13

12 2 0
                                    

Konu: Konular

Şarkı: Pera - Her şeyim

Çok şey var söylemek istediğim ama söyleyemedim. Sustum.

Jimin
Hyora koşarak okuldan çıktığını gördüm. Baya uzaktaydı ve ondan daha hızlı koşmam lazımdı.
Arkaya baktığımda Youngjae orda duruyordu. Tabi o olmasa zaten Hyora ne yapardi. (Kiskancçlık krizimi bir kenara birakarak sakinlesmeye calistim.)
Tam arakasindan koşaçaken.
Yetişemedim.
Hemen karşıdan gelen taksiye bindi ve gitti.
Sadece arkadasindan baka kaldım.
Bi süre gidisini izledikten sonra okula girdim.

Youngjae
Bahcede onun taxiye bidigini gördügümden sonra okula geri giricektimki Jimini gördüm. Onun arkasindan bakiyordu. Sadece aklimdan nekadar Aptal ve bos biri oldugunu dusundukten sonra iceri girdim.
Biraz okulda dolasdim. Kim nerde ne konusuyuyor diye milleti dinlemistim. Daha olayin üstünden 2 saat gecti ve herkes birden baska seyler konusuyordu. Tam koridordaki dolabima yürüyeceken biden Hyora dendigini duydum sessizce yaklastim ve dinlemeye basladim. Duvarin kenarindan kim oldugunu gördükten sonra sok oldum. Neden?

Jimin
Iceri girerken böyle heck islerinden cok iyi anlayan bir arkadasim var onu aradim ve bana yardim etmesini istedim. Ona bazi bilgileri verdikten sadece 5 dakika icinde tüm Hyora hakindaki herseyi silmeyi basarmisti. (Yani arladaslar bubdan ne cikariyoruz? Kendinize hekleme konularinda uzman arkadas buluyorsunuz eixkdk). Sonra bizim cocuklari bulmaya giderken koridorda onlarla karsilastim.

Hyora
Taxi'ye bindinkten sadece 5 dakika sonra geri indim. Nedenmi? Param yoktu. Taksiciye son parami verdikten sonra yürümeye basladim. Hicbirsey düsünmeden kafam dinlenmis birsekilde yürüyordum. Sonra birden farketimde nekadar Aptalca seyler yasamisim Koreye geleli! Hele en cok Jiminle yasana seyler. Cidden nekadar cocukca davraniyordu. Kim böyle Aptal gibi davranirdi. Cok sinirlenmistim normal bir hayran sarkici iliskisinde kalabilseydik. Sonra okulda yasananlar hepsi nekadar Bos seyler. 3 günlük dünya icin böyle seyleri düsünmek cok bogucu birsey. Benden daha fazla seyler yasayan insanlar nasil dayaniyor bukadar aciya, sterese, bogulmaya, dibe düsmeye? O kisiler var iste onlar Oscar kazanan insanlar. Bunlari dusunurken birden eve vardigimi gördüm. Girdim iceri, Hyorim direk beni hirpalamaya basladi.
Hastaydi o gün okula gelmedi ve evden herseyi takip etmis birden
-Ama simdi hersey silinmis, yani hicbiryerde senden birsey cikmiyo. Fotorafin
deyip güldü.
Gülümsedim ve cevap vermeden Odama gittim ve Yattim.

Youngjae
Cidden cok sinirlendim. Nasil yapar bunu ya? Ne icin? Nekadar Aptal insalar var. Derste kalan Kitaplarimi aldiktan sonra Hyoranin evine gittim. Kapiyi Hyorim acti, hyoranin uyudugunu söyledi. Bende ona herseyi anlatim.

Hyorim
Bunu Hyoraya dahaça demeyelim, o öğrenmeden beraber çözelim bu olayı. Onlara gösterelim günlerini.

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin