7

102 9 4
                                    

Konu: Gerçekten neden böyle olmak zorunda?

Musık: BTS - Born Singer

"Insan istediği herşeyin çaresini, istemediği herşeyin bahanesini bulurmuş...."

- Ama, a....

+ Umarım bu halinle çeketimede bakterilerini bulaştırmamısındır!

- O senmiydin?

+ Evt bendim neden bukadar şaşırdınki?

- Ozaman O fotor...., bu arada maske ıle bile tandının beni seni alkışlıyorum.

+ Ahhh evet o konu o yüzümü özelikle ikiye yırtığın fotorafdan bahsediyorusun galiba? Bu arada orda galiba yanımda biri var o kim biliyormusun bn çikaramadim ama orası fotoshopa benziyordu.

- Ben o fotorafı .... evet yırtım nolicak çünkü çünkü...

+ Dur ben söylim artık bana aşik değilsin, Öyle değilmi?

- Keşke öyle birşey olsa Park Jimin! Ama malesef sana halaa...! Dur bi ya!

ses:
Choe Hyora sen neyapiyorsun! Allah aşkına sen kendindemisin? Bu güven nerden gelio? Hani onu gördüğünde utançından onun yüzüne bakamiçaktin!!! Sen resmen ona aşık olduğunu söylüyorsun!!

+ Ehhmm burdamısın!
(Bağrarak söyler) Okadar kişi var daha sırada lütfen işin bittiyse devam et!

Jhope (Jimin sağ terafında oturuyor)
-Jimin, lütfen ona bağırma! Neden bağriyorsunki? Kes şunu!

+ Hyung lütfen sen karışma, şurda bir sesangla konuşuyorum görmiyormusun?

-Sesangmı? Benmi? (Gözleri dolar, şimdi be olduda birden böyle davranıyor?).

+ Evt sen, senden başkası varmiki burda?

Jungkook (Jiminin sol terafinda oturuyor)
-Jimin, cidden kes şunu! Kiz sesang falanda değil!

V
- Chim, bırak kızı bukadar kaba olma! Neden bagriyorsunki? Kız sana birşey yapmadiki!

Jimin
Hey! Neden bnim üstüme geliyorsunuz bukadar siz sanki sesanglara bnden farklı davraniyorsunuz!

Bu arada fanmeetingdeki tüm insanlar ve kameralar Jimin ve hyora'nın üstünde!
Hyora çeketini çikartır ve
- Inan bna birdaha snin ismini bile anmiçam, artık snin gibi birini tanımıyorum! Bukadar kaba olduğunu bilseydim asla ama asla!!

+ Evt Asla?

- Artık tek dileğim seni ömrümün sonuna kadar görmemek olaçak.

Jimin tam birsey demek isterken hyora çeketi pasaya fırlatır ve ağlayarak ordan kaçar.

Jimin
Kızın sadeçe arkasından bakar ve farkederki tüm odadaki sinirli, şaşkın gözler ona bakiyordu.
-Herkesden Özürdilerim bu davranışım için, ama çok kırıçı şeyler söyledi ve dayanamadım.

ses:
Jimin! Ahh Jimin! Ben neden? Ama? O kızı görinçe neden böyle oluyorum?
Neyaptin sen! Neden böyle davrandın? Bu gerçek Jimin'mi?
Sanki kız sana birşey yapti! APTALL!

Hyorim
Jungkookla yani hayattinin aşkıyla tam şakalaşırken arkadaşına yapılan bu kötülüğü gördükten sonra ilk jungkookdan özürdiledi ve sonra?

- Inanmiyorum! Cidden bu senin gerçek halinmi? Hyora tam 6 yıl bu kişiyimi sevdi? Cidden sen kimsin? Sadece bir ünlü parçasısın diye kendini birşeymi sanıyorsun? Snde bizim gibi insansin.... demek isterdim ama sn kalpsiz bir insansın PARK JIMIN! Seni bukadar seven bir insana böyle davranman gerçekten çok açı birşey. (Sesi yukselir) Ona resmen sesang dedin ya! Bu bni bile çok sinirlendirdi! Senin en yakın arkadaşımı ağlatmaya hakkin yoktu! Jungkook'a son bir kez bakar (Mektub verir) ve sonra herkesden özürdileyip hyora'nin arkasindan koşar.

Mektup
Evet! Bay Kook.
Nasil diyecemi bilmiyorum hele bu mektubu okurmusun onu bile bilmiyorum. Neyse asıl konuya geliçem. Bunlari yüzüne diyemediğim için çok üzgünüm! Ben Sana Aşıkım Jeon Jungkook! Hemde çok uzun süredir. Tam 6 yıldır. Ve inan bana seni görmek için herşeyi yapiçam. Sakin seni takip falan ediçemi düşünme sadeçe her konser, fanmeeting falan. Ve lütfen Jimin'e söyle artik Hyoraya iyi davransın! Kore'ye geldimiz günden beri onunla uğraşiyor!

Yorumlarınızı unutmayın!😆🤩

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin