SNOW POV
ik lig in mijn bed te denken aan de dag die ik met Ryan's zusjes Phoebe en Paris heb doorgebracht. het was geweldig, de meiden vonden het fantastisch en hebben het heel erg naar hun zin gehad, en Ryan vond het denk ik ook wel leuk. Ondanks dat we elkaar nog maar net kennen zijn we al heel hecht, ookal is dat normaal voor mates.
'ja, ik mis hem nu al.' zegt mijn wolf . ik zucht diep. "me to Heav." Sky komt mijn kamer ingelopen. "hé sis." zegt ze en ik glimlach. "hey little one." ik klop op mijn bed en ze komt naast me liggen. ze kijkt mijn richting uit en ik kijk terug, ik glimlach naar haar en ze glimlacht terug. "ik wilde je eigenlijk iets vragen..." begint ze zacht. ik pak haar hand en verstrengel onze vingers. "je kan me alles vragen, zusje." stel ik haar gerust en ze haalt diep adem. "Er is een jongen in mijn klas, en hij is best knap." begint ze blozend en ik giechel. "en hij wil met me uit gaan, maar..." ze krijgt een frons op haar gezicht. "maar wat?" vraag ik zacht. "ik wil wachten tot ik 16 ben, en me sparen voor mijn mate. het voelt gewoon het beste om op hem te wachten maar ik weet niet wat ik moet doen Snow." ze krijgt traan ogen en knijpt zachtjes in mijn hand. "Je bent nog maar 12 jaar, je moet sowieso nog 4 jaar wachten totdat je een weerwolf bent, maar je mate kan al wat ouder zijn, en misschien is hij al wel opzoek naar je. maar misschien ook niet, ik kan je niet zeggen wat je moet doen, luister naar je hart, het doet meer dan alleen kloppen." zeg ik en ze knikt. "bedankt Snow."
**
ik gaap en rek me uit. ik wrijf in mijn ogen en sla de dekens van me af. "morning beauty." ik schrik en laat een gilletje vallen. ik grijp met mijn hand naar mijn hart en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. als ik opkijk zie ik Ryan zacht grinniken bij mijn raam. "jezus Ryan. wil je me dood hebben ofzo?" hij trekt een pruillipje wat mijn wolf gek maakt en mijn ogen worden geel. hij komt op me afgelopen en gaat langs me op mijn bed zitten. hij slaat zijn armen om me heen en zoent me. duizende tintelingen gaan door mijn lichaam. hier ga ik nooit genoeg van krijgen. ik trek tot groot verdriet van Heaven terug. ik kijk in zijn gele ogen en glimlach vanzelf. "ik moet me maar eens omkleden anders komen we te laat op school." zeg ik en knipoog, waarna hij zachtjes gromt en zijn ogen nog geler worden. ik loop naar mijn kast en pak er wat kleren uit. ik loop weer naar mijn bed en begin mijn kleren te verwisselen. ik heb toch niks te verbergen voor mijn mate.
ik sta voor mijn make-up tafel mijn laatste oorbel in te doen, en voel daarna 2 stevige en warme armen om mijn middel. de aanraking stuurt tintelingen door mijn lichaam en laat me, me veiliger voelen. ik pak met mijn hand zijn hand en kijk naar hem via de spiegel, waar hij ik zie dat hij van bovenaf naar mij kijkt. ik glimlach en leun met mijn hoofd tegen zijn torso. "ready to go, princess?"
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...