Глава 20-Sorry

368 22 7
                                    

-Чакайте сега искате да ми кажете ,че Вие двамата сте братя от различни бащи .Майка Ви първо е била с бащата на Иан , а три години по- късно с бащата на Джъстин ??-казах аз докато стояхме с Иан и Джъстин на дивана  в хола...

-Да , общо взето е така -каза Иан като отпи от чашата си със сок ...

-Добре ,защо не си ми казвал за Иан ..-попитах Джъстин като го погледнах ...

-Не знам ..не е ставало на въпрос ...-каза като прекарваше пръсти през бретонът си ...

-Здравейте ,какво става бях до супер маркета за някои работи ,а между другото аз съм братовчетката на Джъстин ,а ти си ???....-попита Амбър като влезе и остави торбите на масата и подаде ръката си на Иан ...

-Здравей ,аз съм Иан приятно ми е ....-каза като пое ръката на Амбър ..

-Сигорно си някой приятел на Джъстин ? -каза Амбър и седна до мен ....

-Ами не точно -каза Джъстин ...

-Как така ..??

-Ами това е брат ми -каза Джъстин ..

-Ама Джъстин , как така брат ти ... ??

-Ами така ,мама е била с баща му преди три години ,тогава са се разделили и е тръгнала с татко и съм се родил аз ...

-Аха значи и двамата сте само от леля Пати....

-Да -каза Иан като ровеше нещо в Iphone-а си ...

-Е супер...!!!

-А ти сега къде живееш? -Попита го Джъстин 

-Ами преди 5 дена дойдох в Ню Йорк защото исках да уча в музикалният университет ,но още не съм си намерил къща която да купя ...-каза и не спираше да ме гледа ...хм това момче да не земе да ме хареса и да си правят проблеми двамата братя заради мен ....

-Може да останеш при нас къщата ни е достатъчно голяма , а й ние учим там .....-предложи му Джъстин ...

-Не знам , нее искам да ви притеснявам ..!!

-Няма да ни притесняваш искам да упозная новият си братовчет ....-каза Амбър като влезе при нас с чаша сок в ръка ,защото досега беше в кухнята ..

-Ама ти как чуваш от сякъде ....-попитах я аз през смях ..

-Е сега ти пък , знаеш че всичко чувам хах..-каза и седна до нас ..

Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant