-Хайде ставай!!-Дръпна завифката ми Амбър ...
-Ама какво??Защо??-казах аз мрънкаща и дърпаща си одеалото обратно,но Амбър беше упорита...аз дърпам ...тя дърпа,аз дърпам....тя дъпа...
-ПУСНИ ГО! -изкрещя тя ...А аз моментално пуснах одеалото...и гледах с кучешка муцунка...
-Сега ставаш обличаш сексапилните си дрешки и отиваме в МОЛА ...и да знаеш НЕ Е въпрос!!!
-Доообре!!!! -казах и тръгнах към банята ...След 15 минутен душ ...
-Къпиш се по-бавно и от Иан !!-каза Амбър излегнала се на леглото ми и забила поглед в телефона си..
-Моля...нахална си -казах и отидох до гардероба...
-Хайде живни..
-Междо другото къде е Иан...?
-Отиде с Джъстин до магазина все пак днес е трети ден от Коледа ...
-МОЛЯЯ!!!-попитах учудена ,защото се сетих,че не сме празнували Коледа от толкова проблеми...
-Ами да всички бяхме изключили ....
Изкарах едни дънки с висока талия и един потник по мен с едно кученце отпред ...сложих и черни обувки на платформа...
-Но все пак ..аз мисля да не я празнувамм ...-казах и започнах да се обличам ...
-МОЛЯЯ,няма да стане тая ..знам какво ти е ..,но всичко ще се оправи с подаръцитееее ....а ..я виж какво имаме тууук...-Каза тя и извади някаква кутия зад себе си ..
-Амбъъър ...-казах учудено ...взех кутията и я отворих ...а вътре имаше ..една уникална кожена чанта на Chanel...и една прекрасна преса за изправяне на коса ...
-Амбъър ...благодаря ти ..-казах и я прегърнах ..
Дооблякох се и извадих две кутий от моя гардероб ..
-Малиии подаръци ..-Скочи тя от леглото ....
Отвори ги и видя (бях Ви казала какво съм и купила в някоя от миналите глави )
-БЛАГОДАРЯ ТИИ ...-КАза и ме прегърна ...
-Отивам да облека уникалната пола и уникалният потник ...-каза и изфуча от стаята ...хаха :*
Изправих косата си с новата преса от Амбър и сложих малко очна линия и спирала ...
Слязох долу,а момчетата тъкмо се бяха прибрали ...
Когато Джъстин ме видя ...остана на място за секунди ,но се усети и продължи да прибира продуктите в хладилникът ....
-Ема уникална си...... някой ТЪПИ хора в момента са малко заети да прибират продукти ,вместо да ти го кажат...
-Хах благодаря ти ...
-Той има да ти казва ...нещо ..-каза и го погледна ...
-А не нищо-направи се на ударен Джей ..
-ДЖЪСТИН .!!-намекна Иан ...
-Ела в стаята ми ,ако искаш да ми кажеш нещо ...-казах и тръгнах по стълбите ...чух как и той тръгва след мен ...
Влязох в стаята и зачаках да влезе ...но той продължи към неговата стая ...реших да легна на леглото ми и да прегърна възглавницата ....
Но в този момент Джъстин влезе в стаята ....аз веднага се изправих ...
-Вижж-каза Джей ,като седна до мен ...
-Ти си уникално момиче...
-Джъстин не е нужн....
-Не ме прекъсвай ..моляте ..имам нужда да ти се извиня ...
-Та ...искам да кажа ,че трябваше да ти повярвам ,че не си направила нищо с онзи кретен ....Моляте прости ми за това което ти причиних ..бях ужасно пиян и наранен...
-Спри...-казах и го целунах продължително ...той ме вдигна върху него ...но Амбър влезе в стаята ...
-Опаааа -каза и излезе ..
Ние се спогледахме с Джъстин и започнахме да се смеем ..
-Хей ...исках да ти дам това .-каза той и извади от джоба си една съвсем малка кутийка...Той я отвори ,а в нея имаше пръстен и колие с името Джъстин ...Той ми ги сложи ...бяха уникални ...прегърнах го и му благодарих...тръгнах към гардероба Изкарах две кутий..и му ги подадох...
-За теб са ..отвори ги ...
-Той ги отвори и видя парфюма ..комплекта за бръснене и сините дънки с паднало дъно ....
-Мила нямаше нужда ...-каза и ме прегърна ,като ме целуна по челото...
-Това ми липсваше ...-казах и го прегърнах ...
-Милата ми ...обичам те ...
-И аз ..много ...
-Лигльовци хайде слизайте ...-каза Катрин ,която влезе в стаята ...
-Каааттттт-прегърнах я и испискахме ..
-Охх мамо --заглуши си ушите джъстин...
-Хайде слизайте ще излизаме и към 19:00 ще се приберем ще има голямо парти !!!
-Супер ...-казах и хванах Джъстин за ръка и тръгнахме надолу ......-Браво мъжки -каза Иан и го потупа по рамото ...
-Брат ...ще те фрасна ...-каза Джъстин и го погледна за секунда сериозно и избухнахме в смях ...В МОЛА
Аз ,Амбър и Катрин се спирахме на всеки магазин ,а от всеки излизахме с по две чанти ....
-Момичета не ви ли заболяха краката и ръцете вече -казаха Иан и Джъстин на веднъж държащи всички чанти ,тичащи след нас ...
- Боже та ние сега започваме -каза Катрин ...
-Моляя -продума изтощено Иан.
-Не,тя се шегува хайде тръгваме ,защото е 17:00 ч. ,а трябва и през магазина да се мине ...
-Ето защо те обичам -каза Джъстин .
-Защо ?-
-Защото малко се мотаеш в Мола .-почеса се зад вратът Джей.
-Я тръгвай -каза Амбър и започна да ни строява към паркинга ,където се намираше колата ,за да оставим всички тези торби и да се върнем за още неща от Супер Маркета ......Бележка: Знам ,Знам ....закаснях и то много ,но просто нищо не ми идваше в главата дори и това не е много добро ,но както и да е пак се извинявам искрено!
CZYTASZ
Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)
FanfictionДве момичета копнеещи за постигането на една цел и тя е точно тази ,да учат в музикален университет в New York . Очаква ли ги любов за която дори не са мечтали през живота си или точно обратната? Потопете се в Ню Йорк-ска Любов , за да разберете...