...-казах това и обух ботите си и облякох якето си ... Той застана пред вратата:
-Моляте ислушай ме ...!!
-Ако не се махнеш от пътя ми ,дори и тези думи няма да чуваш ....
Дръпнах го от вратата и излязох на вън ...

Вървях по алеята и гледах как минават двойки държащи се за ръце..... почувствах се гадно ,ами ако джъстин не лъже???? оффф да бе айде сега само дет ти липсва и си мислиш всичко ....

Влязох в един магазин за хранителни стоки,защото бях гладна ..

-Една закуска ,моля-казах аз на магазинерката .

-Заповядай,миличка ...-подаде ми я тя ..

Аз платих и тръгнах да излизам ...но някай ме бътна и аз изпуснах телефона си ...

-Офф ,само това ми трябваше днес ....-казах като се навеждах за да си взема телефона ,но някай ме изпревари ....

-Заповядай,много се извинявам аз съм виновен .... - каза ми едно момче като ми го подаде ...

-Няма нищо ,то само това да ми беше проблема ....-казах тръгнах да излизам ,но момчето ме последва ...

Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora