14

6 2 1
                                    

Konu: Yağmur

Şarkı: Sançak - Yağmur

Ben sana güvenmiştim, nrekadar açı veriçi nir söz öyle değilmi?

Hyorim
Duyduklarım karşısında, neye uğradığımı şaşırmıştım. Cidden o kimde böyle bir şey yapiyor. Hyoranın hiçbirşey duymadığı dileği ile odasına gıdıp baktım ne yapiyor diye. Masallah ayılar gibi uyuyordu. Geri aşya indim ve Youngjaeye bunun bizim çözmeyi denemesmizi söyledim. Gidip hazırlandım.

10 dakika sonra
Bu arada sınıftakılerden Kookun numarasını almayı başarmıştım. Onu aradım. Açmadı. Aradım. Açmadı. Aradım.

-Kimi arıyorsun? dedi Jae
+Açsın telefonu görürsün

Aradım. Aradım.
-Alo
+Alo?
+Yaaaaa Youngjae bu komik değil. Yapma bidaha.

Evet cok zeki biri olduğum için yanımdaki kişinin Alo demesini telden duyuyormuş gibi duydum.   Bu türkçem içinde bir alkış istıyorum kendime.
Son defa hadi Hyorim.

Aranıyor.
Çalıyor..
Çalıyor...
-Yoboseyo
+Selamun Aleykum
-Kımsınız
+Ben Hyorim
-Buyur ne lazımdı.
+seninle Görşmem lazim, hemen şimdi, şuan, şu saniye.
-Zamanın Yok, Kapatıyorum.

Yüzüme. Benım Yüzüme. Ha şaka gibi. Tekefonu kapattı ya. Gerızekalı.
Sakın. Çok sakınım. Heme mesaj attım.
"Han Nehrının ...... Kavşagındakı yerde beklıyorum. Sen gelene kadarda bekleyçeğım."
Görüldü
Dur bi daka hemen gördü ama? Cevap nerde? Gerızekalı! Ben yınede beklıcem.
Youngjaeye önden gitmesini ve evde konuştuğumuz diğer şeyleri haketmesini istedim. Bende Han Nehrine doğru yol aldım.
-Bu arada, Kook olduğunu söylemedın dedı ve güldü. Yınede ondan hoşlandığını bukadar belli etme. Gözlerin parlıyor nekadar kızgın olsan bile.
Biley diyemedim. Sustum ve arkamı dönerek yol aldım.

Youngjae
Hyorim onu göremiçem kadar gittikten sonra bende konuştuğumuz gibi diğer işlerı haletmek için yola koyuldum. Önçe polis Merkezıne gıdıp bazı videoları gösterirker umuduyla gittim bı kaç Yalan söyledim ve iş haloldu. Videolari izledikten sonra Bıghite geçtim. PD ile konuşmaya ama tabikide beni içeri aldılar eockekd. Çünkü sabahtan termin almıştım ve yıne yalan Söyleyerek aldım Termını. Ordada işimi halettıkten sonra tam Binadan çıkaçaktımki kimi görim. Ayrılmaz üçlü ve diğer 4 kişi. Hiç aldırmadan yanlarından geçeçeken durdum ve
-Birileri Aptal gibi Han Nehrinde bekliyor dedikten sonra yoluma devam ettim. Onlar durmuştu ayak sesleri daha duyulmuyuyordu ve yanlış hisetmediysem bana bakıyorlardı.
Son bir işim kalmıştı. Oda onu bulmak.

Kook
Aslında o mesajı cidden umursamamıştım. Ta ki p Youngjae denen kişi öyle diğene kadar. Dışarda Yağmur yayıyordu ve bana mesajı 3 Saat önçe atmıştı. Biraz tedirginleştım ama başka işlerim vardı oyüzden düşünmemeye çalıştım onu.

4 saat sonra / 23:46
Mesaj
Hala bekliyorum.

Mesaj karşısında şok oldum. Şemsıyemı kaptığım gibi Binadan çıktım.

Hyorim
Vayy be bi gerizekali için yaptığım şeye bak yaz. Çidden Aptalım. Şuna bak sırılsıklam oldum üstüne bide bu Aptal görüldü yaptı ama geri Yazmadı.
Bu arada Hyoraya yazdmıştım beni almaya gelsin diye.

- Yaaaa Hyorim. Dedi biri ve birden biri bir Şemsıye tuttu.

Hyora
Evde uyumaktan ve oyun onamaktan başka hiçbirşey yapmadım o gün. Akşam olmuştu ve Hyorimde gelmemişti. Herkes birdem işi çıkmıştı.

Saat 11.20
Mesaj
Hyoraaaa beni almaya gel *Konum*

Bu aptal neden orda diye düşünürken hemen hazırlanıp çıktım.

Jımın
Kook çok hızlı bir şekılde Binadan çıktı.
Hemen kötü birşey olduğunu düşünerek onu takip ettım. Birden kayboldu ve ilerdeki sapağa sapma yerinde yine beliri verdi karşımda. Koşarak peşine takıldım yine.

Han Nehrine gelmiştik ve hem o hem ben islanmıştık. Elimde şemsıye olduğu halde. Kook önümde durdu bi baktım yanında bir kız. Tam yanına gideçeken Soluma baktım ve Hyora ordaydı.

Hyora
evet sırılsıklamdım. Ve karşımdakı yelız hem beni çağrıp hemde başka birinin şemsyesının altında duruyordu. Tam yol aldım gidiyordumki Sağımda bana bakan birini hissetım. Döndüm ve Baktım. Jımın.

Birden koşarak yanıma geldi ve....

Yeahhhh. Naber Milletttt. Nasıl gıdıyor hayat. Torumve begenıyo umutmayın byeeee

Hayallim Senmisin? | JIMIN ✔ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin