Snow pov.
Ryan had me gevraagd of ik vandaag zijn zusjes wilde ontmoeten. En natuurlijk heb ik ja gezegd. Ik ben net klaar met mijn ochtendroutine als de bel gaat. Ik sprint naar beneden en trek de deur open. Daar staat Ryan met 2 kleine identieke meisjes. "Hey kom binnen." zeg ik met een glimlach en laat ze alle drie binnen. we gaan door naar de woonkamer waar er allemaal lekkere dingen opstaan, zoals chips (meerdere soorten), snoep, lollies, ook cola en gewoon snoep. Ik loop naar de meisjes toe en hurk voor ze neer. "Hey, ik heet Snow, en jullie?" de meisjes glimlachen en geven me een knuffel die ik meteen beantwoord. "Ik heet Paris en dit is mijn zusje Phoebe." stelt Paris ze dus voor. "Willen jullie wat leuks gaan doen vandaag?" ze knikken heftig. Ryan komt erbij gehurkt. "Wat had je in gedachte Snow?" vraagt hij en ik laat een kwaadaardige grijns zien. "Oh wacht maar." terwijl Ryan wit wegtrekt gaan de meisjes bijna dood van het lachen. Ik trek mijn jas aan en pak de autosleutels. "Ready?"
We zitten al een half uur in de auto en ze blijven alledrie vragen waar we naartoe gaan. Keer.op.keer. "we zijn er bijna." knipoog ik.
"Baby i've been, i've been losing sleep. Dreaming about the things that we could be.." mompel ik half zingend.
Na tien minuten krijgen ze het eindelijk een beetje door. "Ik zag net een bord van de eftel... GAAN WE NAAR DE EFTELING?!!" schreewen Phoebe en Paris. Ik glimlach. "Goed geraden dames. Beter als meneer Ryan hiero." grinnik ik en hij stuurt me een dodelijke blik die al snel in gegrinnik over gaat. De meiden beginnen te gillen en te klappen. "WIJ GAAN NAAR DE EFTELING! WIJ GAAN NAAR DE EFTELING!" zingen ze en ik grinnik.
JE LEEST
"Mine"
WerewolfZij. Zij is stoer Zij is geliefd Zij is gevaarlijk Zij is anders ----------------------------------------------------------------- Hij. Hij is stoer Hij is de alpha Hij is haar mate Hij onderschat haar ...