10

86 9 6
                                    

Konu: Teşekür ederim!

Musik: Astro - Innocent Love

Ahh o parfüm kokusu hiç değişmemişti. Hala ilk ona çarptiğim günkü koku. Insan hiçmi parfümünün kokusunu değiştirmez ya!

- Hey kime diyorum?

- Ahh sn! Park Jimin! Evt biyerden tanıyorsun hemde çok iyi tanıyorsun! Hadi ama çidden bni hatırlamadınmı? Okadar haber çıktı ikimiz hakkinda!

- Sni unuttmak mümkünmü? Snin gibi bir kızı kim unuttabilirki?

- Haklısın! Bnim gibi bir kızı zaten kimse unutamaz! Şimdi hatırladığına göre bni! Ben gidiyorum önümden çekil!

- Hey hemen nereye? Enazından okulu gezdirseydin bna!

- Tztz sanamı gezdirim? Git başkalarından iste bu yardımı! Insanların kalbini kıran insanlarla işim yok bnim.

- Kalb'mı kırmışım ben? Ahh hiç inanmiyorum! Kimin kalbini? Ben öyle biri değilim, hadi ama bni başkalarıyla karıştırma!

- Park Jimin! Umarım bu okulda bir daha karşılaşmayız! Birdaha önüme çıkmasan iyi edersin!

-Hey millet bakın! Bu ikili bna çok tanıdık gelio!

- Hey bu Park Jimin ama o kız?

- hahahaha bu o kız hani Park jimin sesang demişti ya.

- Ahh evt zaten ona çok benzio.

- Inanmiyorum bu kız ondan vazgeçmiçek galiba. Hemen bunu çekmem lazım.

Tüm kütüphane onlara bakıyordu birden kahkaha sesleri duyuluyordu. Youngjae zaten hala hyoranın arkasından bakiyordu neler olduğunu anlamaya çalışıyordu yoksa zaten o oğlanın kim olduğunu anlamak için hyoranın yanında dururdu. Ve zaten bu duyduklarından sonra ne olduğunu anlamıştı. O ara Hyorim, jungkook ve hemen arkalarından Taehyun (V) içeri girmişlerdi. Youngjae o an eşyaları toplayıp hemen hyoranın yanına gider.

- Hyora! Sorunmu var?

- Ha-Hayir. Sorun yok.

Youngjae niye bukadar yakışıklı olması gerek. Hele sinirleninçe insan bukadar tatlı gözükemez.

- Ben buna inamiyorum bu kim?

- Bu mu? O-o sadeçe okulumuza yeni gelen bir ünlü.

- Yeni gelen bir ünlümü?okadarmı? Bn sadece okadarmıyım snin gözünde sadece bumuyum? çok komik. Neyse bunu sonra konuşuruz. Sn kimsin?

- Ben youngjae. Hyora-hyoranın sevgilisiyim. Ve sevgilimin snin gibi ünlülerle konuşmasını istemiyorum. Hem onunla sonrada konuşamasın!

- Hey millet kendinize gelin! Burası kütüphane çıkın dışarda kavga edin!

- hyorim boşversene hadi biz çıkalım!

- Hyora sn malmısın? Snin için kavga ediliyor burda!

- Bnim içinmi? Ah tabi ya! Aptal başka kim için olabilirki?

Birden hyoranın ellini yine çok sıkı biri tuttu.

- Hadi gidiyoruz!

Ve ordan çıktılar. Hyora hala neler olduğunu anlamaya calışıyordu. Youngjae neden ben sevgilisiyim dedi? Neden bana yardim etti? Oysaki büyük birşey bile yoktu ortada.

- Hyora! O oğlandan uzak dur! Sni üzer! Herkes artık kim olduğunu hatirladi seni bu okulda rezil ederler ve birdaha sni onun yakınında görmek istemiyorum.

- youngjae. Neden bukadar sinirlisin? O bana birşey yapmadi bnim suçum var. Hem neden sn ona sevgilisiyim dedin? Tüm okula yayilir bu şimdi. Off herşeyi... aish boşversene. Yinede Teşekür ederim.

- Hyora. Özürdilerim ama o an bunu demeye ihtiyaç duydum!

Bu sırada Jimin hyorimi hatırladı ve ona youngjaenin kim olduğunu soruyordu. Bu sırada ise hyorim gözlerini jungkooka dikmişti ve onun o burda ne oldu şimdi bakışlarına bakiyordu.

- hey kime diyorum!

- Ne beah! Allahim jimin neden bu kızı rahat bırakmıyorsun? Hani sesangdı? Noldu? Jungkook, V hadi gidelim daha size gösteriçem çok yer var.

- Yaa sn kim oluyorsunda..

- Jimin tamam boşver. Hyorim, Jungkook siz gidin okulu gezin bn jiminin yaninda durup az sakınleştirim.

(Hayir V bunu bana yapma. Sn gelmesen kook gelmezki. Hem jimin bu haldeyken hiç gelmez off yaaaaaaaa!)

- Hyung birşey olursa haber verirsiniz.

Ne yani kook bnimlemi gelçek inanmiyorum.

- Üzgünüm Jimin herkese karşı bukadar kötü değilimdir aslında ama işte. Hadi gidelim kook.

Hyorim dişarda youngjae ile Hyorayi görür ve yanlarına koşar.

Bu arada hyora youngjaenin onun kolunu hala tuttuğunu daha yeni anliyor ve kolunu yine onun ellinden çekiyor.

- Ah hyorim. Geldiğin iyi oldu bn gidiyorum. Bu defterleri dolabima koyarmısın? Al! Görüşürüz!

- Hyora! Dur! Yaa! Off bu kızi döviçem görür o evde. Ve sana gelirse youngjae! Bu sevgili olayini başladiği gibi bitir. Ve onu kısa bir süreline yanlız bırak! Hadi kook.

Okulun bahçesinde yürürken hyorim hala meraktan ölüyordu neden kook onunla gelmişti?

jungkook? Sana birşey sorabilirmiyim?
Çoçuk sankı aklimdan geçeneleri okuyor!

- neden seninle geldiğimi merak ediyorsan hyorim. Bence jimin hyung haksız bu durumda. Kıza onları demeseydi başka olurdu şuan bu durum. Ve şey-hmm burda olmak istediğim için burdayim! O mektubuda okdum. Neyse Bn gitmem lazım yarın okulda görüşürüz.

Evtt nasil? Bu bölüm baya uzun oldu.
Yorum aldıkça yeni bölüm gelir
Aslında bu kitap komple bnim hoşuma gitmedi sonu yaklaştırıp Final yapmayı düşünüyorum. Yada kitabi silmeyi.

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin