5.BÖLÜM
Lobiye giderken yolumu şaşırmış ve yanlışlıkla kahvaltı yapılan bir yerde kendimi bulmuştum. Neyse ki oradaki görevlilerden birisi bana yolu tarif etmişti. En beceriksiz olduğum konu kesinlikle yön bulmaydı. Bu nedenle işimi sağlama alıp görevliden iki kez anlatmasını rica etmiştim. Adam büyük ihtimalle benim aptal olduğumu düşünmüştü. Ne yapabilirdim ki?
Bizimkilerin yanına ulaştığımda hızlıca Hazel'e sarılıp fısıldadım.
-Şimdilik Kerim'i atlatma da yardım et.
Ondan uzaklaştığım da onaylar bir şekilde gözlerini yumdu ancak benden kurtulamazsın bakışını atmayı da unutmadı.
-Özür dilerim sizi beklettim.
Kerim ağzını açamadan Hazel koluna girim onu yönlendirmeye başlamıştı bile.
-Hadi ama enişte bey biraz daha geç kalırsak yeriz babamdan paparayı.
-ama..
-Hazel haklı aşkım, acele edelim.
İlknur Hazel'i onaylasa da Kerim'in duyamayacağı şekilde hesap sormayı da unutmamıştı.
-Ne dolaplar çeviriyorsunuz bakalım siz?
-Sonra anlatsam?
-Öyle olsun Nevra. Neyse ki konu sen olunca ortaya çıkacak olay konusunda o kadar endişeli değilim. Sen akıllı kızsındır. Bizim deli olsa ... Neyse eve bir gidelim o zaman konuşuruz.
Akıllı kız...
Bu laf resmen içime oturmuştu. Benim dün gece başıma açtığım derdi, büyük ihtimalle Hazel bile yapmazdı.
Araba da sessiz bir yolculuk yaptık. Kerim'in çatık aynadan bakıp durması durumdan memnun olmadığını gösteriyordu. Bizim meraklı gazeteciyse merakından yerinde oturamıyordu. İlknur abla nedenini bilse de takılmadan edememişti.
-Hayırdır Hazel. Tuvalet molasını bekleyen küçük çocuklar gibi. Lazımsa durabiliriz, çekinme.
-Ha ha. Çok komiksin abla. Sen yanındaki nişanlınla ilgilensene iki saattir kaşlarını çatmış. Böyle giderse erken kırışır ona göre.
-Sanane benim nişanlımdan belki ben kırışık seviyorum.
-Aaa tamam o zaman canım çat eniştecim kaşlarını biraz daha çat yoksa ilerde ablamı yaşlı bir adama kaptırma riskin var.
Kerim'in çatılan kaşları haliyle düzeldi ve farkında bile olmadığım gergin hava dağılıverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI ÖĞRENEN RUHLAR
RomanceGİRİŞ Gözlerimin önündeki manzaraya bakmak istemiyordum ancak gözlerimi dans eden çiftten alamıyordum. Ona sarılan ben olmalıydım. Ona bugün evlenme teklifi eden ve mutlulukla 'Evet' cevabı alan da ben olmalıydım. Gecenin başından beri kaç kadeh içt...