Z POHLEDU JESSICI
Justin se pomalu ke mě přibližoval, už dálky sem viděla ten jeho pitomý výraz...
"Ahoj, krásko." mrkl na mě "Přišla sis taky užít?" koutkem oka si mě prohlédl a zasmál se.
"I když podle toho co máš na sobě to moc tak nevypadá." uškrnul se. "Ale mě to nevadí, pevně věřím, že to co máš pod tím bude stát za to." řekl nadrženě a olízl si rty.
Koukla jsem se co vůbec mám na sobě. Hm...paráda staré tepláky a volnou mikinu...Jasně Jessico, jen tak dál, teď vypadáš jak největší socka... pomyslela jsem si.
"Ehm...přišla jsem se jen projít..." zašeptala jsem.
Začal se smát ještě víc...
"Projít?" řekl nevěřícně.
"Ty se chodíš procházet kolem barů? Plných opilí lidí? Ale no tak bejby, to ti nevěřím, já vím, že sis přišla užít. A navíc... když už jsem tady, tak nikam chodit už nemusíš... Tak, kde to chceš? Chceš jít za roh, na záchod nebo snad ke mě?" prohrábl si své vlasy a čekal na odpověď.
"Debil..." zamrmlala jsem a sklonila hlavu.
Justinovi se rozšířili oči. "C-co prosím? cos to řekla?"
"Že si debil!" to už sem vykřikla, kdyby mě náhodou zas neslyšel...
Upřeně se na mě díval a já začínala mít strach... Kdyby se dalo zabíjet pohledem, tak už jsem mrtvá...Do háje...začala jsem pomalu couvat a on dělal stejné kroky zase ke mě.
Než sem se naděla přitáhl si mě a já skončila v jeho náručí. Leknutím sem až vyjekla..
Odhrnul mi vlasy na bok, naklonil se k mému uchu a zašeptal.
"Pamatuješ si co jsem ti říkal? Že příště to už neskončí jen u mluvení."
Zalapala jsem po dechu a chtěla jsem se od něho odstrčit, ale byl moc silný.
"Pusť mě!" křikla jsem.
"Hmmm... nemyslím si, kvůli tobě jsem poslal do háje moc pěknou babu, tak mi to teď vynahradíš za ní." Ušklibl se...
Normálně měl ze mě srandu, smál se jak debil, když viděl strach v mých očích.
Z POHLEDU JUSTINA
Viděl jsem jak se jí zmocňoval strach, bylo to vtipné...musel jsem se tomu smát.
"P-prosím nech mě." začala sebou šít a snažila se dostat z mého sevření. Uchopil sem ji ještě pevněji... Bylo mi jasné, že z toho nic nebude, že se nedá, ale tak pohrát si sní můžu trošku, aby příště věděla, že si má dávat pozor na hubu...
Začal jsem jí rukama projíždět po zádech a přitom ji kousl do ušního lalůčku.
"Justine, no tak nech mě." prosila
"Bejby, to je pěkné, že znáš moje jméno." odhrnul jsem jí vlasy a nadzvedl bradu, aby se mi dívala do očí.
"A co kdybys mi prozradila to tvoje?" šeptnul jsem jí.
"To tě nemusí zajímat." odfrkla.
"Ale mě to zajimá...musím vědět jméno holky, s kterou si dneska užiju." pomalu jsem ji to šeptal do ucha. Slyšel sem jak hlasitě polkla. Ta holka má pořádně nasráno.
"Musím už domů." zamrmlala.
"Fajn..." vzdychl jsem si. "Necháme to na jindy, ale pod podmínkou, že tě odprovodím domů."
"Cože?" zděšeně vykřikla...
Ušklíbl jsem se a vzal ji za ruku. "Tak pojď už."
"Káááám?" chtěla se mi vyvlíknout.
"Přece si chtěla domů, tak jdem... a NE jako odpověd neberu."
Po cestě byla ticho, nemohl jsem z ní nic dostat, jen občas na něco odpověděla. S takovou holkou sem se ještě nesetkal, které bych byl lhostejný. Docela mě to sralo, že ze mě nebyla hotová jako ostatní. Mohli jsme si ušetřit to divadýlko a už mohla být moje.
Asi po 15ti minutách jsme odbočili na jednu cestu, která vedla, jak sem hádal k jejímu domu. Je to hezký dům, dvou patrový a s velkou zahradou.
Když už rukou hmátla po klice od brány, ještě jednou jsem si ji přitáhl k sobě. Dal jsem ji pramen vlasů za ucho a díval se na ní.
"Už mi prozradíš tvoje jméno? Nebo ho snad budu muset hádat?" zašeptal jsem.
Upřeně mi hleděla do očí a pak vyslovila svoje jméno. "Jessica."
"Vidíš, jak to jde... hodná holka... teď už můžeš jít. Uvidíme se zítra." mrkl jsem na ní, otočil se a vydal se zpět odkud jsme přišli.
Ještě sem se otočil a všiml si jak leze po stromě nahoru... nejspíš do svého pokoje.
Začal jsem se smát, vypadala tak vtipně. Nejspíš jí to rodiče moc neschvalují, aby se večer courala po venku.
No nic, už sem to dál neřešil a vydal se zpět do baru.
V baru sem popadl první babu co mi přišla do cesty a odvékl jsem jí na záchod. Nechtěl jsem ztrácet zbytečně cestu až ke mě, to bych už možná ani nevydržel. A taky sem nemohl riskovat, že by se zas něco posralo.
Zamkl jsem za námi kabinku, opřel jí o stěnu a začal jí zasypávat polibkami a razit si cestičku až k jejímu výstřihu. Slastně mi vzdychala do ucha a tahala za konečky vlasů.
Začal sem jí pomalu hladit po stehně směrem vzhůru. Mám rád, když je provokuji a pak škemrají. To už začala kňukat, že chce víc.
Vyhrnul jsem jí šaty nahoru a pomalu stáhl kalhotky. Začala mi rozepínat ryfle a stáhla mi je i s boxerkama. Na nic jsem nečekal, pokynul jí ať si kolem mě omotá nohy a prudce do ní vrazil. Nebaví mě předehry, mám to rád drsně a rychle. Začala vzdychat jak splašená a mě začali stékat kapičky potu po tváří. Poprvé jebu s holkou od které neznám jméno, ale nevadí mi to. Je dobrá. Cítil jsem, že už to na mě jde, tak jsem zrýchlil tempo a oba dva jsme vyvrcholili.
Bez zbytečných keců, jsem se oblékl a vypadl odtamtuď. Nesnášim, když si holka pak začne myslet, že by z toho mohlo být něco víc. Nechci chodit z žádnou, všechny jsou pro mě jen štětky co využívají chlapa jen pro peníze.
Přišel jsem domů asi v 1 ráno, kluci už spali, tak jsem ze sebe zhodil oblečení a jen v boxerkách zalehl s dobrý pocitem do postele.
P.S. přidala jsem další díl snad se bude líbit. :-)
ČTEŠ
One will be better (Czech story)
FanfictionPribeh o dvou rozdilnich lidi. Ona nezna nic jineho nez skolu,domov, povinnosti a neustale urazky od jeji nevlastni matky. On jen party,alkohol,sex.