*hierboven een foto van Snow*Snow pov
*biepbiepbiepbie-* ik sloeg mijn wekker uit die mij wakker maakte voor mijn eerste schooldag, in een nieuwe stad, in een nieuw huis met 0 vrienden. Zucht. Ik gooi de dekens van me af en zwier mijn benen over de bedrand. Ik rek mijn armen en een gaap rolt over mijn roze lippen. Ik trek de kast open en pak er een wit shirt uit, met zwarte rip jeans en mijn witte lage allstars. Ik kam door mijn blond/wit paarse haren en vervang mijn staafjes neuspiercing door een neusring. Ik doe make-up op en mijn witte muts. Als ik klaar ben kijk ik nog snel in de spiegel, en als ik tevreden ben pak ik mijn zwarte rugzak van de grond waar al mijn boeken inzitten en loop ik naar beneden.
"Snow? Je pannekoeken worden koud." zei mijn zus Winter wanneer ik beneden kom. Ik schuif snel aan tafel en werk mijn pannekoeken naar binnen. Ik heb 3 zussen, Winter (20 jaar), Summer (19 jaar), ik (17 jaar) en sky (12 jaar). We zijn allemaal heel erg close met elkaar en hebben bijna nooit ruzie. Winter is de Alpha van onze pack, the white wolf pack. Ze heeft het 2 jaar geleden overgenomen van onze vader. Zij en Summer hebben hun mates al gevonden.
Tyler en Ben. Ze zijn allebei heel aardig en zitten ook in onze pack.
"Waar ben je over aan het dagdromen?" ik kijk op en zie Sky in de stoel naast me, ook etend van haar pannenkoeken. "Nergens aan." antwoord ik en ze kijkt me skeptisch aan. "Oke dan.." ik sta op en ruim mijn bord met bestek op in de vaatwasser. "Ik ga naar school." zeg ik tegen mijn zussen die allemaal nog eten. "Rijd je niet met ons mee?" vraagt Summer verdrietig. Ik schudt mijn hoofd. "Ik ga door het bos." ze knikken en eten weer verder. Ookal is het 7 graden buiten, en ik heb alleen een shirtje aan, ik ga toch zonder jas de deur uit. De heerlijk koele wind raast door mijn haren en laat een spoor van kippenvel achter op mijn armen. Ik heb altijd al van de winter gehouden, net zoaks mijn zussen.
'Komop, laten we nou gaan rennen!'
'Rustig Heaven! Ik ga al.'
Heaven is mijn wolf, ik kreeg haar op mijn 16e verjaardag, bij mijn eerste verandering. Mijn wolf is spierwit met blauwe ogen. Mijn benen beginnen te rennen en ik kom al snel aan in het bos. Ik laat Heaven mij veranderen in een wolf en ren al gauw op 4 poten. Als ik aan het einde van het bos ben stroomt er een vlaag van teleurstelling door me heen. Ik had gehoopt dat het langer zou duren. Ik verander mezelf terug en loop het grote schoolplein op. Summer, Winter en Sky zijn er nog niet maar ik loop toch al het gebouw binnen. Heel veel mensen zijn er nog niet, maar wel al een paar. Gelukkig is het een all werewolf school. Dus ik hoef mijn wolf niet zo hard te bedwingen.
'Yess, ik haat het als je dat doet.'
'Ik ook maar het moest!'
Zucht, ik weet niet waar ik heen moet.
'Einde van de gang rechts, dan zie je het vanzelf.' zegt mijn wolf Heaven.Oke dan. Ik loop de gang door en ga dan rechts, en zoals Heaven al zei. Daar is de receptie!
Ik loop ernaartoe. Een middelbare vrouw zit erachter op haar computer te tikken. "Hey, ik ben nieuw, Snow White is mijn naam." en NEE ik ben geen sneeuwwitje. Zo noemde mijn ouders me vroeger. Ughh. Ze knikt met een glimlach en overhandigd me een papiertje. "Dit is je rooster, je kluisjescode staat er ook op." ik knik en bedank haar. Ik ga opzoek naar mijn kluisje en stop daar de boeken in die ik nog niet nodig heb. Ik kijk op mijn rooster welke lessen ik heb.
8:30: Wiskunde
9:15: Engels
10:05: Gym
12:10: Frans
13:00: Natuurkunde
15:20: Maatschappijleer
Ugh. Er zit tenminste gym bij, dan gaan we lekker veel rondjes rennen Heaven!
'Yeah! Zo mag ik het horen.'
Ik loop naar lokaal 1.34 met behulp van Heaven en ga links achterin zitten. Een meisje met bruin haar komt de klas in. Als ze mij ziet krullen haar mondhoekjes een beetje op. Ik zwaai naar haar met een glimlach. Als ik dit heb gedaan komt ze naar me toe gelopen en neemt ze plaats op de stoel naast me. "Hey, ik heet Rebecca." stelt ze zich voor. "Mijn naam is Snow." ze glimlacht. "Mooie naam." "thank you Rebecca."
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...