Ik zit thuis in mijn kamer, mijn kleren voor het feestje heb ik al aan, net zoals de sieraden. Nu ben ik bezig met mijn makeup. Mijn iphone 5 silver trilt. Ik pak hem op en zie dat ik een berichtje heb van onbekend.
~kom je ook naar het feestje? Ik hoop je daar te zien prinses x
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, ik weet al dat het Ryan is.
~ja, Rebecca had me uitgenodigd. Ik kan wel een feestje gebruiken nu x
En dat was waar. Ik kon er wel een gebruiken. De laatste paar maanden hebben we alleen maar getraind en getraind. Onze pack is de sterkste in de wereld. Met Winter als Alpha, Summer als Beta, mij als trainer en Sky als ziekenverzorger. Ik train elke vechter, en leer de andere wat zelfverdediging. Ik ben de sterkste vechter van de pack, maar zonder de pack was ik allang dood. Sinds onze ouders een jaar geleden vermoord werden zijn me nog meer op onze hoede en is er geen enkel moment meer dat we niet opletten voor gevaar. Je zou kunnen zeggen dat we door de moordenaars onverslaanbaar zijn geworden.
Ik doe de oorbellen in en stop wat reserve make-up in mijn tasje. Mijn telefoon stop ik in mijn bh. Als ik beneden aankom zeg ik nog even gedag tegen mijn zussen die samen op de bank tv zaten te kijken en liep toen naar onze auto. Een zwarte Lamborghini Reventon. Ik stap in de veel te dure auto en zet de tomtom aan, die al snel ingesteld staat op het goede adres.
Eenmaal aangekomen parkeerde ik de auto vooraan de parkeerplaats omdat ik geen zin heb om veel te lopen op deze hakken. Mijn wolf Heaven was gek aan het worden omdat ik Ryan's geur rook. De lekkerste geur die er is. Als het aan Heaven lag was ik al naar binnen gerend en in zijn armen gesprongen. Hij wist nog niet in welke pack ik zat, ik hoop dat hij het niet erg vind dat ik de sterkste pack train. Hij is een Alpha en die vinden het belangrijk dat ze machtig en sterk zijn.
Op mijn te grote hakken liep ik de tuin in die nu al vol lag met lege rode bekertjes en mensen. Ik loop de deur in die al wagewijd open stond. Ik hoor een vreugdekreet afkomstig van Rebecca die me in een knuffel trok. "Leuk dat je gekomen bent!" zegt ze enthausiast. "Een feestje sla ik niet over." antwoord ik met een knipoog. We lopen naar binnen en ik voel me nogal aangestaard. Greatt. Ik voelde een sterke arm rond mijn buik en door de fijne elektrische schokjes die ik voelde en de beste geur ooit wist ik dat het Ryan was. Ik keek hem aan met een glimlach en zag dat hij een twinkeling in zijn ogen had, met weer een gelige gloed. "Je ziet er prachtig uit, maar iedereen staart je na." gromde hij in een zachte alpha toon. "Kan ik ook van jou zeggen, babe." ook ik gebruikte mijn alpha toon. Ik ben geen alpha, maar heb wel alpha bloed. "Je hebt een alpha uitstraling?" vroeg hij ongeloofwaardig. Ik zag dat Rebecca er niet meer was maar ik besteede er geen aandacht aan. "Alphabloed." knipoogde ik. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht en gaf me een kusje.
'Kan onze mate nóg perfecter zijn.'
'Nee. Nee dat is volgensmij niet mogelijk Heav.'
"Wil je dansen?" vroeg hij en ik knikte. Ik dans al zo lang ik me kan herinneren. Vooral hiphop en streetdance vond ik geweldig. Hij begelijde me naar de dansvloer en pakte met bijde handen mijn heupen vast. Ik legde mijn armen om zijn nek. "In welke pack zit je eigenlijk babe?" ik beet kort op mijn lip en greens toen hij zacht gromde en zijn ogen nog geler waren. Zijn wolf is het hem zeker heek moeilijk aan het maken. "Ik ben de pack' trainster. Mijn zus Winter is de alpha en mijn zus Summer is de beta. En mijn kleine zusje Sky is de ziekenverzorger." draaide ik om zijn vraag heen. "Jij bent de trainster? Bedoel je de conditietrainster ofzo?" vroeg hij ongeloofwaardig. Ik deed nep beledigd en greep met mijn hand naar mijn hart. "Nee ik ben de beste vechter uit de pack. Geloof het of niet." hij grinnikte kort en drukt een kort kusje op mijn lippen waarvan ik wou dat zijn lippen er langer op zaten. "Ik was met je aan het sollen babe, maar in welke pack zit je nou?"
"The white wolf pack."
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...