Marai de nervi in mintea mea. Ce mama dracu cauta asta aici? Si cu tarfulita aia la brat? Asta ma intreb si eu. Intoarce-ti privirea catre partenerul tau si lasa-l pe tantalau sa-si faca numarul. Acum poti sa-i vii de hac.Imi ascult constiinta si imi intorc privirea catre Lucas care imi zambeste.
-Tu ce doresti? intreaba el si eu privesc chelnerul care asteapta un raspuns din partea mea.
-Ce ai comandat si tu. spun si zambesc dulce.
Chiar daca nu am auzit ceea ce a cerut Lucas, nu am avut alta alternativa de a raspunde mai repede. Il privesc pe Lucas si chiar cand doreste sa spuna ceva, o voce il intrerupe.
-Lucas, frate, ce faci? intreaba pramatia.
-Bine uite la o intalnire, voi? intreaba Lucas si o privesc pe tipa care este practic lipita de bratul drept al lui Roberto.
-Si noi, v-am vazut si am zis sa va salutam. zice Roberto privindu-ma scurt pe mine, apoi se reintoarce la Lucas. Putem sa ne alaturam si noi? intreaba brunetul catre blond.
-Ca la o intalnire..dubla? intreaba Lucas. De ce nu? Esti de acord? intreaba si ma priveste.
Eu expir adanc si apoi scot cea mai mare prostie.
-Sigur. dupa care zambesc si cei doi ni se alatura la masa.
Nu il vreau aici. De ce mama dracu vrea sa ma enerveze mereu? De ce nu ma lasa in pace?
-Si, despre ce vorbeati? intreaba tipa cu care a venit Roberto.
Mama ce voce pitigaiata are! Imbracamintea ei tipa in urechile mele "CURVA" si aproape ma surzeste.
-Masini si alte lucruri. Noi am comandat, ar trebui sa faceti si voi asta. spune Lucas catre cei doi.-Oo..o vom face. spune Roberto pe tonul sau atat de fals. Si masini, ha? intreaba el.
-Da, Antonia participa la curse. zice Lucas si cu asta m-am facut si cu o ocazie.
-Roberto stie destul de bine, eu l-am invins sambata seara. spun si ranjesc spre tantalau care acum are o expresie neutra.
-Tu ai fost? intreaba Lucas uimit. Tu esti Principessa? Sunt uimit. zice el.
-Tu si toata populatia masculina. zic si il privesc zambind.
-Si de cand participi, Rosella? Inainte sa plec din Sicilia nici macar nu vorbeai cu un baiat, d-apoi sa urci la volanul unei masini cu atatia cai putere. spune Orteca si pe mine ma face sa ma infurii cand imi aud al doilea nume.
Nu-i mai da satisfactie? Si pana la urma de ce tevenervezi? E numele tau! Da, dar numele asta emana inocenta, eu nu sunt o pisica speriata. Da..sa vad cand il vei infrunta pe tantalau ce vei mai face.
-Rosella? intreaba tipa de langa tantalau.
-Numele meu, Antonietta Rosella Vicenzi, dar toti imi spun Antonia, mai putin el. o lamuresc pe fata. Si ca sa-ti raspund la intrebare, stiu sa conduc de la 11 ani, doar ca Dante nu m-a lasat sa particip la curse pana la 17. lamuresc si tantalaul.
-Stai, voi va cunoasteti? Si cine-i Dante? intreaba Lucas derutat.
-Oo..ne cunoastem de mult timp. spune Roberto, iar Lucas ma priveste curios.
-Am fost la liceu impreuna, acasa in Sicilia, Catania mai exact. Si Dante este fratele meu mai mare.
-Dar daca esti italianca, de ce nu ai accent? intreaba si tembela de langa Roberto.
Suntem la interogatoriu?
-Acasa vorbim si in engleza, aa...
-Kyra! se prezinta si intinde mana.
CITEȘTI
Prințesa Mafiei 2
Roman d'amourAcesta este volumul doi dupa cum scrie si in titlu, dar cartea poate fi citita si fara a fi citit volumul unu. Antonietta Rosella Vicenzi, fiica capului mafiei italiene Danilo si Francesca Vicenzi. Frumoasa, desteapta si italianca, tanara fata de nu...