9

2.3K 130 35
                                    

Hey people💓💓 thanks voor alle steun💙 ik ga door voor jullie en sorry als het slecht is geschreven😕♥

SNOW POV

En..... Klaar! Ik zet de laatste streep van MN eyeliner en bekijk mezelf in de spiegel. Zo slecht zie ik er nu ook weer niet uit. Ik glimlach en stop mijn telefoon nog snel in mijn BH. Ja jongens, dat doen meisjes want t is nou eenmaal handig. Wanneer ik beneden aankom zie ik dat mijn 3 zusjes er ook heel erg mooi zijn. "Klaar voor?" vraagt Snow en we juichen. "We gaan ze eens laten zien wat feesten is." knipoog ik.

Even later zitten we allemaal in de auto op weg naar het studenten feest. "Hoe ben je eigenlijk uitgenodigd?" vraagt Summer. "Niet." giechelt ze. "Oh oh." zeggen we tegelijk. "Party crashen dan maar." lacht Storm. "JAP."

We lopen naar binnen. "Dat ging makkelijk." zegt sky blij. "Ik heb een gast z'n arm moeten breken." zeg ik, waardoor ze in de lach schiet. "Ja, en dat deed je heel makkelijk." ik Giechel en schudt mijn hoofd.

Ik pak haar arm en trek haar mee naar de bar. "Listen and listen good sister. Hier kun je nog wat van leren." ze kijkt me skeptisch aan.

"Hey jij daar." zeg ik tegen de jongen die achter de bar staat. Hij bekijkt me van top tot teen wat best ongemakkelijk is. Ik schraap mijn keel. "Wat kan ik voor jullie doen dames?" vraagt hij, met de bedoeling smooth te klinken. Nou knul, news flash. Missie mislukt.

"Twee rum-cola." zeg ik. Hij schiet in de lach. "Jullie zijn beide minderjarig." zegt hij in een baby toon. Ik mimiek zijn woorden naar en grijp hem bij zijn kraag. Ik trek zijn gezicht dichter naar de mijne toe en verander mijn oogkleur naar mijn wolven ogen. "Twee rum-cola, ik zeg het geen derde keer." hij knikt bang en maakt de drankjes.

We nemen ze aan en gaan op de bank zitten. "En zo doe je dat." ze giechelt en geeft me een high-five, waarna ze van haar drankje drinkt. Ik kijk rond en zie Summer en Winter dansen tussen de geile tieners. Ik moet er niet eens aan denken.

"Zullen we dansen?" vraagt sky. Wauw Sky, goede timing. Ik zucht zachtjes maar knik toch maar. Ze trekt me overeind en we gaan samen een beetje afgelegen dansen. Opeens dringt een bekende geur mijn neus binnen. Ryan. Ik zucht diep. Hij had geen beter moment kunnen uitzoeken. Wat hebben ze vandaag toch met hun timing?!

Ik trek Sky mee naar de bar en bestel nog twee rum-cola's. We slaan ze achterover en lopen snel richting de uitgang, proberen hier weg te komen voordat Ryan ons ziet. Als hij me gezien zou hebben betekend dat een preek van 2 uur over wat er allemaal had kunnen gebeuren. Begrijp me niet verkeerd, hij is een schat. Maar overbezorgd. We zijn bijna bij de uitgang, ons wringend tussen alle zweterige mensen, wanneer..

"Staan blijven Snow."

We draaien ons om, en ja hoor.

"Hey Ryan, wat doe jij hier?" vraag ik zo onschuldig mogelijk. Missie gefaald.

"Mine"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu