Бележка : Хора , наистина искрено Ви се извинявам ,че чакахте толкова много за тази глава ,но си имах много проблеми много ще съм Ви благодарна ,ако ме разберете ...Обичам Ви и дано ви хареса ..моля Ви коментирайте ...нужно ми е мнението Ви <3 <3 <3
Мислите на Ема :
Джъстин се изправи и тръгна към Амбър ..добре това е доста странно ..когато стигна до нея ...най-спокойно я целуна по бузата и каза ;
-Ти не си споменал подробности ...-усмихна се мазно и доволно и се върна на мястото си..
Матти гледаше като гръмнат хаха..
-Хора аз си лягам,защото ще заспя на дивана -каза Иан и стана ....
-Аз също ще лягам -каза Амбър като се почеса зад вратът ...хаха..и тръгна след Иан..
Сега останахме само Аз, Джъстин и Матти в стаята и се гледахме умно ...реших да разваля тази неловка тишина:
-Джей , хайде и ние да се качваме -казах и му намигнах ...той веднага разбра какво имам на предвид и стана от дивана...
-Пуснала си му ???-изведнъж чух гневният и учуден глас на Матти..
-Моляя ,ти не си човека на който трябва да давам обяснения!!!-ядосах се и му го изкрещях ..
Джъстин бавно се доближи до него и го хвана за яката на ризата ....
-Ей момченце ... забъркваш се с грешният човек ,само това ще ти кажа, ако имаш капка мозък в главата ще разбереш ..!!!- Вече го беше пуснал и дойде до мен като ме хвана през кръста и започнахме да изкачваме стълбите...
-Май не трябваше да се държиш така с него ,стана ми гадно ...-казах аз и легна на рамото на Джъстин ....
-Ти шегуваш ли се ? Той няма право да ти говори така !!!!-каза Джъстин и се изправи леко, като се облегна на лакътят си ...
-Знам ,но все пак ...-издърпах го да легне на мястото си ...
Не усетно сме заспали ...по едно време се събудих и взех телефона си от раклата до леглото ми ...часът беше 2:30 през нощта ....Реших да ида до кухнята за една чаша сок,защото гърлото ми пресъхна вече ....Измъкнах се от хватката на Джъстин,като го завих,сложих пантофките ,които ме чакаха точно до леглото и излязох от стаята .... Тръгнах да слизам по стълбите,но чух някакъв шум от стаята на Матти ...Не знам защо,но реших да проверя ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)
FanficДве момичета копнеещи за постигането на една цел и тя е точно тази ,да учат в музикален университет в New York . Очаква ли ги любов за която дори не са мечтали през живота си или точно обратната? Потопете се в Ню Йорк-ска Любов , за да разберете...