Capitolul 9- "Aerul de sefa.."

8.6K 434 14
                                    

R O B E R T O

O privesc plecand lasandu-ma pe mine cu gura cascata in mijlocul holului facultatii. Asta crede ea ca este? Un joc bolnav in care vreau sa-mi demonstrez superioritatea? Se insala amarnic.

Oh, serios?

Da, serios! Eu nu ma joc doar pentru pura mea placere de a o vedea nervoasa. O vreau pe Antonia Vicenzi inapoi si ma refer la cea veche.

Oh! Amandoi stim ca minti. O adori mai mult pe noua Antonia decat pe cea veche. De ce te mai ascunzi dupa deget? De ce nu recunosti?

Nu am ce sa recunosc, constiinta proasta! Fac toate astea pentru ca asa imi place sa ma comport cu ea si da, poate imi place putin mai mult Antonia acum. Periculoasa si atragatoare din toate punctele de vedere. Nu ca nu ma atragea si inainte, dar acum...este pur si simplu...o femeie fatala.

Da, da ne-am prins! Acum spune de ce te porti asa cu ea.

Ha! Nici macar nu o sa gandesc asta. Motivul meu va ramane necunoscut pana cand decid eu. Nu-mi permit sa ma distrag si mai mult decat am facut-o de la viata mea de dinainte ca ea sa apara aici. Daca imi voi recunoaste mie, voi deveni mai slab si daca as recunoaste asta in fata ei, as indeparta-o si mai mult decat o fac din cauza egoului meu. O sa tin asta ascuns pana cand voi putea...

Sper sa mai rezist...

A N T O N I A

Dupa ce mi-am luat toate lucrurile necesare de la secretariat, am plecat inapoi la apartament unde am dormit pentru ca seara trecuta nu prea am putut din cauza visului. Dupa ce m-am trezit am fost sunata de Ryan pentru a merge la depozit in jurul orei 18. Se pare ca avem un client fidel care cere sa negocieze pentru un transport mare deci trebuie sa merg neaparat.

Acum este ora 17 deci ar cam trebui sa ma pregatesc, dar apusul de afara este atat de frumos incat nu m-am putut abtine sa nu-l surprind in caietul meu de desene, este facut in creioane colorate, dar este destul de reusit. Inchid caietul stufos si plin de desene facute de mine de-a lungul anilor. Strang culorile si asez lucrurile la loc in valiza mea speciala, apoi ma pozitionez in fata sifonierului. Imi aleg niste pantaloni de piele negrii, un tricou alb si un sacou de un albastru inchis.

Dupa ce ma imbrac, ma dau cu rimel si creion de ochi negru. Imi las parul desprins si ies din baie privind ceasul de la mana stanga. Este aproape sase deci trebuie sa plec. Imi iau cealalta geaca de piele a mea si imi bag acolo niste bani, telefonul, cheile de la masinuta mea frumoasa si nelipsitul pistol. Ies din apartament si il incui, apoi ma indrept catre parcarea blocului. Intru in masina si pornesc motorul. Intru pe strada principala si maresc viteza.

Ma intreb ce face oare mama cu tata. Nu am mai vorbit cu ei de cand am plecat din Sicilia, ma rog, doar cu mama dar tot mi-e dor de ea. Ma simt ciudat singura in locul asta atat de mare, dar se pare ca trebuie sa ma adaptez situatiei daca vreau sa ajung unde vreau.

Imi las gandul sa zboare in timp ce intru pe straduta intunecata care duce la intrarea in depozit. Wow, ce repede se intuneca, in fine. Bariera de la intrare mi se deschide dupa ce tastez un cod, apoi pornesc iar afundandu-ma tot mai mult in intuneric. Opresc masina dupa ce o parchez langa celelalte si cobor. Hmmm..acum trebuie sa-mi iau aerul de sefa si sa fac pe dura. Chiar ma intreb cine este acest client fidel. Nu mai stau pe ganduri si urc scarile pana ce ajung in incaperea mare care acum este plina de barbati ce discuta. La vederea mea, toti se opresc din ceea ce fac si ma privesc ciudat. Eu nu exprim vreun sentiment desi ma simt rusinata din cauza atator ochi atintiti asupra mea in felul asta...straniu.

Imi continui drumul ignorandu-i, mergand intr-un fel ce emana superioritate. Il zaresc pe Ryan stand pe o canapea impreuna cu altii, fumand cate-o tigare. Ma indrept spre ei, iar Ryan inghite in sec si se ridica instantaneu in picioare la vederea mea. Hmm...se pare ca sunt foarte impunatoare.

-Antonia..incuviinteaza el, dar atat poate deoarece ma opresc in fata lui incrucisandu-ma bratele in san.

-Ryan. zic eu rece.

Vreau sa zic mai multe dar un fluierat din partea unui tip de pe canapea mi-o ia inainte.

-Ce bunaciune..Ryan, nu stiam ca ai gusturi atat de bune. zice barbatul, iar eu ranjesc in coltul gurii destul de dracesc, iar Ryan maraie.

-Taci, idiotule! il sfatuie barbatul ce sta in picioare in fata mea, dar eu il opresc din a mai spune ceva doar cu un simplu semn facut de mana mea dreapta.

-Nu, Ryan. Vreau sa aud ce vrea sa continue prietenul tau. spun si ma pozitionez in fata barbatului cu gura mare si tigara in mana.

Barbatul se ridica in picioare incercand sa ma intimideze.

-Ce face o papusa ca tine pe aici? intrebarea lui imi face sangele sa-mi clocotreasca in vene, dar nu exteriorizez aceasta stare, eu doar rad de el.

-Se pare ca tu nu stii cine sunt. spun, iar el ranjeste. Nu stii cu cine ai de aface.

-A da? Si cu cine am de aface? intreaba si scoate un pistol din spatele pantalonilor.

Eu incep sa rad usor, dar el se incrunta, toti din incapere se incrunta. Barbatul vede ca nu ma intimidez si apropie pistolul de stomacul meu, dar eu prind pistolul si ii arunc o privire superioara tipului inainte sa ma dau intr-o parte, el apasand pe tragaci. Glontul trece pe langa mine, iar eu actionez rapid prizandu-i incheietura mainii in care tine pistolul si i-o intorc la spate. Scapa pistolul din mana si ii aplic un genunchi puternic in coaste astfel sa cada in genunchi. Ii prind ambele maini la spate si imi pozitionez talpa pamtofului drept pe spinarea brunetului impingand puternic si tragand de maini. Tipul tipa de durere, iar eu il trag si ma tare.

-Cine e papusa acum? Ti-am spus ca nu stii cu cine ai de aface. zic si ii dau drumul luand pistolul de jos si punandu-l la tampla tipului in timp ce celalalt brat al meu ii cuprinde gatul si strangandu-l.

Si cand toata lumea se astepta sa trag in cutia craniana a barbatului, ridic pistolul spre tavan si apas pe tragaci. Barbatul pe care-l sugrum, respira usurat cand il las sa cada la podea.

-Asta sa va fie invantare de minte pentru toti atunci cand vreti sa va puneti cu sefa voastra, asa ca acum...spun calma...la treaba. tip manioasa si mai aplic un glont tavanului toate persoanele din incapere tresarind.

Arunc pistolul pe jos si plec in biroul meu.

-Ryan! strig puternic, iar apoi aud pasii care se apropie de incaperea in care ma aflu.

************

Gata prieteni! Am postat cat am putut de repede. Vreau sa va multumesc pentru locul #42 in Dragoste la care am ajuns atat de repede intr-un timp atat de scurt. Nu as fi reusit fara voi!

Si mai am o intrebare pentru voi.

Ce credeti ca ascunde Roberto?

Va astept parerile. Va pup!

Roxx

Prințesa Mafiei 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum