8

91 8 3
                                    

Konu: bittimi?

Musik: Sancak - bittimi?

'Herşey güzel olaçak. Belki buğun değil. Ama elbet bir gün!'

- Neden Ben hyorim? Bittimi? Jimin? O artik yok evt! Hakklisin!
Hakklisin bn onun gözünde sadece bir hayranım! Çok basit koreli bile olmayan! Suçum bu değildir belki ama nebileyim?
Yani bunça yil bukadar çektiklerimden sonra sevdiğim kişiyi birkerende olsa görmek için bukadar çabalamışken? Neden Ben? Bn buraya tek onun için gelmişken o! Bana sesang dedi ya! Ya bn ona neyaptim. Anlamiyorumki? Bunu yapmaya hakki yok! Bana bni sevsin demiyordum zaten sadece birkeren yüzüme gülümseseydi? Olmazmiydi? Böyle birşey yaşayazağımı nerden bilebilirdimki birtek masalarda, dizilerde veya filmlerde olur derken cidden yasadim!

+ Hyora kendine gel! Hadi lütfen önçe eve gidelim bi sakinleş kendine gel çok yorgun bitkin gözüküyorsun, hadi eve gidelim yatarsın he?

- Hayir uykum yok yorgun falanda değilim sadece kalbim kırıldı okadar. Klassik hyora işte herşeye hemen kırılan! Sn git yat bn gelirim eve sonra.

+ Hyora! Geç eve bni zora tutma hadi!

- çidden hiç halim yok sninle tartışmaya oyüzden geliyorum!

Taksiye biner eve giderler. Hyora eve girdiği gibi iyi geceler deyip odasina girip kapiyi kilitleyip o rahat yatağina girer ,sıçak yorganın altına sızılıp tüm gece ağlar.

Hyorim ise jimine hala çok sinirli ve en yakın dostunu böyle görmek onu çok ama çok üzuyordu! Eve girdiklerinde hyora bile diyemeden hyoranin odasina kilitlenmesi onu daha çok üzüyordu!

2-3 gün sadece bir iki sey atıştirmak için odasindan çıkiyordu hyora. Ne okula gidiyordu ne telefonlara bakiyordu nede çamdan dışari bakıyordu.

3'ncü gün hyorim buna dayanamayip en çok sevdiği şeyi alip belki damara son kez baglar ve sonra kendine gelir diye dondurma aliyor.

Hyora tabi dondurma olduna dayanamayip hemen çıkdı odasından gözleri şiş gülse bile yüzü asık gözüküyor, halsis istesede birşey yapamiyordu bu 2-3 gün içinde 2 kilo vermişti. Hemen 6 koça paket dondurmaya sarılmıştı ve konuşmadan 2 paket bitirmişti tabi gözyaşları hiç durmamıştı. 3'nçü paketde konuşmaya basladi:

- Artık iyiyim hyorim, okadar iyiyimki yani komşuyu gidip öpebilirim o dereçe (yan komşu ise giçik yaşlı suratsiz bir amça) o iğrenç insani artik unutuçam öyle biri yok. Sakın bana birşey deme. Bunça hayal falan hepsi yalan, yalan dünya boşversene. Bn kararımı verdim ne koreli nede başka birşey okul bittiği an geri dönüyorum Avusturyaya.

---------

Jimin

Pişmanlik?
Sol ellinde sadece çok güzel bir insanin kokusu kalmış bir çeket ve sağ elinde sadece yırtılmış fotoraf parçalari?
Yorgun, suçlu, uykusuz ve mutsuz ordan oraya koşturan başka biriydi bu. Jimin değildi! Her fotorafta eski hali hiç gözükmeyen. Hep birini düşünen! Her boş aninda yaptiği kötülügü izleyen! Artik hiç birşey yapmak istemeyen! Neydi suçu?
Hissleri sadece onun bir fan oldugunu söyleyip emin olamayip birden öyle kıza kötü davranmasimi yoksa gerçekten kiza aşik olup'da bunu böyle dışarı vurmasımı?
Ya onu birdaha göremese?

Aklında gezen tek düsünçeler:
Ben ona aşık olamam! Değilim sadeçe hayatimda ilk defa biri bana böyle davranıyor! GARIP! Belkide kendimi rezil ettiğim için böyle düşünüyorumdur. Nede olsa bu olay baya büyüdü tüm magazinler bi ara bni bir hayrana karşı nasıl davranaçığımı bilmiyorum diye yazmışlardi. Ama o dediği son sözler: Inan bna birdaha snin ismini bile anmayaçayım! Artık snin gibi birini tanımıyorum!
Bukadar kaba olduğunu bilseydim asla ama asla!!
Artık tek dua'm seni ömrümün sonuna kadar görmemek oluçak!

Iç ses ve ağlamaya başlar:
Bukadar kendimi rezil ettim içinmi ağliyorum yoksa seni kim bilir kırdiğımi düşündüm icinmi? Ben Özürdilerim. Başka birşey diyemiyorum. Cidden umarim hala koredesindir ve başına bu olaylar yüzünden birşey gelmememiştir! Ben çok özürdilerim. Ben aptalın tekiyim. Çok özürdilerim. Çok Özur... Karşımda olmadiğin halde senden Özürdilemeye utanıyorum.

Jimin haftalarça bu kendine öfkeyle hayatina devam ederken Hyora ise aklını artık sadeçe derselere vermiş dediği gibi okulu bittiği an geri dönmeye karar vermişti!

Ve SON
Okuyanlara çok tessekurederim🙈
Lütfen yorum birakin
Tabiki şakaydı neden jiminle birlikte olmadan kitabi bitirim😂 hem jimini neden üzuykrum bn aşkım ya😍 neyse😂😂 okuyanlara yeniden tessekurederim🙈

3 yorum = yeni bölüm

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin