~13~

81 19 3
                                    

♬♬Ringtones♬♬ (BTS -Just one day) (...telefon çalıyor...)

 -Ah,noluyor yaa sabah-sabah...??! Emilyy,götürsene şu telefonunu

- Benim deyilki..-.- (Emily odaya girerek söyledi) -Senin unni

-Ah,sabahın köründe noluyor lan-deyinerek teli götürdüm.

  Arama:Sophie

-Yeobeoseyo? (Alo?) -uykulu ve boğuk sesimle teli açtım.

-Yeobeoseyo? Jamila?

Telde arayan kişinin ismine tekraren bakdım, Sophie yazılmıştı ama neden Lay konuşuyorki..O an Layle konuştuğumu anladım ve heyecanlandımm.

-Amanınn,Layle konuşuyorum ♥_♥ (içimde düşündũm)

-Jamila,ordamısınız?

-Nae? ..ah..Nae,evet

-Neden Sophienin teliyle arıyorsunuz?? Ve neden sesiniz telaşlı?

-Şey..hastaneye gele bilirmisiniz? 

-Neden??

-Bura geldiyinizde söylerim daha fazla telaşlanmayın diye burda söylerim.

-Sizce böyle az mı telaşlanıcam??! (Nolmuştu diye içimde düşünüyordum artık) Sophienin teliyle arıyorsunuz ve hastaneye çağırıyorsunuz...

-Merak etmeyin sadece. Sophie'n size ihtiyacı var. Adresi size yolluyorum. Sizi karşılıycam

-Tamam

 Ayağa kalktım ve hemencik elime geçen rahat bir şeyi geyindim ve kapıya doğru gitdim.

-Unni,sorun ne?-Emily sordu

-Gitdiyimde öyrenicem, bensiz git şirkete ve ben de önemli bir şey olmasa gelicem.

-Unnim,bugün başlamak zorundayız

-Biliyorum,ama bu da önemli.

-Tamam,ordan şirkete gelirsin.

-Çalışacam...

  Kapıdan çıktım ve taksi durağına gitdim. Boş olana binip telime bakdım Lay söylediyi gibi adresi yollamıştı. Korece çok iyi deyildim diye teli şöföre gösterdim o ise anladığından yola koyuldu. Hastaneye gelmişdik ücreti ödeyib indim ve kapıya doğru koşdum. Yol boyuncu umarım ufak bir şeydir sadece ateşi var, ya da sadece bir qrip...Ama dün birlikteydik ve beni eve bile birakmıştı..Hasta gibi görünmüyordu..Yoksa iş yüzũnden hiç onu düşmedimm?!..Yoksa ilgisiz mi kaldım??! Ahh,delirecem yaa :/ bunları indikden sonra da tekraren düşünmeye başladım ve kapıda Layle karşılaştım.

-Sophie nerde?

-Sakinleş, ilk önce konuşmamız gerekiyor.

-Bana ihtiyacı var söyledin ,belki yanina gidelim ilk önce?

-Gidemeyiz şimdi

-Neden??

-Çünki...

-Çünki ne??

-...

-Neden bir şey söylemiyorsun,Lay??

Galiba çok uygunsuz konuşdum diye "Lay" dediyimde bana baktı.

-Ameliyathanede

-Ne???neden??merak edilecek bir şey yok demisdinn.

-Şeyy, Sabah kaza geçirdi ve bura getirdiler.

-Ameliyathaneye gidelim şimdi.

-Tamam,beni izle

-Tamam

Iki arkadaşın hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin