11

78 9 3
                                    

Konu: Noluyor?

Şarkı: Sinan akçıl-biri bana gelsin

Hayat sadece sevdiklerinin çanını yakmaz!

Aradan iki hafta geçti ilk hafta okula hiç gitmedim ve ikinçi hafta içimde bir umutla onu bugün görmem diye okula gittim. Ve öylede olmuştu onlar gitmediğim ilk hafta tüm gün okuldalarmış ama şimdi bn varken yoklar. Aslında böyleside daha iyi.

- Hyora artık çıkıçakmısın o lanet yataktan saatın kac olduğunu bilmiyormusun?

- Saat kaç?

- Telefonun nerde baksana?

- Telefonumun sarjı bozuk bilmiyormuş gibi.

- Saat 15.24

- Oha ciddimisin? Neyse bugün cumartesi dicektim ehh yarim saat sonra en önemli ders başliyo. Of biktım ya.

- Orda on saat konuşuçana üstünü giysene!

- Hyorim bn hemen bir telefonçuya uğrayip gelirim arkandan.

15.48
Hyorim okula çıktı. Hyora telefonçuya uğrayip okula yol aldı.

-Ya bu telefon nerden açılıyor ya.
Yani anlamıyorum cidden bn adamdan samsungumu istedim adam bna iphone verdi gel sen sinirlenme.

Birden telefon ellimden çekildi

- Yaaa

- Ne yaası? Kulanmasını bilmediğin bur telefonu neden aliyorsun?

-Şey.. O bu değilse sn burda napıyorsun?

- Snçe napabilirim hyora? Tabiki okula geldim. 1 hafta okula gelmedin snin için endişelendım. Sonra okula geldın ama hep bnden kaçtın. Şimdi seni bulmuşkrn konuşalım! Bnden neden kaçıyorsun?

- senden kaçmakmı? O nerden çıktı? Snden neden kaçımkı? Sadeçe bu aralar kimseyi görmek duymak ve kimseyle konuşmak istemiyorum okadar.

- Ben nezamandan beri kimseyim?

- Ahh hadi ama öyle demek istemedim sende biliyorsun! Neyse hadi ders başlıyo telefonumu verde iceri girelim.

- bu ders sonuna kadar bnde kalsın sonra alırsın.

Hiç ısrar bile etmeden okula adım aldılar. Herkes çok garip çok alayçı bir şekilde hyoraya bakarken hyora ve youngjae ne olduğunu anlamaya calışıyorlardı.

- Baksanıza yine eskisine geçmiş.
-Gerçekten böyle insanları nasıl böyle okulara aliyorlar anlamiyorum.
- Şunun haline bakın açınaçak durumda.

Hyora hicbirşey olmamış gibi yapıp yumruğunu sıkıp gözlerını kısıp yoluna devam etmek isterken youngjaenin nekadar sinirlendiğini görip yumruk yaptiği elip açip elini yumruk yapmıs heran birine vurabiliçek sekilde olan youngjaenin elinin üstüne koyar.

Youngjae
Ne olduğunu bilmiyordum ama bu bakışlar hic hoşuma gitmemişti herkes hyora hakında atıp tutuyordu. Bu çok sinirimi bozuyordu. Bilmiyorum cidden nezamandan beri hyorayi bukadar umursadiğimi bilmiyorum ama onu üzgün görmek bni sinirlendiriyor ve üzüyor. Elimi sıkmıştım ve her an birini dövebilirdim. Birden elimin üstünde bir el hissetim. O el içimi o an okadar ısıtıkı o hissi hiçbirzaman hissetmemiştim. O an etrafımızda olan olaylari bile umursamiyordum. O le hersey unutturyordu. Keske hep böyle kalsa.

------

O Eli nedense hiç bırakmadan sınıfa kadar tuttum. Ama sınifa girene kadar heryerde ayni şeyleri bıktım ve aslında ordan kaçmak istiyordum. Ama o el bni bırakmadı ve nereye kadar kacabilirmki? Ama nede herkes bnim hakımda böyle konusuyordu?

Youngjae elini tutuğumdan beri nedense hep yüzüme bakıp duymamazlıktan gel umursama şeklinde şeyler söylüyordu ve bu beni az da olsa rahatlatıyordu.

Sinif girdiğimiz an:
O sınıfın en köşesinde sağ terafında kook ve sol terafinda V bana dönük bir şekilde oturuyorlardı. Hayatimda hic onu bukadad ciddi birinden bukadar tiksinirmişcesini hiç görmedim. Umarım o bakışlar bna değildir. Herkes birden bna bakıp yine gülmeye ve konuşmaya başladılar. Bn ise hala onun elini tutup yerime yol aliyordum. Sıram neden hemen onun çaprasındakı yani okadar boş yer varken?
Oturduğum an youngjaenin elini biraktım ve hyorime döndüm.

- Hyora sn neden onun elini tutuyorsun?

- Sen ondan önçe bana neler oldugunu anlatsana. Her an ağlayabilirim noluyor hyorim? Neden herkes böyle davranıyor bna?

- Hyora sn onlara aldırma. Şey hani geçende bir olay oldu ya kütüphanede oyüzdendir.

- Hayir hyorim başka birsey var. Söylermisin!

O an sınıfın ışıği kapandı heryer simsiyahken birden tahtaya bakan ışınlayıcıdan fotoraflar açıldı.

Keşke ölseydim ama o fotoraflari gormeseydim!

Evt yeni bir bölümle herkese selam
Nasıl beğendınızmı?
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyın😊

Önemli!
KITABIN SONU GÜZELMI BITSIN YOKSA KÖTÜMÜ?

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin