5

120 14 7
                                    

Konu: kalb açısı

Musik: got7 - if you do

Nezaman pişman olursun biliyormusun?
Yarım bıraktığını başkasi tamamlarsa...

Jimin
'Bilseydim seni okadar sevmezdim'i?
Ne anlama geliyor bu?
Sen beni seviyormuydun?
Bu normal bir hayran sevmesi değil mi?
Beni nasil sevdiğine ben neden şuan bukadar takıldım?
Ama başta beni tanimadığını söylemiştin?
Neden ilk defa hayatımda kendime bukadar çok soru soruyorum?
Aishh çidden çıldırıçam,artik burdan çıksam iyi olaçak herkes bana bakiyor."

Hyora
Han nehrinin orya gidip az kafamı toparlamaya çalıştım.

"Ya ben nasil sevdiğim insana böyle davranırım ya, bu gerçekten benmiyim? Şuan kedımde bıraz abartmıyormuyumya? Sonuçta o bir ünlü ve beni "INTERNATIONAL" bir hayrandan başka bir şekilde görmeyeçek. Ama ellimi çok açıttın jimin, kalbimi açıtığın gibi ellimide çok açıttın! Yillarımı verdim seni görebilmek için, kendimi sana sevdirmek için bintane hayal kurdum ve şimdi? Tabi ben ne sanıyorum ki kendimi? Ben koreli değilim, çekik gözlü değilim, asyalı değilim ben onun için basit bir hayrandan başka birşey değilim!"

Jimin (5 saat sonra)
Şirkete geldiğimizde tek yaptığım şey bir köşeye oturup durmadan oflamaktı. Heralde bu halimi V çoktan farkettmişti yanıma gelip neyim olduğunu sordu. Biraz düşünçeli bir hal ile ona bir soru sordum. Soruya soru ile cevap veriyordum.

"V sençe bilmediğin birini sadeçe bir defa görüp sonra yeniden tessadüfen görmek?
Içinden bir ses birden seni onun yanına götürür ve ondan birşey söylemesini ister!
Onu birden sadece seni gördü diye gülümsemesini görmek?
Ama hiçbirşey beklemediğin gibi olmaması Sençe bu ne??"

'Aishh jimin, beni bodun bu ne ya, aşk ilaçı falanmı içtin? Aşıkmı oldun? Neden bukadar çok soruyorsun, kafam karıştı"

Ona o an sadece gülümseyebildim sonra tam azımı açıçaken V lafımı böldü

"Bak jimin ben senden küçüküm biliyorum sadece 2 ay fark var ama olsun *güler*, ama nedemek istediğini galiba anladım, sen birinden etkılenmıssın galiba yada merakta kalmısın yada sadeçe ilgini çekmiş hemde hiç olmaman gereken biri!
Sana en iyi tavsiyem: Böyle şeylere fazla kafana takmaman yada öyle ilişkilere başlamadan ona noktayı koyman, çünkü biz bu günlere herşeyi bırakarak geldik! Biz şimdi arkamızdaki şeyleri bırakmasaydık burda olmazdık jimin-iii, biliyorsun biz bu şirketi büyütmek için burdayız, hayranlar kayıp edemeyiz. Bu şirketi büyütmemiz lazım. Nolur bu şirkete anlaşman bittene kadad aşik olma JIMIN. Yada enazından belirli bi Zaman kadar. Biliyorsun başka bir arkadaşımızada oldu herkes o kızdan sonra nefret etti. Neyse. Hangi kızdan bahsediyorsun bilmiyorum ama işi başlamadan bittir Jimini!"

Bu laflradan sonra nedense V'yi daha fazla dinleyemezdim. Nedense üzülmüstüm neden böyle konuşuyorduki? Lafları ağır gelmişti ama birşey yapamazdım hakklıydı. Buna daha fazla dayanamadan hemen ordan çıktım. Kimseye haber vermeden han nehrine gitmiştim burası tek huzur bulduğum yerdi.

-----

Bu 5 saat içinde kimse Hyoradan haber alamiyor, telefonu kapalıydı.

Hyorim
Hyora evden çiktiktan 3 saat sonra merak eder ve seoulu turlamaya baslar.
'Aishhh cidden bu kız nerde? Allahim inşallah başına birşey gelmemiştir. Off hyora off. Vallah seni öldürücem. Bna böyle şeyler yapma demiştim. 'Ağlamaya başlar.

Aksam karanlığı artık tam bastırdığı için bı umutla hyoranın eve geri gelmesenı ummuştum ve eve geri dödüm.

---

Jimin şirketten çıkalı yarım saat oldu ve telefonu kapali kimse ulaşamiyor. Han nehrinin onunu turlayıp tam ortasında turur. Kafası alak bulak boş boş bıryerlere bakıp ayrı ayrı şeyler düşünüyordu.

Jimin
'Galiba bukadar temiz hava yeterli geri dönsem iyi olur.'

Tam geri dönerken bankta yatan kişinin kırmızı ayakabısını gördüm ve kim olduğunu merak ediyordum ve banka dogru yaklaşmaya başlamıştım. Bu ayakkabilar çok tanıdık geliyordu, sanki o ellini sıkıça tutugu kizin giderken az daha kaygan yerde düşerken giydiği ayakkabıydı! Nerdenmi hatırlıyorum? Hep bir ayakabı meraklısı olduğum için herkesin ayaklarına bakmaya bayılırım. Bazılarında resmen öyle ayakıblar vardıkı tüm gün gülebiliyordum.

'Çidden bu nasıl bir şaka, bu kızın burada ne işi var! Aissh çinça !' Bıraz mızmızlandıktan sonra
kızın yüzünü daha yakından görebilmek için eğildim ve o sırada yerde yırtılmış olan fotoğrafı gördüm...

Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin