Perspectiva lui AllisonTrantesc portiera masinii in graba, asezandu-ma pe locul din dreapta soferului.
-Allison, esti bine?ma intreaba Alexandra, privindu-ma nelinistita in cautarea unei emotii. Dau din cap in semn afirmativ si rad isteric, adrenalina deja pulsandu-mi prin vene doar cu gandul la ceea ce urma sa fac. Esti sigura de ceea ce vrei sa faci?continua aceasta privindu-ma in ochi.
-Da, sunt sigura! Exclam continuand sa rad isteric, astfel starnindu-i roscatei un hohot de ras. Ai adus tot? Intreb deja gandindu-ma cum ii voi face zile fripte brunetului. Sa vedem acum cine pe cine inseala! Spun intinzandu-ma sa pornesc radioul.Aveam de gand sa-l fac pe Max sa sufere, ceea ce mi-a facut pot spune ca m-a schimbat foarte mult. In primele zile de la acel incident nici macar nu am putut sa ies din casa, mai ales ca in seara aceea voiam sa-i spun ca sunt gravida. Eh, asta e. Oricum cand m-am lasat convinsa de Alexandra sa ies din casa, primul lucru pe care l-am facut a fost sa merg sa fac intreruperea de sarcina. Nu aveam de gand sa-i port in pantec copilul.
In ultimile 6 luni am petrecut "la maxim" asta cu ajutorul roscatei care acum conducea masina spre cabana lui Dean. Am avut cateva relatii in tot acest timp, dar nimic foarte important, adica aventuri de o noapte uneori chiar doua.
Imi sprijin capul de geam si ma las purtata in lumea viselor cu gandul la cele cateva zile pe care le vom petrece la cabana.Perspectiva lui Max
Rad asteptand ca ea sa continuie gluma, apoi alaturandu-mi-se.
Opresc muzica, punandu-mi o casca in urece pentru a-i raspunde lui Dean.
-Omule, ghici cine e aici?spune mai mult soptit
-Cine? Ii raspund confuz.
-Allison, spune din nou pe acelasi ton. Brusc iau piciorul de pe pedala astfel oprind masina dintrodata. Ma uit la Elisabeth pentru a vedea daca e bine, iar ea imi raspunde dand din cap in semn afirmativ.
-Ce cauta ea acolo? Las furia sa puna stapanire pe glasul meu.
-A adus-o Alexandra, crede-ma ca daca stiam interveneam. Inceraca sa se scuze, iar eu strang volanul din ce in ce mai tare, dupa acel eveniment petrecut acum 6 luni am aflat de la un prieten ca ma inselase cu putin timp inainte de acel eveniment.
-Ok, eu voi mai veni cu cineva. Vorbesc privind-o pe Elisabeth care era speriata de reactia mea de acum cateva secunde. O cheama Elisabeth. Spun inchizandu-i telefonul lui Dean pentru a evita eventualele intrebari stupide legate de ea.
-Esti bine? Ma intreaba cu un ton jos asezandu-si o mana pe bratul meu. Dau din cap in semn afirmativ si incerc sa spun ceva dar sunt oprit de ea. Este in regula nu trebuie sa-mi dai vreo explicatie.
-Tot iti voi povesti, spun pornind masina. Intr-o ora vom ajunge acolo si vreau sa stii povestea pentru ca nu se stie ce lucruri vei auzi de la Alisson. Isi indreapta privirea spre mine curioasa. Alisson este fosta mea logodnica, spun strangand volanul. Acum 7 luni am inselat-o, desi cred ca o iubea, stiu ca suna ciudat doar ca nu eram prea sigur de ceea ce simteam pentru ea. Ea m-a prins in flagrant si de acolo iti dai si tu seama ce s-a intamplat. Spun gesticuland si privind-o. Apoi am aflat ca si ea ma inselase, doar ca nici acum nu stiu cu cine. Oricum nu mai conteaza, ce a fost a fost. Spun amintindu-mi de seara aceea.
Dupa ce i-am povestit tot, a ramas tacuta ceva vreme.
-Si eu am fost logodita, spune privind pe geam. Doar ca pe mine nu ma lega vreun sentiment de el. Tatal meu insistase in legatura cu el pentru ca era un prieten de familie, oricum "a calcat stramb" astfel am incheiat logodna. Din fericire, spune zambind.
Se pare ca trecuse prin multe lucruri in cei 24 de ani pe care ii avea, ma uimeste faptul ca inca mai poate zambii. Nu pot concepe cum un tata ii poate face atat de multe lucruri propriei fiice.-Am ajuns! Spun in timp ce parcam masina. Imi indrept privirea spre chipul inocent ce de abia isi deschisese ochii. Cum ai dormit?
-Bine, spune dezvelindu-si dintii albi.
Ii intind paltonul si ma duc sa-i deschid portiera in timp ce imi pun geaca pe mine.
Coboara uitandu-se spre cabana din fata noastra. Din aceasta iese Dean pentru a ma ajuta sa car bagajele. Ea vine spre noi pentru a-si lua geamantanul, dar ii spun ca il car eu.
-Eu sunt Dean! Exclama prietenul meu intinzandu-i mana si zambindu-i. Asta deja isi incearca talentul de cuceritor. Rad la acest gand si inchid masina.
-Elisabeth, incantata! Spune intinzandu-i mana.
CITEȘTI
Chess Pieces
Romance"Antrenati in spectacolul vietii, fiecare cu rolul lui, asteptand ca soarta sa ne transforme in personajul principal pentru a avea parte de satisfactia castigului.Aceasta iti ofera dreptul la razbunare, un razboi rece pe care il duci impotriva celor...