Sandra már hetek óta gyógyult. Edzései újra megkezdődtek, s immáron Natasha és Bucky foglalkoztak vele a legtöbbet. Edzés edzés hátán telepedett meg az utóbbi egy hónapban. Sandra emlékei kezdtek visszatérni, de kezdett kétkedni benne, hogy valóban ő lenne azokban az emlékekben... Nem ismert magára.
A nő harckészségei mélyről törtek elő, s képes volt Natashát is a földre küldeni, ami a S.H.I.E.L.D.-nél bizony nagy szó. A késekkel és fegyverekkel való harcba gyorsan beleszokott, de akkor is a pusztakezes harcban jeleskedett a legjobban.
***
Natasha Romanov ügynököt, a Fekete Özvegyet, küldetésre küldték Sandrával. A két nő egy szót sem szólt egymáshoz egy ideig a kocsiban, de ezt a csendet a vörös hajú ügynöknő törte meg.
- Nem emlékszel semmire? - Kérdezte halkan.
- Olyan emlékeim vannak... Sosem tudtam, hogy régen balettoztam. Sőt, még téged is ismertelek régebben! - Fakadt ki az állítólag harmincas éveiben járó nő.
- Igen, sokkal több ideig ismertük egymást, mint gondolnád. - Válaszolt burkoltan Romanov ügynök.
- Komolyan? Kérlek, mondj el mindent! Tudnom kell, emlékezni akarok! - Csillantak fel szemei kislányosan, de abban a pillanatban, lövöldözni kezdtek a kocsira.
Natasha megállt, s sokkoló karpereceit bekapcsolva töltötte be fegyverét. A H.Y.D.R.A. rájuk támadt. Sandra nem értette vajon hogyan jöhettek rá, hogy épp őket készülték lekapcsolni, de nem volt sok ideje ezen agyalni. A mesterlövész fegyverét gyorsan összeszerelve pattant ki a kocsiból. Nem arra tervezték igaz a nagy súlyú lövész felszerelést, hogy rohangálva lövöldözzön vele valaki, de most vészhelyzet volt. Vészhelyzetben pedig kötelező gyorsan, s ésszerűen cselekedni. Sandra egy ütéssel kitörte a kocsi ablakának üvegét, s a fegyver csövét megtámasztva a keretben, kezdett el pontosan tüzelni. Már több ügynököt is leszedett, de sokukon golyóálló mellény volt, így az felfogott párat.
Már vagy tíz perce közeledtek az ellenséges ügynökök, mely rengeteg halálos áldozattal járt. Sandra halkan elmormolt egy szentségelést, mivel teljesen kifogyott a golyókból. Natasha ahogyan kipattant a kocsiból, az egyik fegyverét Sandra felé lökte. A nő kicsit ügyetlenül kapta el azt, de azzal a lendülettel, kissé esetlenül fogta meg a fekete tölténnyel teli tárgyat, s támadásba lendült. Már csak pár ügynök maradt, de az egyik üldözőbe vette Sandrát. Kétségbeesetten gondolkodott, hogyan jelezhetne Natashának, hogy baj van, mire eszébe jutott, hogy head sett-jükön keresztül tudják tartani a kapcsolatot. Szélsebes futásba kezdett, s közben a vörös hajú nőhöz szólt:
- Natasha! Hatalmas nagy bajban vagyok! - Jelentette be úgy semmi nélkül.
- Igen? - Kérdezte a vörös elcsukló hanggal. Tudta, hogy Fury meg fogja ölni, ha nem viszi vissza Sandra Lehnserrt karcolás mentesen a S.H.I.E.L.D.-hez.
- Az egyik ügynökük üldözni kezdett, a fegyveremből meg kifogyott töltény, és nincs új táram! - Rohant továbbra is szélsebesen, s az egyik épület lépcsőjén kezdett el felrohanni. A távolból golyók becsapódásának hangja hallatszódott.
- A dzsekid belső zsebében azt hiszem van még egy tár. – Jegyezte meg monoton hangon a vörös, aki abban a tizedmásodpercben törte el egy férfi nyakát.
Sandra gyorsan megtalálta a tárat, s azt nadrágja far zsebébe rakta - ki tudja miért - , majd a kabátot elhajítva rohant tovább. A ruhadarabra képtelenség volt nem rálépni a lépcsőkön, így arra számított, hogy támadója majd hatalmasat fog esni. Csak rohant egyenesen felfelé, majd megérkezett a tetőre, ahol egy medence helyezkedett el, most üresen. Egy árnyék jelent meg előtte. A nő előrébb lépett, mire Sandra egy nyugodt sóhajt eresztett meg.
- A tár... Nem tudtad volna behelyezni időben. - Jelentette ki halálosan nyugodtan Natasha Romanov.
- De pedig lett volna időm, nézd...! - Kezdett el hadarva magyarázni, s bénáskodva fog a vörösre fegyvert.
Natasha még egy darabig tűrte ezt, majd egy egyszerű rúgással kirúgta Sandra kezéből a fegyvert, ami egyenesen a medencébe csúszott. Romanov ügynök vállat vont, s elindult a lépcsőn lefelé, ahonnan már kilőtte a H.Y.D.R.A. ügynököt.
- Nem erre lettél anno tanítva... Nem is tudom hogyan felejthettél ennyit. Már kezd szánalmas lenni az egész.... - Forgatta szemeit az ügynöknő morcosan.
***
Míg Sandra a kórházban volt, Tony Stark elvesztette minden hitét.... Nem tudta szabályozni érzéseit... Ahányszor Pepper Potts közelébe ment, Sandrát látta a helyében. A két felnőtt ez alatt az egy hónap alatt rengetegszer ment el drága vacsorákat elfogyasztani, s ezeknek az eredménye is meglett... Pepper újra elcsábította a férfit. Bár Stark nem a megfelelő nővel volt, mégis Őt képzelte minden egyes találkozáskor a helyébe. Folyton csak Sandra körül forogtak gondolatai, s egy idő után, már Pepper nevét is el-el tévesztette....